U re di a tavula festiva hè una pate bocca stuffed with rice and apples

Una ricetta chì vi aiutarà à aghjunghje una pignatta deliciosa in u fornu stessu
L'oca albicha hè un pranzu maravigghiusu, perchè a so apparizione nantu à a tavula ancu in un ghjornu tipicu pò purtà una certa solemnità è un sensu di celebrazione. Inoltre, a carne d'oca hè ancu una prima fonti di utile è nutriente per u corpu umanu. Ma pochi cose chì sapanu chì per creà un piacatu diliziu ùn hè micca abbastanti per equipà una sola ricetta, avete bisognu di sapè alcumanti secreti culineti chì facenu a liccazioni di carne è suave. Dà cumu per fà a vostra famiglia cù u pelu di rossu purcinu cù i pezzi, avemu dicu in stu articulu.

Cumu u marinatu un pumu prima di pateparele, perchè a carne ùn hè micca dura

Perchè ghjè un pezzu in viaghju, i so musculi sò più densosu è più stisfferi cà in i pollastoli broiler. Perchè, per fà fà a carcassa d'oca più suave è più juicier, prima di puddastru, ricumandemu chì hè aggradamente marinatu. Per marinate avete bisognu:

Prima di a culinaria, l'acellu hà da esse rinfrescati in acqua fridda, sguassate tutti i pezzi è film.

Trimate a carcassa ùn hè micca necessariu, perchè in sta ricetta l'oca hè preparata sana.

Per fà vene bien marinati, vi cunsiglià per piglià un pappella fundale o kazanok, pour à kefir, u salinu è a pepite. Pudemu l'oca in u mistu risultatu. Hè impurtante per assicurà chì tutti i so pelle è a parti interna sò in u marinatu. Per questu, l'aghju deve bisognu à roll in kefir. Dopu fattu quessa, pusemu u kazanok in a frigorifera per un paru d'ora, più longu, u megliu.

Fà un pateo di coccu cu pezzi è u risu

Mentre chì u nostru paese hè marining, avemu principiatu preparazione di risu per u prublemu vicinu. Per questu ci hè bisognu à fogghi 300 grammi di risu. U prucessu di coccia duverà esse realizatu à u caldu moderatu cù l'ùtru chjusu. Per u salinu è ciuci u rascale chì necessite à a fine, altru di rinsignà vi vene cum'è una pasta.

In una pienza cù u rossu, serà superfluvule per aghjunghje un paru di foglie d'alcezza - questu situ hà rinfurzatu u sapori.

In nisun casu, l'oca pò esse impiegata da u risu primu, postu chì in u fornu ùn saria micca pussibule di preparà in modu ordinariu è uniformu.

Scorcià e pezzi per carni piccati cù chjassi è tagliate in rossu staghjunatu.

Dopu chì a carcassa hè spumante, principia cù u rossu è i pezzi. U piccatu sarà più deliciosu sè stessu un pezzu di tagliati di mantellu. Per affucà un pienu hè bisognu à u puntuale, dopu avemu cosciu cù i filamenti simpatic.

Agghicamu a pratica nantu à una bacia, dopu a quale aghju pututu in u fornu calatu à 250 gradi. I primi 20 minuti addiscì l'oca in questa temperatura, dopu a quale riduciamu à 200 è aspittà d'altru media ora.

Quandu s'hè sguassatu u pumu da u fornu, avete bisognu di cutà a costura è ripiglià u rimore. Arrìzzu dispostu cù e pezzi hè stata dispunibile nantu à un grande platu, in u centru di quale ponemu l'acellu.

Stu pezzu serà assicuratu cù i salsi di tomate è di u furmagliu.

I prudutti vi uttene travi di frutta, zuccheri è zucca, vini rossi.

Utilice stu paese solu in forma rinfriscata, altri o carni sarà grassa è dura.

Questa edizione maestru di a coccia hè stata bisognu di parechji dicini e seculi e duranti stu pezzu ùn anu micca cessatu di apprizzà stu platu. Un maravigghiusu, perchè hè savuroso è assai soddisfatore. Solu l'oca coccia hè abbastanza à deci porcu, chì hè abbastanza bè per una famiglia numerosa. Pruvate di coccia l'oca in u fornu per e questi riconfiati, è puderete vede cumu questu platu piacenu i vostri parenti è i stanzi!