E pruprietà ùtlii di cavalla

Natura - un tesoru reali è una sorceressa, presentanu miraculous e unusual surprises. Puderete avete mai pensatu chì un perch e capelli cumuni puderanu esse parenti? Ma l'uttene di queste pisci appartenenu à a famiglia Smymbrian da u gruppu di Perciformes. Per via, questa sorpresii per a natura ùn finisci micca quì. U cavallu hè ancu chjamatu cavallu. Ci ponu esse assumutu chì a cavalla pertenece à u pesciu "noble". Infatti, cù u fattu chì hè assai gustoso, nimu ci pensa di discutiri. Invevendu questu pesciu hè pescatore, corsi di platti diffirenti pò esse furmatu da, cumminendu cù ingredienti differenti.

In generale, pochi pirsuni pensanu à l'utili di i cavalli. Sembla satisfactori, savuroso, ma chì altru hè necessariu? Ma, però, cum'è ogni pruduttu, hà ancu una cumpusizioni chimica chì attenta nantu à u corpu umanu è in tutti i prucessi chì si sò accaduti. Hè per quessa ch'ella valia averisce infurmazione di ciò chì a cavalla "ordinarja" hè cum'è.

Macellu: cumpusizioni

Per ùn scunvà a tradizione, prima parlà di e grassu è, sicuru, di e prute. In pesci, assai assai di grassu: 100 grammi eranu per 30 grammi. Ma questu ùn hè micca tipicu per u pezzu tutale, ma solu per quellu chì era aghjustatu in l'invernu in latitudini cun un clima rico. Normalmente in u pesciu sò solu 13 grammi di grassu. Ma questu ammontu hè abbastanza per piglià cavallu à pezzi di a categuria di grassi. Si parlebbe parolle di prutini, ci sò di media di 18 grammi. Ma questi proteini sò assulitamenti rapidamenti da u corpu: questu hè 3 volte megliu chì digeriscenu e prute.

Macavasi: cuntenutu di caloria

Malgradu u grassu di u pesciu, a cavalla ùn hè micca assai caloria. Per 100 grammi di u pruduttu, ci sò solu circa 200 calori. Se una persona hà bisognu di sceglie l'urdinariu di calori, hè bisognu di manghja quasi 700 gramma di pignatta "carne". Ma questu ùn hè micca una bona idea, à ghjudicà a quantità di grassu in u pesciu!

Un vincenu supplementu, pruvucatu e proprietà uniche di cavallina, hè a presenza di l'acidi grassimi insaturati. Quessi sò i prudutti più preziosi chì serve com'è antioxidante per u corpu. Quessi l'acidi aiutanu à rinfurzà i muti cellulare di tutti i tessuti di u corpu, questu hè duvuta à u prucessu di neutralizazione di l'elettroni liberi. Sti l'elettroni (leghja: radicali) movinu in modu caòticu. Sò capace di trasfigurà a cunghjilla di e cilesti, affrinto dinò l'attività vitale è funziona. Tali prucessi ponu purtà à u sviluppu di assai malatii (è l'oncologi in particulare). Per impidiscia u sviluppu di malatie, avete bisognu di manghjà più spessu alloghju chì sò benifichi. Ricurdativi, ùn hè micca nunda chì i zitelli anu datu oliu di pisci. U so benefiziu hè in a presenza di l'acidi grassimi insaturati in a so cumpusizioni.

Macellu: minerali è vitamini

A struttura di cavalla comprende cumposti minimi, l'usu di u quali ùn ponu esse stiestimati: sodium, manganese, chlorine, zinc, sulfuriu, flúor, fosforu, potassiu. E ci sò parechje microcumitati chì ancu ghjucanu un rolu assai impurtante in l'attività vitale di ogni organiziu. Ma abbastanza chì l'anch'ella hè digià lista, perchè in questa lista ci sò tutti l'elementi necessarii per u corpu umanu.

Ci hè ancu assai vitamini in canardella. A so cumpagnia chimica cumpresi u gruppu tutale di vitamini B. A vitamina B12 hè particularmente valore in questu spettru. U cavallu cuntene assai lotte di vitamina PP. Ci sò altre variità di vitamini, ma sò state presentati in quantità più chjucu.

Capelli: pruprietà ùtule

Stu piscu porta à u nostru corpu no solamente cumposti nutrizionale, ma ancu prumove u flussu di a sintesi di prutezione, a furmazione di l'emoglobina. I microgni, chì sò parti di a cavalla, sò ancu participati à migliurà u trasportu di l'ossigenu à tutti i tessuti.

A causa di u fattu chì questu pesciu havi una cumpetizione richia, devendeldu esse include in u dietu di i zitelli. Serà aiutatu à cunvivialmente à riesce è à sviluppà. Hè da manghjà è di e donne pregnant, è di e zitelli chì anu lactate, perchè aiutau a misurazione di u tazzi. I pupulari anu puru bisognu à u pesciu. Infatti, hè in l'adolescenza chì pò esse un discordatu trà u sviluppu di l'organi internu è u crescita. I micronutrienti in u canardu facenu stu prucessu indurendu.

In potagghiu, cum'è l'anu dettu, assai di grassu è l'acidus unsaturated, hè per quessa ch'ellu deve aduprà per u funziunamentu standard di u cirere è a spine. Hè per via, hè utile per i capelli, è per una pelle, è per a mucosa. U cavallu, pudete aiutà u vostru corpu à debuggighjà u travagliu digestivu. U sistema nervuu serà ancu gritu à voi, perchè vi ricevi vitamine è compostu minerale di canardella, chì u farà più forte.

A vitamina B12 più preziosa aiuta u cursu di a sintesi d 'DNA. Pigliò ancu participatu à u metabolismu grassu. Cù una propensità per l'ipoxia, sta vitamina aumentarà u cunsumu d'ossigenu di e cèl·lula. Hè ancu avissi nutatu: cù l'usura regulare di questu pesciu, u cuntenutu di zucaroli in u nostru sangue ponu esse normalizate. Pudete so sunnariore nantu à una tale medicina cusì diliziosa!

Macavella alta in fosforu. Hà participatu à a custruzzione di enzimi, è sò saputo chì sò u motore principale di i prucessi chimichi in i tessuti di u corpu. In generale, u prucessu di a vita pò esse furnitu solu per l'usu di questu pesciu. Inoltre, avemu a diri chì u tela di u nostru scheletru cunsistenti di sales fosfatati, chì ghjè perchè i cavalli avissiru esse usatu da i zitelli è i zitelli. Ma ùn deve esse manghjatu da e figlioli anziani, perchè i prublemi di u sistema musculoskeletu accuminzanu a sviluppà cù l'anni.

Ci hè ancu prupietà di cavalla chì sò utile per e malatie. I minerali in cavallucci aiuta u corpu compostu u tessili di cartilagine e nutriscenu i celluli di l'ossi, è di cartilagine cù i volumi d'ossigenu.

U cunsumu di Cabra: contraindicazione

Sì cavuru fubbe, ùn sia micca quasi contraindicazione. L'eccezzioni hè una persone chì ùn tollerà u pesu in u principiu. A cavalla fuma u salata ùn hè micca utili per quelli chì pacenanu di malatie corse è leziana gastrointestinali. E pezzi grasi sò preghjudizie à e persone cù malatie croneuse è di fegatu.