Psiculugia: quantu à scunfighisce u vostru scantu?


Tuttu di tutti ha scanta qualcosa. Cum'è criatura, avemu teme di Babu Yaga, a scuru è u punizioni di i genitori. A scola ci sò spessu meditatu di qualchi sbagliati, i picciotti sò teme di e zitelli, è e picciaghji sò carusi. Allora ùn sò teme l'esaminazioni. Next - matrimoniu o solità. Cù u nascita di zitelli, avemu teme per elli. Ancu prima di l'apparizione di i primi arrugas, avemu principiatu à teme à l'età, è in parallelu à tutti i temerà di l'età, avemu teme di a traccia, a ignoranza, l'opinione d'altru, a timpesta, e armi. Avemu a paura di morte, dopu allu. E accussì tuttu a mo vita.

Intendemu di capiscenu a natura di i porsi, chì face u nostru libru di coru, è i nostri ochji si sparghjenu in grandezzi enormi. E cumu fà per fà chì i nostri pescani vi migraru quant'è pussìbule. A strada, a scienza di a psicologia avarà da aiutu à capiscenu a superà u so timore è diventenu un pocu più confiante in sè stessu.

U timore hè una reazzione à l'instinutu di l'autore cunzentazione. Quandu a ghjente avianu a surviglianza in u salvaje, avianu a rispunniri istante à l'emergenza di periculu. Run o attaccu. U timore inspiratu sti azzioni. Cusì pudemu dì chì avemu ottinutu u timore incù i genesi, cum'è un effettu di u cuntintu di l'autore cunzentazione. ¿Otra pregunta: é teme justificata, o hè esaggitata è hè u pruduttu di a nostra imaginazione rica. A maiò parte di e praticatuni soffrendu u timore imaginariu, chì hè una percepzione inadegwate da a situazione è porta à disordini siculogichi, imprudendu fermamente a nostra qualità di vita. Per esempiu, assai anu spaccatu di i insetti. À i limiti raiunale, stu timore hè tutta sana, perchè ci sò assai insetti poisonous da a Terra. Stu scantu hè spressu in u fattu chì avemu toccu senza toccu sti animali. Ma se una persona, videndu una farfalla in a stanza vicinu, scorri da a casa, da quì un timore pò esse chjamatu doloroso. U temu distruttivu si fate si suprana u minimu criticu.

U timore ùn importa micca solu a nostra cuscenza, ma ancu u nostru corpu. Tutti i forzi in l'omu sò mobilizati per ch'ellu puderebbe difendate, per esempiu, per scappari di u tigru. U corpu ci pruduce l'adrenaline, tutte e flussione di a sangue à i musculi, a pelle pale, l'attivazione di u sistema nervudu porta un rapidu annu, dissi pupate dilate, impida l'attività di u sistema digestivu, etc. Tutti i prucessi chì si ponu cun noi duranti u scantu eranu pricisamenti utile, è eranu cuncipiti da a natura per u nostru bonu. Ma à u presente, assai di elli, grazia à l'evoluzione, anu diventatu in modu rilevule è ancu interferiscenu cù a vita. Tanti teme chì teme à l'altitudine, tempestatura, malatie, menu più menu, anu crescite à e persone. Ma in u so postu vènsenu un grande paese di i so teme teme sperienziali: teme à l'eccillazioni, di respunsabilità, di parlà publiche. E quandu quissi teme alcuni u puntu criticu, ùn anu creatu micca solu in u scantu, ma in a so forma clinica - una fobia. Ùn avete aspittatu per u momentu quandu, senza l'aiutu di un spéciale, ùn pò micca sulità. Comu a praticà cù i vostri teme quandu si senti chì stanu interferenu cù a vostra vita.

Ci sò parechje manere di ghjustificà i porsi. À tempi diffirenti i gran savori pensà à questu è hà dettu, issa ciencia confirma sta psiculugia. Prima, bisogna sapè cumu esattamente ciò chì teme. Ci hè parechje motte di teme. Pò esse pirsuni, situazioni, circunità di vita, fenomeni naturali. Spessu, u scantu ùn hè micca cuncrete concretu è hè chjamatu sensu. Ghjè ancu chì una persona reemplaza un veru scantu cun un semplice, chì face faciule più faciule d'amparà, in quale casu unu deve circate un veru objettu di teme. Dopu chì avete truvatu u vostru casu specificu, principià a lotta. E avà fighjemu à esempi specie di scunfighja u so timore.

Mètode di visualizazione. Imagine u so timore, ojete, senti ciò chì passa in questu momentu, sentenu. E dumandate una quistione, chì pudete fà per fà sta fate sparisce. Complete this peculiar meditation with the idea chì u scantu diventa più chjude è sparisce. Pudete usarle qualsiasi imagine quandu si renderanu. Per esempiu, imaginate u vostru scantu in a forma di una buttiglia, ecceghje u sentite è rutti in petra pezzi. Cum'è Vissarion Belinsky rissi: "Un omu ùn teme solu di ciò chì ùn sia micca; cunniscenza cunquista tuttu u timore.

Mètode di rejetimentu. Fighjulate u vostru scantu com'è di l'esternu. E quandu u scantu guarda à piglià pussessu di voi, dite chì - "Ùn hè micca mè!". Prove rinunzià u vostru scantu. Fighjula cum'è qualcosa chì ùn hà nunda di fà cun voi.

Rice hidden. Ricurdativi di ddi situazioni chì avè ottinutu un grandi successu, fussiru orgogliosi di elli è si senti assai forte. E pruvà torna à questu statutu. Sentite chì pudete supremu alcunu ostaculi, è ancu più cusì un pocu com'è l'ughjettu di u vostru scantu. E enormi risorse sò oculati in voi.

Mètode di umuri. Rete in u vostru teme, fantasize. Pensate situazione di u cume in u quale i caratteri principali ghjusti saranu è u vostru dirittu preferitu. Dopu tuttu, quandu ci hè l'umuri, per timore di u tempu è di l'attinzioni ùn resta più.

Atacamente. Ùn tentate micca scappà di u vostru scantu. Quandu turnate a vostra volta in ellu, hè ancu più grande è più terribili. À u cuntrariu, corse à scuntrallu cù ellu è vi cuntene cusì cusì cusì temene.

Imagina u vostru scantu in una dimensione universale. Per esempiu, avete a paura di a trazzera di una persona amata, ma pensate à ciò chì hè un sensu cumparatu cù a crisa finanziaria glubale. È sì avete a paura di i sappi, imaginate ciò chì passa da voi quandu avete un lionu.

E l'ultimi, pruvate à fantasìse menu di u futuru. Live here and now. E vi vede, per a maiò parte di i teme ùn ci hè nunda.

Se vulete, pudete avè cun mètudu per ghjunghjite i vostri porsi. Qualchissia ùn sapi megliu cà ciò chì site. A cosa principalu, sincerità, ùn anu a paura di ricancià à l'esistenza di i vostri stessi teme. Pigliate mette in cuntrollu. E anu saranu assai più inutilità di ciò chì pensate. Inoltre a scienza di a psiculugia hà e risposte, cumu cunquistà u vostru scantu. Se ùn pudete suliteghja senza porsi, cuntattate un diploma.