Cumu ùn piglia u pesu dopu à pèrdite pisu

Avete rinfiguratu per perdita di pesu. Ma chì ciò chì facenu à seguitu, cumu micca per piacè pisà dopu per pèrdite u pesu, perchè per guardà u risultatu hè più forte di perdita di pesu? A principal cosa chì deve esse fattu per mantene u risultatu hè di esse moderatu à l'alimentariu. Ma quì tornanu torna nantu à certi difficultà.

A più grande pruvucazione sarà kebabs nantu à a natura, festivi. In quessi situazione, parechji furfetenzi excittante attu di una volta: l'olfattu di l'alimentariu, a tavola diliziosa cupartu; Eghjini alcoolichi per quellu chì u cuntrollu di a quantità di l'alimentanu cunsumatu; amici, cù un canzone chì assoriscenu alimentariu. E, cunziguenza, un colapiscu, accumpagnata da a manghjatu, è da quì u ritornu di l'anzianu pesu, è in certi casi cchiù di prima.

Serà difficiule micca per piglia u pesu in l'embiu, perchè oltre compete entre elli, chì anu un "buffet" aħjar. Per quessa, hè assai impurtante per avè a forza di disprezza à equilibriu l'alimentazione, perchè solu in stu casu, pudete tene u risultatu otturatu durante parechji anni.

A "regola di u platu" vi aiutavamu à mantene u pesu chì hè persa. In questu casu, pudete assicurà assicurate tuttu, ma ùn ci hè una cundizione - a platu deve esse divisu in dui pareti uguale, in quellu unu d'elli dividite à mezu. Chì duverebbe sse in ste parti? A mezza di u piattu hè in pienu cù frutti è vegetale, un quartu di u pane hè chinu di manghjonu di prutezione, è l'altru quartu hè chinu d'alimentariu carattè. E questu regula hè aduprà à ogni nutrimentu. Hè assai semprici, ma travaglia senza fallimentu!

Ùn avete micca devene monitorà constantemente è cuntene quantu u pruduttu cuntene calori, proteini, grassani, fibri vegetali. Avà, observendu a "regola di u platu", pudete sazià senza bassu tuttu. À u listessu tempu, i vostri nutruti seranu varii, sani, moderati è equilibrati in quantu di vitamini, nutrienti è elementi traccia. Ùn avete mancu bisognu di menu. E sti "malnutrition" perchè scantu di scantu di pisu novu hè un prublema, perchè se ùn avete micca manghjatu bè, farà un sensu di famu. Cù stretchimentu riguardu à questu regula, pocu avete da esse usatu à una dieta moderata, è in u corsu di u tempu ùn abbandunà di sensu famu.

Per guardà u pesu dopu à perderà u pesu, hè permessu di piglià supportazione nutrizionale naturali chì reduceranu l'appetite, invece ancu cravings for sweet foods. Sti preparazioni chì cuntenenu i cumpunenti di urighjini animali è verdura: chrome, fiber, fucus, chitosan, laminaria, garcinium. Anu aiutà à manghjà menu alimentazione, un pocu creatu per i dolci, ùn permettenu micca di manghjà in a notte.

Dopu à e reguli di nutrissioni, ùn si scurdanu di l'sport, vi aiuterà per aiutu à mantessu u risultatu di a perdita di pesu. U minimu, ciò chì duvete esse imprudata, dunqua passatu à pezu, almenu 30 minuti di ghjornu.

E certi cunsiglii, perchè micca per ottene pezu dopu perde u pesu:

È, finarmenti, ùn mancanu l'alimentariu fora di l'alimentariu, perchè in a vita micca di l'alimentariu, ci sò altre interessi.