I prugetti curative di u sage

Sage - una castagna cù i picculi fiori rosati, chì seduce un arricatu forte. Questu hè u nome datu da Hippocrates. L'aroma di u saviu hè picculu è intruduce, simili à i coniferii. Suggeremu à stu articulu per cunziddire di i prupitati medicinali di u sage.

Descrizzione.

Sage - arbustule, chì righjunghja à una altezza di 30-60 cm, si riferisce à una famiglia di grana brutta. Ci hè culpiti grisgi grisici, à u fondu sò leggimi, nantu à a cima - grassy. E folla sò opposti in relazione à l'altri. Scopi bianchi in fine di u ghjugnu è di u lugliu. I fiori sò petite viole, rossi, bianchi o rosa. I frutti appressu in l'aostu (settembre), anu ancu un sapori forte forte.

Sage cresce nantu à i piani di a muntagna in a rigioni di u Mediterraniu. In Russia, sage hè cultivatu com'è pianta medica. Per u cultivo, i piantazioni spiciali sò usati in a parti sud di u nostru paese, in a zona media è hè cultivatu in l'ortu, giardini e camere. Inoltre, Sage hè cultivatu in Moldavia è in u Sud d'Uccidra.

Composizione.

Cum'è una medicina, i salti sani sò utilizati. Contenenu un grande quantità di sustegnu utili in a medicina (salvin, cineole, oli essenziale, alcaloidi, resini, tannini, phytoncides, amari è varii àciti).

I nivuncidesi chì componinu u sàcciu a morti è impediscenu u crescenu di fungi è protozoghi. I Phytoncides anu un effetti negliu in u bacillus tubercle.

Oli essenziali hè riccu in sustanzi aromatichi volatili è anu un antimicrubbià è anti-inflamatoriu. Inoltre, l'oliu essenzale mellora a securione di i glanduli (digestivu).

Salvin hè utilizzatu per e malatie periodontali è malatii inflamatorii di a nasofaringe, perchè hà un effettu astringente è antiinflamatoriu.

L'acidu, chì ghjè in sage, hè simile à l'hormone naturali, aiuta à a prega a inflamazioni. I resini sò antimicrubbiali è pussedenu un oliu piacevule, è cineole faciule i prupiette antisepichi di u sage. A amarezza in a cumpusizioni di u sage aumenta l'appetite, chì migliurà a secrezione di i glanduli digestivi. Annunziendu anesthetize di sustanzi, anu astringente, bactericidale, effettu cuntrullativi, riduceranu a secreziunzione di u molu.

A restrizzioni in l'appiecu di sà hè a ghjuvanza cuntenuta in questu. Hà un'essimentu psicotropicu, affettanu negativu à u culu. In addition, thujone hè stata attraversata in una dinamica, chì hè spessu usata per a preparazione di l'absinthe - edificanti alcoolichi, pruibuti in parechji paesi.

In u nostru tempu, a salvia hè assai populari - unu di i tipi di salute. Crece in Messico. Salvia possa una azzione similar à quella di marijuana, ma di più dèba. L'antica Maya hà cunsideratu questa pianta sagrada, chì era stata utilizata per immersiammi a cuscenza in un statu especial. L'usu di sta pianta ùn hè insegenu.

Prupetti medichi.

Sta pianta medica hè usata in a medicina cum'è un agentu esternu, postu chì hà un forte desinfettante è anti-inflamatoriu. Sage hè usatu cum'è una infusione per gargling with ARVI, a grigia, stomatitis. Inoltre, Sage hè utilatu per enemas, douching e baths. L'infuzione hè utilizzata per i ferite purulente, ulcera, è per a perdita di u capeddu.

In a medicina famigliali, u salva hè aduprata per un modu, nurmalizà u travagliu di u viaghju gastrointestinali, l'attività di i gonadi. Sage hè utilizzatu per l'obesità, è di l'anzianu comu mezzu chì ponu rejiminate a pelle.

E sage hè utilizzatu com'è mezzu per impedisce a pruduzzioni lattice in e donne ale è in modu di suppressione l'attività di i glubuli sebacies.

Contraindications.

Sage hè contraindicatu in e donne incinta è cù nefrite aguda. Sage inghjennate ùn deve esse più di trè mesi, perchè annullera a mucosa è averebbe influenza in u sistema nervu.

A ricetta per a cucina hè infuzione di salvia.

Una culloca di salotti secchi si sò sposti cù l'acqua furiosa (un vetro) è insistia à 20 minuti. Doppu l'infuzione, frittura, filtre e rinfriscenu e so colli.

Sage - un strumentu excelente per a prevenzioni di malati infjammatorias, ma u so usu ùn deve esse solu da l'esterno. L'usu di sage inside ùn hè micca permessu da a medicina ufficiale.