Cumu puderà accuncià l'acqua

Quasi u 75% di tutti i falli in u cultivo di e piante d'interni pruveni da l'incapacità à daverne. Solu pari chì ùn ci hè nunda complicatu in irrigazione. Truverete: seguite i reguli più impurtanti.


1. Acqua li piani sola cù acqua calde.

L'acqua, chì hà una tempurita di circa 0 gradi, entre a razzii 7 voce più lento chì l'acqua à a temperatura ambienti. Ancu i pianti malati, si sò stati ricanciati da acqua cale (20-25 gradi), si ricuperate. Uriore particularmente danias cù acqua fria à l'estiu, in u calore.

2. L 'acqua per a irrigazione sarà finta.

U cunsumu eccessivu di salti di calciu è salate calcariu per i vegetali hè fatale. A causa di questu, u livellu di l'acidità (pH) cambia in u locu è i revestimenti rinu di i salti si prisentanu in forma di cristalli bianchi nantu à e foglie è i muri di u pote. Raiders interferenu cù i prucessi normali di u scambiu di gasu è a fotosintesi.

À a vigilia di rego, sempre permettenu l'acqua per settle. Eliminate i razzii (ogni 15 ghjorni) da u tarrenu, i muri di e valdi, da e foglie.

3. Ùn piacere micca è ùn sò micca invechji.

Failure in u mantunimentu di l'impiante di casa, ancu i pretensiunarii, sò generalmente associati cun un'immunimentu o sotate. Tutti sò persu periculosi per i pianti.

Eccu avete bisogna à avvià ogni pianta individually. In ogni casu ci sò assai reguli ginirali:

In u piriu di u criscamentu attivu di a pianta hè intensificatu, in u periodu di u restu - reduciamu.

In l'estate, l'acqua più abundante è più spessu .

Plantas di Sick, ghjustu trasplantatu, cù e raghjenni, micca sviluppati, in un pezzu maiori, crescenu in terre di argilla, regnate moderatu è cun prudenza.

Irrigazzioni scantata precisa succulenti (cattus, agaves, aloe, sedomati, litoli) è i pianti vintane chì si marenu à un periudu di reste.

A regola moderata hè necessaria per a pianta cù foglie pulposi o pubescente (senpolia, peralia, columbney), tuberi succulenti (chlorophytum, asparagus), cù risicotchi risiche è e raghji grossi (draghenes, cordillini, sansevieri, palme, aridi), cipolla (zeppantes). Ùn sò stati sparati immediatamenti dopu à u siccatu di a tarra, ma solu 1-2 ghjorni da a so assicuranza supplementu.

Hè bè cù l'acquessi amichevuli à i pianti tropichi cun fulani aridi, fuzzuli è fini (adiantums, felce, fittone). Unipochi corsi cù culuriti (agrumi, caffè, gardenia, camelli) è ùn sustene micca siccà. Hè riabilitatu immediatamenti dopu à u siccatu di a terra.

4. U soldu spessu, ma pocu à pocu!

Hè necessariu di impruvà tuttu u paese - l'acqua devandava nantu à a paletta. Dopu à 30 minuti, avete bisognu à drenu l'acqua da a bande. Si lasciate quì ùn hè micca impositu evità di decadente e radiche.

Alcune di e piante sò speduti da a paletta: tulipani, ciclamei, altri bulbossi è tuberosi, chì prontamente puderebbenu, se "pour". In ogni casu, l'acqua di u panu ùn si pò micca esse distruttu. A rachetta di pate ùn deve esse prufonda abbastanza per l'acqua per esse suffine per a irrigazione.