Fetture per un corpu è rallegali idealmenti bellu: Calcule quantu cunnessu

L'estatura di bellezza sò un fenomenu assai volatile. No tantu tempu avà era una "heroina chic" in moda, è oghji oghji femminili in u hall, pruvatu à esse cum'è mudelli di fitness. Ma vale u valore da a figura? Forsi sì u pruprietariu di i prupurzioni ideali.

A storia di l'apparizione di proporzioni ideali

A storia di l'apparizione di i proporzioni ideali di u corpu umanu urghjò in a Grecia Antica. Norma per l'era di l'antichità, i scultori chjamanu i paràmetri paràmetri: Un mudellu di quelli tempi pò esse chjamati stati di "Dorifor" è "Venus de Milo".

In u Renacente, i canonichi eranu supplementati da i travagli di Leonardo da Vinci. Hà capitu di a famosa "sera d'oru". Sicondu a so tiuria per i proporzioni ideali di u corpu è di a faccia di una persona sò carattarizati da i parametri: "Proporzioni divina" rifletti u sughjettu di Leonardo da Vinci "U Vitruvian Man".

Cumu calculà e proporzioni di u corpu di una persona

U paràmetru principale nantu à a basa di u quale u càlculu sò fattu crescita. Allora, u coefficient of proportionality di u corpu hè calculatu da a formula: KP = ((L1 - L2) / L2) * 100 induve L1 - longitudi di corpu in pusizione persunale è L2 - in pusizione assicuratu. A norma hè di 87-92%. A larga di i peri hè cunsideratu ideale sia da 4-6 centimètres più grande chì a meza u corpu. È per restvià cumu l'ideale hè a to cintura, restanu da u crescenu di 100 cm. Per una figura proporcionale, a circunferenza di u pettu hè uguali à a mità l'altura. Un annu di 2.5 cm si permettenu. Adding to this value un altru 10 centimetri, ottene a circunfirenza ideali di u bustu. Dividintà a cintura da u vulume di e malmignatta, avemu una relazione più impurtante chì caratterizà a figura proporcionale. Ideale, l'indicatore deve esse 0.7-0.8. Per esempiu, l'estatua di Venere, stu coeficientu hè 0.74.

Cumu calculà e proporzioni di una faccia

Hè visually difficult to determine how proportionate a person hè. Ma incognoscimente, facemu caratterizà una persona cun "faciule" funziunalità facianu bella è attrattiva. A pruotazioni d'oru di 1.618 ùn hè accidintamenti chjamata "u numeru di bellezza". Se u rapportu di a distanza trà ogni parte di a fàccia in un spaziu hè uguali à questu valore, hè u riferimentu unu. Per capisce chì hè una persona perfetta, fate parechji calculi:

Se i calculi sò difficiuli, utilizate a calculatrice online di a secció d'oru.