Proposti terpiuti è magichi di saporfu

Sapphire hè cunsideratu una petra di pudori, casteddi è fideltà. Hè un aluma, un corundumu trasparenti, chì generalmente hè un culore biancu, chì deve a cumposti in a so cumpusizioni di ferru è di titaniu. I pedichi d'altri sfumature, solu ecce urlo, sò chjamati cristalli cun un «fantasia». Minerali cù u culore aranciu sò chjamati padparadjami.

Sapphires sò cunsiderate a personificazione di a cupola celestiale, un simbulu di cuntemplazione è meditazioni. In u tèmpiu di u diu Olimpico di Jupiter, i sacrificadori anu purtatu cingalesi cù zafiri di coralli blu. Queste pedras adorned i vistimenti di i curotti di l'India, a Ghjudea. Anu adduzzatu ancu a bellezza corona di Cleopatra. Hè cresce chì u campu di l'energia di i zfiferi urpani calma, sguassà l'irritazione, l'eccitazione, extinguisce passioni furibuli. A questa petra hè cunsideratu un cristallu di a virginità, grazia à u friddu fora da a so purezza.

A volte un saporfu hè chjamatu una petra di moelle deguttu a so capacità à apolu passione. I patrimonii curatori di u zafiro sò largamente canusciuti. Hè stata utilizata per u reumatismu, u duluri in a spine, attacchi di epilepsia, histeria, cù dolore di una natura neuralgica. Sta petra hè cunsigliu per esse disprezzatu in un corpu d'oratu à u collu.

Sapphire pò prutezzione di u timore, perfidia, riservazione, malatie corse, poisons. Pudete purificà u sangue. Sapphire aiuta à i viaghjatori è i viaggiaturi, dà impegni. Ùn hè cunsigliatu di purtà à persone inactivi è vulgari, perchè pò represse l'iniziativi ancu più.

Sicondu una di e versioni, u zafiro hà u nome da l'antica radività indiana di a parola "canipriya", chì in traduzzione significa "favori di Saturnu". In altru modu, un minerale hè chjamatu "blu azur". Sapphire hè una petra preziosa.

U nomu di u minurale indica un corundumu transparente di bixuteria d'alta qualità di u culore blu o scuru, hà ricevutu a so sera per l'aghjunzione di titaniu è di ferru. A terminologia gemmologica occidentali face a zafira cum'è un cristal trasparenti di ogni culore, senza espanciali è russa. È G. Smith, chì hè un gemologu inglese, hà dettu chì u zafira hè sempre una petra di culore blu.

U terminu "sapphire" A literatura russa normalment sò corundum solu in u celu. Ma in Russia ùn ci era micca nomi speciali chì denominu corundoni di fiori nè rocchi è micca blu. Questa hà purtatu à u fattu chì l'articuli speciale accuminzavanu a opera cù termini cum'è "sapphire blu", "verde", "sapuri" "rosa", "amarellu".

Sicondu una altra versione, u zafiro hè statu chjamatu da a parola greca "sapfeos", chì significa un crystalu vellutu blu o blu. Finu à u 13 sèculu si chjamava lapis lazuli. Ci hè una teoria di l'urìggini di a parolla da a Babylonia o Akkadian "sipru", chì significa "scratching", o da a forma di a parola ebrera. U nome per corundumu transparentu di culore blu - "sapphire" - G. Wallerius hà suggeriu in u 18u seculu. In altru modu, u zafgiu chjamatu un yahoo biancu, una saparina, un azhone azzurri.

Dipositi. I dipositi principali di i zafiri sò truvati in l'USA, Russia, India, Francia, l'Africa, l'Australia, Madagascar, Sri Lanka, u Brazil, Tailanda.

Proposti terpiuti è magichi di saporfu

Prupetti medichi. I curati tradiziunanti anu utilizatu i zafiri per trattà molti malatii. Hè cresce chì u minerale hè un rimediu putente per i malatii di i riti, u vetru urinari, a buca. Sapphire hè creditu cù a capacità di guariscenà a malatie cardiaca reumatica, a malignità cardiavule, i malatii di e donne, i feriti. Certi naziunalità utilizate sta petra in u trattamentu di e malatie di a pelle, i malatii di l'ochji, a lepra. Ci hè una parolla chì u minerale aumenta l'efficacità di i medii chimichi è naturali. Hè cresce chì unu deve cuntinuà sempre un rosu d'oru o un anellu cù u zafriu per impedisce u sviluppu di parechji malatii è efficachi guariti di e vede.

U cristalu face u chakra di u core.

Propizzii Magichi. Sapphire hè a personificazione di constanza, purità, virginità, castità, virtù, amore di verità, pura conscienza. Comu cumu citatu supratuttu, i Europeani chjamati sapphire "stone of monks". I paisi orientali liganu i pruprietà di u zafranu cù e qualità megliu di una persona, cum'è unanimità, amici, pudore. Alcune legends say about the ring with this stone, chì hàvanu aiutu distinguish menti di a verità.

Magichi attuale utilizanu amuletini è amuletini cù sapphire per migliurà capisce a realità circundante. Aghjunghjenu aiutà à rinfurzà l'amori, guardianu contra l'ingannimentu, cuntribuiscenu à a relazione di eterna, rinforza i liga di matrimoniu

Sapphire patronice i quelli chì nascinu sottu u signu di u Zodiac Sagittarius. I rapprisentanti di u sessu più dèmanu sò cunsigliate per vèstinu un colgante o un broche di sapfire per aghjunta l'attrazione. Per l'omi, a petra hè capaci di dà cunfidenza in l'ottene e cumpetenze.

Talismani è amuletini. Sò un talismanu, u zafiro pò dà à u so pussessore l'abilità di cuntemplà è mediteghja, a petra scrivite i pinsamenti, prumesse per amparà a ignurita. Cum'è un talismanu, hè adattatu per filòsufi, poeti, scientisti. Sapphire hè un talismanu di quelli chì ùn ponu micca dispunibule di la mandibula, a petra aiutà à fà.

Interessante per u zafira. In u Diamond Diamond Fund hè un zafira blu scura, inserita in un pappu di diamante, purtatu da Sri Lanka. U so pesu hè 258, 18 carati. Adupratu per esse chì u capu di Burma (1827) - u pruprietariu di u zafiu mai più ppruvatu, pisanu 951 carati. Ma micca tantu tempu in i Stati Uniti truvaru un saporfu, a massa di quale hè di 1905 carati.

Cristalli di zafira grande, micca micca trasparenti, chì a missa alcuni 2097, 1997, 2302 carati, sirvutu com'è materiale per ritratti sculptural di i presidenti di l'America: D. Eisenhower, D. Washington e A. Lincoln. Sò guardati da u Museu di Storia Naturale in l'USA.

In u Tailanda, in u 1977, truvò unu di i zafiri più grande di u mondu. U pesu di a petra non trattata hè 6454, 5 carati, a taglia hè 108 x 84 x 51 mm. In Sri Lanka, u zafiro hè statu ancu più grande. A so mass è circa 19 kilogrami.

Sicondu i creeri antichi, u zafiu hè una petra capace di fà fideltà è castità. Pudete per prutezzione di teme è in zerga. Dapoi u tempu anticu, u zafranu hè statu cunzidiratu simbulu di cuntemplazione è speranza. Oghje, una petra hè attivamente sintitizzati in industria.