Un furmagliu lampanti chì hè in prus proximità à u zitellu

Un ghjornu chjocke chì hè accadutu in vicinanza di u zitellu hè una occasione per piglià maiò drasticamenti, perchè porta un ammindu direttu à a vita di u zitellu. Per quessa, se un chjucheghju funu direttamente in u zitellu o in un oggettu propiu chì u zitellu era, l'accadute hè stata pigliata immediata. Tuttavia, no tutti i genitori sapanu chì e reguli di primi prudutti deve esse segui in tali attacchi, è in questu articulu vulemu parlarà questu.

Chjassi di Lightning chì sò in a vicinanza di u zitellu ùn sò micca menu riesciuti chì l'altri diretti, sopratuttu si un oghjettu chì hà prescrittu nantu à a forza u forza sana è u putere di un chilometru di lamponi hè u più vicinu o pussibule o in cuntattu cù u zitellu - u zitellu ùn pò riceve micca menu "dosis" di tensione ca quandu ci era un colpu à u zitellu direttamente.

U più chjucu chjucu chì porta un parò raziu hè un disturbamentu in u funziunamentu di u sistema di cori. À u megliu, u ritmu di u core hè rotte, è in l'aghju - u core sguardi, senza pudè stallà l'alta.

Invece, per esempiu, se un chjucheghja accadò in a vicinanza di un zitellu, o ancu in un zitellu, hè improbabile chì l'organi internu (o tessuti) seranu danni, postu chì a descarga ùn perforà u corpu umanu? "Solu solu nantu à a so superficia - questu hè scrittu annantu à a pelle.

Se ùn avete micca vedatu u stravoltu, ma assicura chì hè stata fattu in proximità da u zitellu chì cammina in vicinu, pudete avete da verificà immediatamente a pezzu per a presenza o l'absenza di signali di u lampu. Chì sò sti signi?

  1. Cunsuscenza di u zitellu pò esse disturbatu, à qualchì volte hè una perdita di a cuscenza.
  2. Changes in cardiac activity: u ritmu hè rotte o l'attività s'hè firmatu, ùn ci hè nunda.
  3. U zitellu hà u ciuffu in tutta u so corpu.
  4. À a peddi, vede gravure ardenti.
  5. U visu di u zitellu è a vista anu aghjustatu, pò esse cambiatu cù a sensibiliità di a pelle.

A dife renza di quandu un zitellu hè statu da un shock electricu è u salvatore necessita di mantene in distanza da ellu à una distanza considerablee, ùn hè micca periculosa per tuccà a persona inutile à u ghjattu lampendu.

Allora, avà avemu da passà direttamenti in quellu primu aiutu, chì averebbe bisognu di manera pussibule attuale u zitellu colpi da u lampu. L'ordine di e vostre actions deve esse segue:

  1. Immediatamente bisognu di verificà è evaluà a cundizione generale di u zitellu: hè a situazione critica dopu à un chilometru? Spessu successu chì dopu una derrota tali u zitellu precisa risuscitazione cardiopulmonary, chì deve esse accuminciata subitu.
  2. Se sente chì u travagliu di u cori cuntinueghja, u respiru hè presentu, ma u zitellu ùn hè micca avvistu à u cuntenienziu - è pùtene nantu à u cannelu per ùn avè "fall in" è stabilisce.
  3. Sì, dopu à un chjucheghju, a cuscenza ùn ùn abbandunarà u zitellu, poverò u so spinu, è mette sottu quì sottu à i so pedi, perch'elli si sò ravapatu da 20-30 centimetri.
  4. Se u locu induv'ellu u zitellu hà fughjatu da u lampu hè guaritu è ​​ùn porta micca altri periculi (per esempiu, se ùn avete micca succorsu à a strada), ùn si move micca quandu una ambulanza arriva.
  5. Sì ci sò chjappi in i spazii affettati (e sò assai prubabili quì), pudete avè assistutu immediatamente l'aiutu cù credenze, à dì:

- Prutizza a peddi affucatu, mentre chì ùn utilizà micca l'acqua di ghiaccio, è fresca (12-18 gradi), preferibbilmente - chì si manca, ma s'ellu hè micca realisticu, pudete immerse l'affari afectati in l'acqua;

- A prucedura per enfrià a zona aranata cù l'acqua fresca si deve esse 20 minuti - preferibbilmente, micca menu, ma ùn hè più necessariu;

- dopu à enfasi, l'area di a pelle chì era brusgiata da una culleghja di chjucheci deve esse coperta da l'anziani cù una spugna neta im soffia in l'acqua fresca.

6. Hè assai probabbli, u zitellu spirimina dolore assai grande, cusì avete bisognu di dà un pocu di medicina chì ripigghia stu dolore.

In ogni modu, ci sò parechje regule di safety in una timida, chì tù è u vostru babbu avissiru sapè, è sempre osservate quelli chì u tronu in u celu chjaru scorchitu (chì, per voi, hè un passageru di u lampu). Allora, chì ùn femu micca fà è ciò chì si feranu a tempesta aghjunghje nantu à a strada?

  1. In tuttu ùn aghju micca cunsigliatu per run.
  2. Spazii aperti, nantu à quale ùn ci hè nunda chì saria nantu à a terra, sò i più periculosi. Eccu sò campi, bosque è canteri senza piumi, i rocherie.
  3. À esse in l'acqua duranti una timida hè summosa chjuche! Dunque, appena avete avvistu chì u celu anu frutticatu, è in un locu à a distanza è u tronu ha spusatu - sùbitu immediatamenti nantu à a spiaggia è cunsiglià per fà à i vostri amichi è i zitelli.
  4. S'ellu ci hè questu l'oppurtunità - eliminassi e robba mutada è cambia in quarchi cosa seca.
  5. Hè cunsideratu salvu in un caru duranti una timida.
  6. Ricurdativi: u metale è l'umidità torramelli à u scempiu di lampu, cusì evite parechje muffa umita è vernice metalli.
  7. Antenni è e linee di trasmissioni elettrici sò una altra fonte di periculu durante una timida.
  8. Oculazione sottu à l'arbureti è l'arbureti ùn hè micca sempre salvu, postu chì u lampu sempre cascà nantu à ciò chì hè più alta nantu à a terra. Dunque, se l'arbre hè u più altu di u distrittu, ùn avissi da cunsigliu di voi di circà babbi sottu.
  9. Sì questu hè l'unicu arbre (pilastru, o qualcosa altru altu) in u distrittu - ùn sò micca sottu sottu è ùn avè micca avvicinatu.
  10. Ùn aghjunghje nessite metallicu in e vostre mani: senza alcune di utensili di cucina, arderi è di cutedda, etc.
  11. Passatu quantu pussibule da i ciumi è rocci, ùn pruvate micca di ammuccià in i colti è l'alturi.
  12. Se siate parechji, ùn perde micca in una mansa - hè megliu di passà in un altru direzzione, sparghje, ma mantene in un indirizzu, per ùn avè per perditu è ​​micca per esse ghjutu.
  13. Hè ricivete micca di firmà nantu à a terra - postu chì, dopu à a caccia, sarà spusatu, umanu, chì significanu chì serà un cunduttore cunduttore per a descarga di u lampu, se fate un pezzu vicinu. Sottu i vostri pìadi ponu parechji vestiti, posanu nantu à i rami è o puseti polietilene.
  14. Hè megliu d'amparà da una timida è lumi in a terra baixa: piti o rossi, in un ravine.

Ricurdativi di sti règuli è sempre osservate oghje si a tempesta hà pigliatu da questu di casa!