Cumu cura di a pelle di e mani è i pedi

A peddi bellu è beninatu da mani è piedi hè unu di i normi principali di bellezza femina. Mani e pedi femminili Delicate, longu ago, eranu cunsiderate un indicatore di feminità è un elevatu status suciale. In u nostru tempu, e donne ùn sò micca sempre tempu di prestu attentatu à e so mani è i pezzi, mossu cù un maschile gentile o visitate un salone di bellezza. Ma questu hè ancu vanu. Fighjemu in parechje manere di coglie a manu di i mani è i pedi in casa senza avè passatu assai tempu nantu à sta prucedura.

Pruprietà.

E mani belli sò, com'è regula, a pelle terciata, bagnu bagnati, mancanza di varieghjutu è irritazione à i fatturi naturali. Hè sempre bisognu di ricurdà chì a pelle di e mani teni cura, micca menu di a fàccia è u corpu in generale. Hè a pelle di e mani chì hè spessu sottu spiegata à parechji fatturi sfavugati cum'è u friddu, u sole, interaczione cù l'acqua (più spessu ch'è sempre). In una parolla, tutti i facenzi di domiciliu è i preoccupati, affettanu affettatu a cundizione di e nostre mani. È i crescitori di l'upechju pìgini senz'iè a pelle è facenu flabby è accelerenà u prucessu di anziane. Per evitari chistu, pruvatu, sempre da a strada o di facenu l 'aghjurnamentu, mette in manu cù una crema spiciale.

Ricurdà, in l'estiu, hè necessariu d'utilizate crema di omeru, è in invierno hè nutritiva. Perchè in l'estiu, a pelle hè sensu pò manca di seculu è per via di questu hè un sentimentu d'attrezzi è in l'inguernu, à causa di u clima fretu, l'esecuzione è a disturbazione di i glubuli sebcicamenti si trova è in u risultatu hè inzuccaratu cù flacciu, irritazione è piccati fissure nantu à a superficia di a manu. Quì hè solu insubituible serà una crema nutritiva.

In modu, se i vostri mani ùn si ponu micca tollerà u scogliu scurofettu, per voi, ùn averemu micca disprezzu di rossi, scacciatura è microcracchi, pruvate per fà una mascara di mano simplici. Perchè vo avete bisognu: ogni mansa nutritiva (u prezzu ùn importa pocu), una cullizzioni chjarpette incomplete di l'oliu d'oliva è u polietilene cunzidanti, guanti unziunami. Pose nantu à e vostre mani un capaziunatu di crema è oliu d'oliu, rinviate per chì questa massa era una furchetta di mascara è colpoquenu immediatamente nantu à i guanti. Senza sta mascara in e vostre mani durante 15 minuti, è poi arricbe cù l'acqua. A strada, in questu mumentu, pudete fà a vostra casa di u travagliu predilettu, ùn ne cura micca, in a so mascara. Fate circa trè volte à settimana.

Inoltre, ancu com'è una scelta, vale u bagnu chì prupone à i bagnu di a scorcia d'ave. Pigliate l'inflorescenza di camomilla mediamica è di calendula (2 tablespoons) è omucciu cun 200 grammi (1 vetru) d'acqua fogera, dopu mantene sta infusione 20 a 25 minuta è l'infuzione per u bagnu hè prestu. È più, ricurdate di e mani chì ùn pudere micca lavare l'acqua fridda o calenta, a temperatura di l'acqua deve esse tipu di stanza, questu aiutà à evità a sequenza.

In l'estate, ùn deveru micca scurdatu di màscariche di mà, chì sò più faciuli fà in casa. Per esempiu, per questu casu, serete bè cù l'usanza di uleone d'alive, chì vi tocca appricà una strata fina di e mani (20-25 minuti) è porta tutti i stessi guanti. Questa prucedura serà aiutu per e vostre mani saranu licurosi è liscia a pelle. Per rinfurzà l 'unità direttamente, ùn abbiate micca di utilizà i bagni di a salatura. Per una vittura d'acqua 1 spoonu di salinu. Cumprà, pudete in ogni magazinale cusmeticu. Aduprènduli, almenu unu di i metudi davanti, i vostri pensi, da ogni modu, piglià a forma di reali. Cusì ùn ci hè necessariu di visità i prucessi specialhe assai spessu, se sapete cumu piglià a cura di a pelle di e mani è pede.

Cura di i pedi.

Petti femminili sò a so arma. Tacchi altri, chì ogni pudemu camminate ogni ghjornu, è com'è cunsultatu, à a sera, avemu spessu intolerante a fatigue. Pamper your feet, facennu un bon rigalu, assuciatu cù cura attente. A pelle nantu à e so ghjente cume spessu adquire parechji calli, tagghiatti, è in i tacchi sò spessu si ponu vede disgrazzià disgrazzii. U cumpagnu principali per voi hè di fassi embrima chì i vostri pierre diventeranu radiante è radiate freschezza è si scurdanu di u sensu di fatigue. Prima di tutte e vede e mani, ùn vi scurdate di usà una varietà di creme u masks nutrittivos e hidratanti. Hè vale a pena aghjunghje una varietà di antiseptiche è pilling, particularmente da a pelle scorcia di i tacchi.

Da e grieta nantu à i taccasi di una bona stigatoria hè tutta a stessa margarita. Per manipule di camomile, una cullizzioni di inflorescenza si deve esse misurata cù una culletta di l'alcoole è l'oliu castor, è aghjunghje circa 4 cullen di talcum. Scrivite cù questa suluzioni u vostru praticà ogni ghjornu dopu per andà in lu lettu.

In u cuntrollu di a pelusa furna è callosi, a pumice ordinariu aiutà direttamentà. Spizzate u legu in un bagnu di steam è fretce i pratichi problemati cun questu rimettivu, po po pozzu lavorare cù l'acqua calenta è lasciate. Allora pigliate a cura di i vostri pezzi cù u talcumu. I prublemi cù callosi-usu di zucchero o milaniu (in a gente d'aloe).

Preparate una solu solu solu solu di sosa. 1 spoonu di spirimiti, soda è tanta ammonia, dissolveremu tuttu in 2 litri di acqua è hè prestu. Questu bagnu aiutau aduprà e revenzioni è e coralli, postu chì pudete piglià cun vigore cù a stessa pumice. Dopu un chjappu finitu, appricà è frettu una crema spiciale.

Per allevassi a fatigue, uttene ancu i bagnoli aghjunghjendu una decocuure di pelletie di granella o a stessa camomile. Chì deservechanu di l'oliu eccellenti, utilizate una decuccionu di a cortezza di roghju. Per 1 litru di acqua, circa 200 grammi di l'ingredientu.

Allora, da tutti i cose, pensu chì pudete truvà qualcosa à i vostri piacimenti è, usando, capiscenu chì questu hè ciò chì es necessariu bisognu da cura di a pelle di e mani è pede. Dopu tuttu, vulete punisce i vostri amici suciale, cum'è e mani di serpura di pula è pezzi chì si ponu esse chute per alloghju. Ricurdativi, duvete esse perfettu in tuttu è cura di i vostri brazzi è i ghjambi hè a vostra parte integrante di u bagnu di ogni ghjornu. Allora, mostranu l'ochji in a so ideeita in tuttu.