Piroplasmoxi in cani: trattamentu

Sì avete un cane, pudete sapere chì u vostru novu amicu hè in fronte à assai riscoli. I malatii infittivi sò sempre the most serious threat to any dog. A malatia cchiù cumuni è periculosa di i cani hè a piroplasmosi. A maiò parte di i pruprietarii, chì i so amichi di quattru ghjurnati hà patutu sta infizzioni, sapemu chì i cani sò assai difficili per tollerà sta malatia.

Chjamate piroplasmosi, l'organisinni unicu cilestu simplici - piroplasma. A piroplasmosi porta à l'anemia, postu chì i piroplasmi adupranu spessu à l'eritrozii. L'attività vitivali di u patogenu hè assuciatu cù prucessi biològichi cumplessi, perchè questa maladie conduite à embrizione di u corpu di l'animali.

Piroplasmoxi in cani: trattamentu, droga.

Per trattà sta malatia, i droghei antiprotozii sò usati. Ùn aduprate micca sti prudutti solu, perchè ci sò assai cose, hè necessariu di prima chì u veterinaru diagnostica è prescriva un capu di trattamentu.

Sti droghe anu uccitanu l'agentu causativu di l'infezione, ma ùn allevanu micca u corpu di u cane da l'emborgamentu è, in più, sò assai effetti effetti. Dunque, l'opinioni trà e donatelli di dog è i veterinarii chì u trattamentu di i cani sò sti medicini solu hè erroniu! Per aiutà u corpu di l'animali per sguassà trisini è sustene u travagliu di l'organi internu, hè bisognu di mantene a terapia di supportu in più di piglià droghei antiprotozii. Siccomu ogni animali, cum'è qualsiasi altri criatura vivanti, precisa un accordu ndividuali, hè necessariu chì a medicina si prescrive da u veterariu. Pò esse drogherie di droghe cum'è drogu per soporta l'uperazione di u fianu, rizzi, cori, solu suluzioni, vitamini B, cume preparazione di ferru.

A scelta di sti o altre preparazione hè determinata da u veterariu, secondu a quantu à a piroplasmosi hè bella.

Piroplasmoxi in cani: infezzjoni.

A piroplasmosi hè purtata da l'arburiche. E piccati picchi sò influinzati da piroplasmosi in a primavera è u vaghjimu, cum'è questi sò particularmente attivu in a staghjunali. Ma ancu in u veranu, l'attacche di sti insetti ùn sò micca escepzione. Sta malatia hè tolerata solu da una tick, è per quessa chì ùn hè micca bisognu di un animale malatu per cumpensà cù u regnu di quarantena. Siccomu l'aroccu vive induve esisti bundle d'arbusti è di corpu di u silchju, u periculu principalu d'infezzione cù i pani di i ghjetti per i ghjacari prisenta in quelli locu.

Ci hè parechje varietà di ticks, ma solu l'espansori di a piroplasmosi sò Ixodie ticks, chì sò cumuni in quasi tutti i zoni climatichi.

A maggiuranza pò guadagnà in u cane in l'erba, in u prato, in l'arbulu o in u boscu, chì hè quasi quasi nantu à a cità nantu à una piste o in parchi forestali. U picculu fossi hè un avvenimentu pocu, u periculu hè chì cun un muccuni, pò infectar una infezzione. Per fà una tick to muzzari a so preda, pò piglià un bellu tempo - da una ora à un ghjornu. Mentre chì l'insecte ùn hà micca babbucatu u pilu, ùn hè micca risicu di infezzjoni. Per quessa hè necessariu di studià currettamente u cane dopu à ogni caminu, ancu s'ellu hè un prucessu manidu è largu longu. Ma questu prucessu hè mandatu, postu chì a ticke deve esse distrutta prima di u muvimentu di a pelle.

Sìculi di a malatia.

U pidamentu di incubazioni di piroplasmosi hè di dui à quattordici ghjorni. Chì sò i sintomi di a malatia? I sintomi si manifestanu in u fattu chì un animali infettatu pudete refuse l'alimentari, porta un stilivu passivu, in particulare riposatu, susciteghja a temperatura, ùn ci hè sluggishness. L'urina di l'animali addivite un culore marrone. Quandu a malatizza prugressa, a mucosa hè diventata in gialla è pallida. A malatia, cù arriczioni eccezziunale, hè aguda è in a maiò parte di casi finisce in un desertu fatali. Pruvate a morte l'anemia è l'embriunamentu, da ellu l 'animali infettatu. A più survivibule in questu sensu, u mongrel, u restu di i cani necessanu bisognu d'assistenza medica. À i primi simbulici di a malatia avete bisognu à urganisione urientale u veterinariu! Se a malatia hè cuminciata tardu, pudete perdisce a vostra mascota!

A prevenzioni di a malatia.

U cane, dopu avè malatu cù sta maladie, quasi quessa perda l'immunità. L'unicu modu per prevene à piroplasmosi hè un veru sanu di l'animali dopu a caminari, cum'è l'oghje, almenu in u nostru paese, ùn ci hè micca vacuna contra piroplasmosi.

Per prutege un animali da l'attaccu da i ticks hè tuttu ciò chì un patrone di ghjovanu pò fà per prutege a so salute. I sustanzi chì ripelicci ticks are called repellents, chì sò liberati in forma d'aerosols o gocce. Un modu hè di impregnate i colletti cù repellent. In u nostru paese, a varieghja di sti drogu hè assai grande. Per prutezzione di l'animali, hè necessariu, in cunfurmità cù l'urdinazioni attaccati à i preparatori, per prucessu di tutte l'annu.

Vulete chì l'animali piacè di vende è i vostri amare per parechji anni - prutegge!