Propiani medicinali di u liccuzzu di a vaddi

Lily di u vallée hè una pianta toscana, in particulari i so fiori. In ogni casu, i pruprietariu mediatevuli di u liriu di u vallée sò riisciuti in u trattamentu di certe malatie. Tutte e cumpunenti di sta pianta, chì hè, fiori, foglie è radichi, cuntenenu sustanzi chì appartenenu à u gruppu di glucosidi cardiac.

Lily di u vallée hè una pianta antica chì aiuta à malimenti. In u Medievu in l'Auropa, era un modu beni cunnisciutu è i preparazione sò assai populari. In Prussia, una preparazione vinni fatta da u liccà di u vallée da a paralizia "L'acqua di Hartmann", in l'Inghilterra facianu infuzione chjamata "Ureghjete d'uuru", è in Russia u liriu di u valdu era usatu assai più largamente.

Lily di u vallée cuntene assai sustanzi chì sò: l'organichi, l'acidi, i saponini, l'oliu essenziale, chì hè assai apprezzatu in perfumeria è l'oliori fiori. A cumminazzioni di sti sustanziali hà un effettu benefizièvule nantu à u travagliu di u cori, aiuta à migliurà u suminatu di sangue è a vasodilatazioni di i riti, chì hè un effetti diureticu. I glucosidi cuntenuti in u lisu di a vaddi aiuta a calmà u sistema nervu cintrali.

In a clinica di Botkin, circa 100 anni fa, anu studiatu u pruprietà di u lenzu di a vaddi, ma prima di sta famiglia di a famiglia hà largamente utilizata sta pianta in u trattamentu di i pazienti. Finu a ora, i medicini di u lily-of-valley-valley anu statu utilizatu da i medichi per stimulà u cori, ancu in u trattamentu di tachycardia, neurosi, etc. Dognu di drogu sò assai cunnisciuti com rimedi tal-qalb fil-prattika. I drogi più efficace quan injected in una vina.

Prudutti cumpldi prestu cù u cuntenutu di u lisu di a vaddi sò cunsiderate chì sò koglikon (sec in tablette), konvalatoxin, convazid. Diversi preparati da u liso di u vallée sò cunsiderate cum'è agenti cardiaci (corvalol, valocardin, etc.) è, in particulare, tintura.

U liriu di u vallée hè ricumandatu per cullà in u stadiu iniziali di u fioritu, quandu i fiori fiastiru e vutaru biancu. Aghjunghjite solu i fiori, tallo è foglie, senza affettà l'arradichera, postu chì u liso di u vallée cultiva vegetativamente.

Siccomu u lique di u vallée hè una pianta capricciosa, hè cunsigliu per seccuà in un locu ben ventilatu, è preferibile in l'aire frescu. Scatula quì esse a capa prima. Sì e foglie durante u siccatu anu acquistatu un coloru amaritu o marrone, sò stati cunsiderate micca affettuate. E foglie seconde ùn sò solu verdi.

Ci hè ancu licenze di i pruprietà di u valdu, chì in certi cundizioni pò causà periculà à l'omu. Ùn aduprate micca preparalli di u liceu di i vigneti per i persone cù mudelli organi in i vini è corazon, cù endocarditis aguda è miocardite, cardiosclerosis, è persone cù malati agruti di rino e liver.

Lily di u vallée cuntene sustegnu assai forti, cusì più grande di a dosia pò porta à e consegni minti. Hè necessariu di seguità à seguità i raccordji di i medichi nantu à l'usu di i drogu da u liccuni di a vaddi. Mediteghja tradiziunali di e mediate medicina di sta pianta usa più largamente ca a medicina ufficiale. In più di rimediu cardianu, hè ancu usatu cumu diureticu in guttivazione, cù epilepsia, neurosi, febbrae è ancu fora cù e malatie ocular.

Tintura.

Tintura di u lique di u valle hè utilizzatu in u trattamentu di e malatie di u sistema genitourinariu, stomacu, còlicu intestinali, ateroesclerose, epilepsia, thyrotoxicosis e insomnia. Inoltre chì a tinghje pò guaria à e cure convulsions, malaria è asma.

Preparate a tintura nantu à u 70% di l'alkohol, u rapportu deve esse 1 parte à 10. Criteri d'utilizà 10-15 gocce, diluting cù l'acqua da volta un ghjornu.

In i malatii di u cori cù manifestazioni nerviusi, ancu cù l'insosma, usanu l'infuzione cù l'arbassina di a mamma (0, 5 pezzi) cù l'aghjuntu di 30-40 gucci di liri di a valle di a tintura. Avìri cunsigliu per una cullizzioni in mattina, tardi è sera.

Per fà una tintura, avete bisognu à cumprà un cane di 500 ml cun ¾ de ¾ da u liceu frescu di i fiori di a vaddi, pour u voluminu restante di u 70% di alcoliche o vodka. Allora accapari l'imposta è apetta per infundate durante 2 simane. Sittite u fluidu, squeeze a materia prima è utilizate 10-15 piottiche in a mane, tardi è sera, diluting cù l'acqua un pocu.

Attentu! Tintura di u lique di u vallée - una medicina forte assai, perchè a dosa massima di una dosi ùn deve esse più di 30 zipuri, u prezzu di cunsumu per ghjornu ùn deve esse micca più di 90 beprati.

Infusion di lisu di u vallée.

In primavera, pudete trattatu fallimentu di cori è un batussione forte, pigliò una infusione fresca di fiori di u lamentu di i vaddi. Per fà questu, avete bisognu à imbulighjà 6-7 ciuri cù un vetru di acqua, permettenu stand di una ora è separà l'infuzione da a polpa. Bei ¼ cup morning, afternoon and evening.

Inoltre, l'infuzione pò esse prenutu com un diureticu è com'è rimediu per l'epilepsia. Per fà questu, 15 grammi di i fiori di u lamentu di u valle si deve esse creatu cù un vetru di acqua fogera è si spiccatu da una meza ora. Bei in a Mattina, dopu è in notte per 2 Tsp.

In i malatii, cum'è cardiosclerosis, fallimentu agutu è chronicu hè ancu usatu infusione di u lavu di a vaddi. Questu dumandassi una cullizzioni di fiori secchi è un vetro d'acqua fogera. Lassa a insistia à a meza ora è strain. Aduprate una cucurrucucta in a mattina, tarda è sera.

Preparatori aneri.

Cum'è una malatìa cum'è glaucoma, hè cunsigliu per aduprà preparalli medicinali. Per fà questu, mettite a mità di un vetro di stufa cruciata è una cullizzioni di fiori di u lamentu di i vaddi. Hè deve esse nutatu chì tutte e materia prima cose cullata in u maghju. À questa mità hà bisognu à aghjunghje una colazione di l'acqua è si ne vanu a insistia à a notte. Allora aghjunghje una mezzo cullera di soda è fate un lotione nantu à l'ochji di sta massa 2 volte à ghjornu.

Sì avete suffrutu di ipertimpiativi, in seguita à a medicina folklore, ci hè una prescription for collection. Hanu bisognu di 2 tbsp. l. liriuri di u vallée, 4 tbsp. l. fiori di cirasa nera, 6 cpi. l. i radichi di valerian è u listessu numiru di foglie di balsamenu di limone. Tuttu e mischjà. À 0, 5 litri di acqua fogera, piglià 2 coperks. l. mischju, pour e infuse per 3 ore. Dopu ci hè necessariu feraghju u brodu per 3 minuti. U caldu pò esse borra duranti u ghjornu.

Per migliurà l'esercitu di a glutine di tiroïde, pigliate in ugguali proporzioni liri di i fiori fiori, u grassu di u vitale è i pappacchi. Finamente cut, mettite tuttu è una colazione di a racolta di cola in una tazza d'acqua fogera. Furite durante 10 minuti è fate u calchinu da a polpa. Pigliate una cucchola in a mattina, tarda è sera.

Lenti di i vaddi di i vaddi.

Gota da u liccatu di u vallée aiutà cù a cardioneurosi. Per fà preparà e pene, hè bisognu di piglià 1 vetru di fiori freschi di liccà di u vallée è di zuccaru. Chjave alternativamente in una latte, per quessa, una strata di fiori, da una strata di zuccheru, etc. Ci hè un azucarera nantu à a superficia. Tuttu chistu hè sbagliatu, chjusu fate cù una tapa è si n'andò in un postu scuru per insistia per un mesi. A mistura serà unificazione di u culle verde in u lituu, devi esse drisse in una cullizzioni di sopra dopu l'u lamentu di u mari, u pranzu è u pranzu.