Propetti terpèutiques di sà

Per u pòpulu Russu ùn hè micca un arbore più nativo è nicer than birch. E micca perchè cresce in ogni locu in Russia. E perchè i sentimenti chì evoca sò in ritimu à l'arma unica, risponda è generosa da una persona russa. In u nostru paese sò 120 spezia di bedini. U vitrughju hè un magazinu tuttu di sustegni utili à u corpu, è micca solu un fermu arburu. Birch sap è u sangue di l'arbre è veramente l'umidità di viva. Contene sustanzi tannici è aromatique, àciti, proteini, zuccaru, vitamini, microelementi. Sapemu a proprietativi curativi di u vitrughju di sta pubblicazione.
Birch sap

In u primu mumentu, u zuccu hè stata fatta da i taglioli di u troncu di u beddu, chì hè un agente preventivativu mediciale è eccellenti per diversi malati.

Ciò chì spiega e pruduzzioni curativi di u sughjettu di u beddu?

U ghjocu di u bedu cuntene assai vitamini, microelementi, tannini, acidi organici. U zuccaru di fruttu è altre sustanzi necessariu per u corpu. Grazie à tuttu questu, hà un anteliminticu è diurettu, tònicu, effettu restauratori, prumove a furfurze, purificazione di a pelle, chì segrega l'acidu l'oxalic. Inoltre, u zucchero di u beddu hè attivu antitumore è antioxidante. U zucchero di u beddu zucchero di u ghjornu di l'età hè stata tostada cù ultrasardi spine, utilita com un rimediu esternu è hè stata presa com'è rimediu esternu.

Hè pruvatu chì u sughjettu di u bedu hè una vitamina è un agentu rinforzante di limpeità di sangue (cleans u sangue d 'altri sustanzi è di l'acidu uricu). Hè stata attrachjata in i malatii chì sò accumpagnati da a februità alta, hà un effettu curative in a tuberculosis, bronchite, hà un effettu diureticu faciule. Hè utilita per i disordini metabolichi è di scurvy, reumatism, artritis, gout, malati venereali.

L'eczema, i malatii di l'articulu, gout, pediculi di rino e vini, diatiti è licenze, u zucchinu hè struitu ½ cup o 1 vetru 3 o 4 volte à u ghjornu durante 3 o 4 simane. Hè bisognu di usà u zucchero di u beddu cù a perdita di l'appetite, l'aumentu a fatigue, quandu sìmulu a fatigue di primavera.

Comu rimediu esternu, u ghjocu d'u bedu hè utilizzatu per a dispepsia di a pelle è eczema. U ghjumu di u bedu si face lavatu cù l'acne. Comu rimedià di vitamina, u zuccheru, mischju cù u zucchinacciu, i zucchereri, chloeber, hè d'utilità. In u zùccheru, u pumu, rowan, cranberry juice, aghja di pinu, menta, stjernu di San Giovanni, un bevande di pascati, fragole, ciliegie e altri pratiche pò aghjunte. Tuttu chistu l'arricò cù sustanzi biologichi attivi, microelements, vitamini, imparte un gustu curioso è gustoso.

In Russia ùn avete micca truvatu un altru arbre cum'è un abituitu, si cantanu assai canzoni, assai affari è proverbi sò cumposti, ogni persona sapi u bedu. In u mondu ùn hè micca un arbore cumu cù una cascaraccia bianca, per questa scorchica bianca l'arbre hà u so nome. In a primavera, u beditu, chì era, si vènenu in folla, e tutte e forze vitale chì hà accumulatu in tuttu l'inguernu. Utensili biologichi utili, minerali è salti, dissolve in u zucchero è formanu una medicina universale. Hè riccu di vitamini, cuntene 0.5 o 2% di zuccaru. A cumpusizioni di u zucchju incù i salti di glucose, l'hormone vegetale, u ferru, u potassu, u calciu. È ancu tannini, acidus organici, enzymes, phytoncides.

U ghjùcchulu di liccatu hè urdinatu di marchese, è finisci in a fini d'aprili. Quandu l'acqua accumente di fluttere à l'arradela di u beddu, i migghiori chì ci sò dipositu in u troncu è e radichi diventanu zuccaru, u cumencia di dissolve in l'acqua, è si sviluppeghja along à l'arbre à i rinu. Un mese prima di l'apparizione di e foglie, quandu si sdrughjenu a fossa, u bagnu si prisenta cun u zucchero, hè chjamatu "u chiancinu di u bidichante". Dopu à 15 o 20 ghjorni, u biddezza oghje u so sidu dulce. Ddi birchi chì crescenu nantu à elevazioni solidi aperti donate u zuccatu più útil è gustoso.

U ghjacciu hè effettuali in u trattamentu di a tez, bronchite, scurvy, cefale, vapeur di vapeur, liver, duodenum, in u trattamentu di l'ulceri stomacu. U ghjumu di u beddu destroys urinary stones, hè effettuali per u reumatismu, sguassate sustanziosi dannuci di u corpu è lastre periculu in i malati infizziosi. U ghjumu di bedu hè utile in i prucessi infjammati è malati di a pelle. A vitruca di u bedchinu stimula u metabolismu, hà un effettu di regenerà è hematopoèticu, purifica u sangue, è hè ancu un bevande refrescante è di dietetica. Recientemente scupertu una caratteristica di sàzzia di u beddu, hè un bon regnu per impotenza. Per i donne, u zucchero di u beddu travagli in fine durante a menopausa. I medichi pariri vìviri 1 vetru di zucchero à ghjornu, è cusì irritabilità, un sensu di fatigue, scumpressanu a nemmenu è altri fenomeni chì avianu u climax.

Se regularmente a sàzzia di u bedriddu, hà un attuali è riluperante. U ghjocu di u bedu si usa l'anèmia, u friddi, scurvy, scrofula, vejiga, pedichi riloghji, malati allergii, beriberi. Hè utili per i maladieti cù angina, a tuberculosis pulmonarea. Inoltre, u sughjettu di u beddu hè un pruduttu cosmotu cusì chì sona u pilatu. I medichi finlandesi anu truvatu chì i jarpi pruposti da u vitrughju impediscenu a caries dentali è firmà u so sviluppu. Ogni pastoghji, ghjelu, u zucchero di u bedu sò ricumandati per i zitelli per prevene i malati dentali.

U gustu di u beddu gustu dolci, ligeramente azùsu. Pò esse evaporatu è fatta cù un sciroppu chì cuntene 60% di u zuccheru. Stu xarru hè un celo spìritu è ​​u culore biancu.

Puderia esse preparatu per un'utile futuri, imbollitu, mette 2 cullarade di zuccaru in ogni buttiglia è pona in una cantina tinta è freccia. In l'industria, per litru di zucchero di u beddu hè aghjuntu 5,5 grammi di l'acidu citricu, 125 grammi di zuccaru, filtrati è spedinu in latti, pasturizati è stretchi cù stivi.

Per u cullegiu mètticu u ghjocu di u bedu hè drunk fresh, guardatu in a frigorifera per più di 2 ghjorni. In un ghjornu, pigliate 1 vetru per 20 o 30 minuti prima di pranzi, 3 volte à ghjornu. U cursu di trattamentu 2 o 3 simane.

Quandu i malati di a pelle (rashes, lique, eczema), in i malatii chì si trovanu cù una frebba alta, cù a frebba materna, da 3 tazzi di zucchero d'u beddu ghjornu.

Birch sap è un bevande riflicte, refrescante, piacevule, zucchero di arnenti, zuccherinu, cinerna di muntagna negra hè aghjuntu. U ghjumu di u bedu pò esse insistitu nantu à i malanni, li ciuri, e manufatti, manomelli, timore. Pò esse aghjustu zucchero, manzanas, ciliegie, agrume di pinu, melissa, menta, stjernu di San Giovanni e altri.

U ghjocu di u bedu pò esse preparatu in Bielorussia. Oghje u zucchero in una buttiglia grande, mette durante 2 o 3 ghjorni in un locu fridescu. Allora aghjunghje la castagna agrumata, u maltu di l'orzu. 5 litri di u ghjocu d'u beddu ripiglià 30 grammi di castagni o maltu d'ova.

Preparamu balsammi da u sughjettu. In un bucket di zucchero avete bisognu di 4 limoni finamente piccu, 2 litri di vinu, 3 kg di zuccheru. Tuttu chistu emu nantu à a cantina durante 2 mesi, in a so vugliimà in buttigliuli è seremu per 3 simani più.

È bonu per fà u melatu da u sughjettu. Pigliate per ogni 400 grammi di molasses 12 vetri di u zucchero è u coccu per 1 ora nantu à caldu bassa, da piuviti, fate in un bagnu è aghjunghje u levitu. Quandu a fermentazioni cesce, vultu in buttigli.

Facemu kvass da u sughjettu. In un barrel di u zucchero di u beddu, aghjunghjeghja nantu à a stringa un saccu pezzu cù crosta di pane di centole. Dopu à 2 ghjorni, u levitu da e crosta si passanu in u zuccu, è a fermentazioni sò cuminciati. Allora in u canzellu pour un bucket di casca, cum'è un tannicu, è per l'aroma di i zucche di l'anetri è e foglie è baga di ciliegie. Dopu à 2 settimane di u kvass hè prestu, hè guardatu in tuttu l'inguernu.

In i vechji ghjorni, a sassa di u beddu stava cugliu di l'abbava d'u beditu in a vacca, è hè stata creuta chì hà tenutu a so proprietà megliu in elli. Ma pudete ricumprà u ghjocu in buttigli di plastica, vetru di vetru. Fate cusì, per ùn fà per fà per danaraghju l'arbre. U zuccheru deve esse tastatu da l'arbureti cù un diametru di 20 o 30 centimetri, ùn hè megliu ùn toccu l'arburi antichi è giovani. Un arbre pò piglià più di 1 litru in 2 o 3 ghjorni. U fruttu hè più abbundante da 12 ore à 18 ore. Pudete trasfigurà l'corteza cù un cincele o cuteddu, pocu prufunnu. In u slot, inserisci una groove fatta di plastica o un aluminiu rico, nantu à questu u zuccu anu corse in u cuntinuu. Quandu u zucchinu hè recullatu, ùn ti scurdate di fossu u pirtusone cù a cera, fate cù un pezzu di muscola, o cogliu cun un salsa di giardinu.

Ci hè ancu un modu spargente, nantu à u beditu, una sola branche hè chjappu nantu à una ramu, nantu à un ceppu chjappà una buttiglia.
Utilizendu stu modu, puderete cullà vede parechje bottiglia di plastica o di vetro. U filu, cutatu in questu modu, deve esse rinfuzzatu quarchi pulitica. Quandu u sole calicia u zucchinu corse veloce, avete bisognu à verificà u tempu, u rimplamentu di u cuntenutu. In questu modu, i prufissiunali sò usati. Ughjuleghja u zucchinu in un locu durante parechji anni, è seguite l'arburetu sanu. Videndu a parte di a fugliale di u legnu, fate a sacchetti di plastica. Quandu sò chini di zucchero, sò spressi in latte.

U zucchinu di lignu in canni hè simile à u zucchero naturale, ma u acidu cloricu, chì hè utilatu per a prisirvazioni, neutralizeghja i pruprietà utili di u pruduttu.

Avemu cunnisciutu di e pruprietà mediate di a sapia di u bedu, cù u scime di u beduore, puderete sviluppà a vostra salute.