Ricetta per tagliatelli casani

Pruvate aduprà a preparazione di triscimentu è micca tortu cumplessu. Tutti in la zitiddina assai piacevuli dolci, ma avemu avutu solu ciò chì danu, perchè noi ùn pudemu cocilu micca sempre. Ma avemu avemu u bè è ponu preparà un dultezza chì vulemu. Ingaghjate specialmente selezziunate anu aiutatu à cocinari cocchi deliciously and very quickly.

Per i prudutti di cunfisazione hè chjaru uttene u colore naturali di l'alimentariu. Eccu alcuni ricette.

Torta di meli "Carrakum".
Farina, 3 ova, 3 cullizzioni di meli, 1.5 cullenade di soda, 3 cullizzioni di mantra.
Pudemu u pappu nantu à u focu lento, fretce l'oliu è a melata, foglie a soda è fassi fracciallu à u culore giallu, tutta sta massa cumprenderà in volumu. Eliminate u pane da u focu, falla crestate, impone in 3 ova è aghjunghje a farina à a cunsistenza di dumplice. Allora vi ognunu in 8 parte, trasfurmassi e pasticcii chjaru forsi chinu è aghjunghje finu à u doratu, prestu prestu in furia assai. Un bìaddu caldi attraversu i spiculi di u tagliu è parechji volte, spina, cù una furcedda. Ogni chjucu hè impregnated da crema, crema agria o crema, sprinkle crumbs da rutta o zuccheri cù a terra è lasciate. Bon appetit.

Torta cun crema di iogurt.
Per u torta necessitemu: 0.5 tazzi di zuccaru, 100 grammi di latte, 0,5 tazzi di farina, 1 ovu, 0.5 cuisson di pezzu di pezza, 100 grammi di tannera crushed.
Per a crema necessitemu: 0.5 litri di crema, 600 grammi di iogurtu, 50-90 grammi di zuccaru, 1 packet di gelatina, 0,5 cull'piezi di u acidu citrico. Basgi pà a lubricazione di a crosta ghjustu.
Korzh: frettu a mantra cun u zuccheru, batte l'ova à aumentà u voluminu, aghjunghje a farina, soda è frutti. E coccia in pre-caliade à 200-220 furnitu.
Cream: prima gelatina fretta in acqua (ma micca à fogghiu), miscenu i ingredienti.
Pone a torta in forma è smudge, è diprezzà a cima cù e boli.

Torta "Inspiration"
Per a prova, avemu bisognu: un pacchettu di margarina (250 grammi), 2 ova, una vetru di zuccheru, trè vetru di farina, 0,5 cull'piezi di soda, glaze, crema agria.
Mettite a pasta corta: ghjustu a margarina brilla cù u zuccheru, aghjunghje un ochju à u mumentu, a pocu aghjunghje a farina è soda (quench). A pasta finita hè divisa in trè parte, da una parte femimeghja u pasticcellu, è da l'altri dui pudemu puderebbenu balli cù un diametru di 3 cm. All cool down. Ntâ cìsicura avemu diffunnutu i capiddi di i piloni, impregnanti a crema. E cundiscerà a ghjoglia. U pastellu hè prestu.

Torta "Miele"
Per a prova, avemu bisognu: 0/5 tazzi di zuccheru, un ovu, 30 grammi di mantra, una culletta cuppa in melia è una cullizzioni di soda. Sour cream o cream-butter cream.
Imbulighjate tutti l'ingredienti, mette nantu à u bagnu di acqua per aumentà u vulumu dui volte, fate un vetru di farina à volta. Da u focu, rinfriscà un'antra vetrina di farina, amassi a massa è dividite in 6-7 parti. Sempre sprinkle flour with flakes thin. Trim a cima, spicchera cù una furceda è curnutu. Puderete tene u pasticcio cù creme, appicientu. U vostru cugliu hè prestu.

Cuglietta di a mamma.
Per u cunfettu: quattru pezzi di uova, una vetru di zuccheru, quattru vetru di farina.
Cream: 250 grammi di crema agria, 2/3 tazza di zuccaru.
Inoltre: dui protei, sei spezii di zuccaru.

Coriandro: Battagli di i proteini separati, aghjunghje 2/3 tazzi di zuccaru, cuntinuanu a battià finu à chì a scuma hè assai grossa. Venite i pezzi cun l 'azucarera restante è cunglite cù gentile cù biedi è squirrelli. Aghjunghje a farina è mischjanu bè. Emu disturbanu pocu finu à a manera chì a massa ùn si stalla. Pour a pasta in una forma unitaria. Focu in 190-200 gradi. Ci hè prestu per verificà cù una match. Fattu!

Cream: Maturà a crema agria è u zuccherinu è esce à quandu u zuccheru disolvi. Quitemu u pastellu finitu da u mozzu, è tagliate in dui pareti uggetti. Ogni creata promazyvaem. I ristretti di e prutezione sò sbagliati cù u zuccheru in una spuma abbastanza propina è sta massa hè reificata nantu à a torta.