Postura di u zitellu: exercici per a spina

A postura curretta hè a postura umana di una persona persunalizata chì ponu accuncià a so testa è u corpu senza tension, cù una curve curretta naturale di a spina. Cù una postura incorreitamente, i ciacchi naturali sò crescati. U zitellu pudarà diventà curvitori di a spine - scoliosis. Pò esse impeditu, è in u primu stadiu iniziu, pudete ancu metteanu. Ùn pudete micca ignuraru a pusizione inugee di omopuli è spalle, u sposu di a pelvis, a posizione incorrecta, è cusì. I figlioli cù posture disabilite si devenu esse riferiti à un mèdic, un medico ortopedicu. Per impidiscia una postura brutta, u zitellu deve esse exercitu ogni ghjornu. Ciò chì deve esse a postura di u zitellu per a spine, amparà da stu articulu.

À l'età in istruzione, a postura ùn sò micca furmatu, per quessa, questi fattori disgrazziali influenu assai u periudu di 6 anni o 7 anni è 11 anni à 15 anni. I cambiamenti in u disordine di posture affettanu i sistemi respiratorji è cardiovascular, chì reduzanu i riservi fisiulogichi di u corpu di u zitellu.

Por desgraciate, parechji genitori attaccanu u zitellu à a cultura fisica quandu i pulmonati, u cori, l'altri sistemi è altri organi di u corpu sò digià deteriorate, quandu u mèdicu hà digià scopre una violazione di postura. A viulazione di a postura duverà à u fattu chì una persona in l'adolescenza è l'età adulta accumenza in daretu. È tuttu questu puderete evite sì u zitellu hà fattu esercitazioni di uttene di ghjornu, hà amparatu à natà, ghjucatu di ghjochi mobili, hà amparatu à pusà nantu à a tavula. Garantia di bella postura, questu hè l'attività di pruvucà.

Postura di u zitellu
U normale di a postura curretta hè quandu u spalle hè spleenatu, a testa hè ligeramente alluntana, l'omopuli ùn sali micca santu, è l'stomacu ùn anu micca estensà fora di a linia pitali. Verificate a correczione di a postura di u zitellu pò esse, sè ciuletta métrica mette a distanza da a 7 vértebra cervica à a cantina sottucitana di a manca di l'uppiscinu di l'omella è di seguita à u spalle. U zitellu devenu nantu à una postu rilassatu, è deve esse tombatu à a cintura. Se a postura hè normale, queste distanza serà ugguali.

U situ indispensèvule aiuta per evaluà a postura di u zitellu. Mida a cinta di centimetru da a volta di u largu di l'ispalla - l'arcu di l'ombra, è da u pettu - a larghezza di e spalle. L'indiri hè sempre uguali à l'larghezza di i spalle, dividit à l'archiculu bracciale è multiplicatu da u 100%. L'indiri brachi hè uguali à 90-100%, chì significa chì u zitellu hà una postura corretta. Se l'indexu hè menu, questu hè una vuluntà di posture. Correct, bella postura si ponu esse attraversati esercitivi chì furtificanu i musculi di l'abdomen, collu, braccia, back, muscles a pierna. Hè bisognu à fà eserciziu cù pilami gattulosi, saltendu vignetti, gaddani. Per fà una postura curretta, ci sò eserciti speciali. U zitellu aduprà sottu à a guidazione di l'adulti, sò assai semprici.

Eserciti per a spina è per una pusizioni corretta
Eserciti contra u muru. Chì u zitellu ùn devendenu u ritornu à u muru senza un tabulazione è presse i so tacchi, i nastri, u back, back. Perchè a luminu di distrughju devenu passà aggressivamenti u so palmu.

- Sè senza cambià a situazione, u zitellu deve fà parechji passi davanti, da turnà torna à u muru è pigliate a pusizione di partenza.

- Senza piglià da u muru a volta è a volta di a testa per sente cun volta in spiaggia, repite u squattante;

- Stand à u muru è fà piglià a manu à i lati, à seguità è in fronte;

- A volta, pusà i ghjinochje, pusendu nantu à i ghjinochji, aghjunghendu cù e so mani è pressu à u corpu.

Ogni annu seguitu da parechje categurie prestite a perfezzione l'eserciti, ma in u muvimentu ùn mancanu a postura corretta. Hè difficiule per i zitelli per ricurdate di manera di mantene a testa bè. Perchè cù u capu più largu, i spine curvate, u pettu di u pitassiu, i spaddi sò tirati davanti, è i musculi di u focu di focu rilassate. Per insignà à u zitellu à mantene a testa bè eccitamente aiuta l'eserciti chì sviluppanu i musculi di u collu per a perseveranza.

Eserciti per u zitellu cù l'uggetti
Per a so implementazione, pigliate un cingulu di legnu, o un saccu pezzu chinu di sorra o salinu, pianu 200-300 grammi. Oghje nantu à u muru, detemu u borsu nantu à i nostri capi:

- Go around the table, sedia, cammellu à u munnu oppostu;

- Fughjuremu da u muru, mantene a pusizioni curretta di u troncu, si s'assegenu, s'assettanu "in turcu", raffinate è tornanu à a pusizione di partenza;

- Oghje nantu à u bancu, scappau 20 volte.

E cumpetenze nantu à equilibriu
Ai aiutanu à mantene a spine in tutti i muvimenti in a pusizione forward.

- Cumu caminavanu u palellu gymnastica, mani à i lati, i peri. Cumu pigghiamu u pesu di u corpu per avanziari, prima à i calcutti, da volta à i tacchi;

"Fighjate un bastone di ginnastica in dui pescetti". Hibiscus sò colpi à distanza da l'altru - 60 centimetri. Oghje nantu à un bastone cun un saccu nantu à a so testa;

- Fà averà u listessu pianu in a larghezza di 30 centimetri, chì pusemu nantu à duie pesche.

Per rinfurzà i musculi di a cinta di l'espatula
Sò cunsigliati per i zitelli chì anu signalatu di stanchi. Essendu ponti, i peri aparti:

- Pujhe in manu nantu à i spinu, i coddi sò sopra. Dientiamu e mani nostri mani à i bandei, per chì l'omopigliuli tocanu l'altri;

- Taglià attaccà a nostra manu darrere a nostra spine, guardemu a nostra manu diritta sopra à l'omopuli, mantene a nostra manu manu sottu à l'omale, cambia a pusizione di e mani. Cumu realizà l'eserciziu, trasfiriere elementi petre da mano à a mozza.

Guardemu à u nivellu di l'omopuli un bastone di gimnastica per i so fini:

- Forse torrente left and right;

- Turnemu in un di l'altru;

"Anu purtate u bastone davanti à u to capu, da turnà." L'omu ùn si difinite micca à i mandati.

Ùn avete bisognu di fà tutti l'esercizii di volta. Hè abbastanza inclui in i vostri eserciti complexi da ogni gruppu per un esercitu. Per i scoli di 7 anni à 9 anni, u nùmeru di repetizione ùn deve micca più di 8 volte, per i zitelli 10-14 anni u numaru di rivoluzzioni sò duverete 10. I zitelli più di l'età di 14 devenu furmà à un sensu di fatigue. A carica aumentà cù u tempu ripetendu l'esercitu à 30 volte. U sforzu di ghjunghje sarà una postura curretta per u so zitellu.

Avemu amparatu ciò chì esercii per fà per a spine, per u correctu di u zitellu.