A preghiera prima di Pasqua - ogni ghjornu, prima di pranzi, in a matina è a sera - Lighendu a prichera di Efràime u Sirianu in a cura

L'avventu di a Quaresma dumandà i leggiani à u "cumpurtamentu" di corpu, chì devenu purificà i so menti e aiutau à sente lumine. Perchè, duranti u viaghju, ùn deve mancu manghjate cun alimenta pesche, avete bisognu à tene di abbandunà i pratiche male. Ma ancu prima di Pasqua, bisognu di risuscitori spiritualmenti, leghje e Sacri Scritture è prichendu. A preghiera hè cunsigliata per dà u tempu in a mattina è in a sera. Per esempiu, pudete leghje ogni ghjornu di prima di manghjà. Questu pò esse a preghiera di Efràime u Sirianu o altre prighera. Hè impurtante solu di mantene a puraità di i pinsamenti, fate l'ogetti maligni di sè stessu. Una pezza pricipale in u viaghju hà aiutatu à preparà a Pasqua senza difficultà è per scopre una bella festa in un modu d'umore excellentu.

Una bella preghiera per ogni ghjornu di sdighjunu per i laeti

Tutti i ghjurnati, u travagliu è l'internu in parechji rispetti partenu u so impronta nantu à i ghjente persone. Dopu tuttu, certi volte ùn sanu micca a forza è a vuluntà di visità a chjesa o in u circhulu di famiglia per passà a ghjorni lighjendu a Santa Scrittura. Dunque, durante a Quaresma, puderà rinuvià u equilibriu spirituali, per cumunicà cù famiggeti è familiari, per esse scurdate di a vanità è d 'aghjungi u Signore per a salute di a so famiglia. Aiutu in questu averebbe aiutà una bella preghiera in a Quaresma, dicendu durante u serviziu di a ghjesgia o prima di manghjà in casa.

Esempii di belli preghje per ogni ghjornu di a pragliata

Tridà scelta una bella preghiera di a lentilla, ùn si micca scurdatu chì in i primi ghjorni di fasting un chante longu hè necessariu. In i primi 4 ghjorni, avete bisognu à pagà quant'è assai attenti à a purificazione spirale. Serà aiutatu à ricurdà di a facilità, "astènesi" prublemi, vanità è pienghje peccati. Dìtemi a mo ànima di voi stessu, ùn ci ùn amparate in u vostru core a to vargogna. Perchè Diu hè vicinu, pigliate a lotta da u core di l'omu, chì chianci per i so piccati. Dì à voi stessu, in ciò chì hai fattu piccati, apre u vostru Signore, e parolle di i vostri peccati, è u Signore u to Diu ti pisciarà, pardonificà i penitenti è odiendu i bè.

O Signore u mo Diu! Quantu cura è teme in a mo vita, chì terribbili hè u vostru oblit, è cumu u mo core s'hè accustatu. Como vergonzoso vagabundeaba por tu tierra y en los agradables del mundo, esperé pronto mis días, me incliné bajo y tembló ante los príncipes y hijos de los hombres por causa de bienes terrenales, el mundo los ama. Ma chì a mo esclave hè in my ways, chì sicuramenti u mo core hè sottu u sole di un novu ghjornu!

Prigarii ghjornu per a gran rapidità per i laeti

Parechji laicizia si sfrancate da quale prichera di leghje in u viaghju. Ci hè parechje parechji preghjudizii chì sò adattati per adurà i ghjorni di seculi, è per adurà u sàbatu è di u ghjornu. Tra l'offerte abate seguite, pudete truvate preghje è bè bella per ogni ghjornu di u viaghju. U mio Diu, Diu! Fate a vostra misericordia cun mè, è insegni à amà più di a vostra vita, perchè l'ochji di a fede ùn vedanu micca stu mondu, chì hà dichjaratu u mo core è hà pigliatu a mo vita. Grant me, O Signore, a forza per amà a mo vita, chì ghjè, u mo Ddiu, è quantu hè perfezi è senzite sò i vostri modi davanti à mè. Per i vostri cammini sò terribili, O Diu di u mo core, perchè ùn ci hè micca paura in elli; U mo core ùn hà micca truvatu l'affirmazioni, perchè ùn hà despisedu a so fede. Per timore di mè hè una prova di u focu, è, cum'è un esterno per mè, mi scantu. Ma quandu u me u tempu cadiu, cù ciò chì deve esse davanti à a to ghjustìzia?

Perchè u mo avete hà livatu e mo ghjorni, è a mio forza hà dettu davanti ad ellu. Ùn vultemu, O Signore, in u mo scantu, perchè a mio ànima cunniscia i mo pensi. Ma avà, stà à sente, O Signore u mo Diu! Apertu i vostri ochji à a mio debulutie è mi risparmià u core per rimpriverà u so timore, insegni à u mo core per amà a vostra vera è fate i mo ghjorni in a via di a vostra ghjustìzia. Grant the abstinence of my satiety è Sò a mio ànima à mè stessu à a fine.

Chì preghje prima di Pasqua puderete leghje à u viaghju?

U selezziunamentu di e preghjunuri deve esse tuccatu in cuntailu chì cù a so aiutu unu devenu aderitu à u postu no solamente fisicu, ma ancu spirituali. Dopu tuttu, prima di Pasqua hè bisognu di abbandunà di l'usu di l'alimentariu di l'animali di pisci, è da i pinsamenti dolenu, di i gravidanza morale. Anche una preghiera cariata in u viaghju prima di Pasqua anu aiutu per sentenu alimenti è truvate in vanità mundiale, pè falesa di turbulenza, prublemi.

Preghiere per sdighjunà davanti à Pasqua per i prudutti

Frà tra i prughjetti prugetti di Quaresma, i stati puderanu truvà e parolle chì aiutanu à rapidà è seguenu cun i regule prescritti. Pudete ancu preghje micca solu per i serviti di cultu o à l'alimentazione, ma ancu quandu quì ci sò pensati negattivi è sinful. Una prighera curretta vi permettà purificà spirituali stessu è intrudule in un u modu d'umore pusitivi. U mio Diu, Diu! Dà u mio core à a mio ignuranza di passioni è mi rinfriscà a vista nantu à a fuddie di u mondu, da quì in avanti, crià a mo vita per ùn perch'ellu ùn li piacemelli è cuncèdite pietà per quelli chì mi persighisanu. Perchè a vostra giòia in a tristezza hè cunnisciuta, u mo Ddiu, è una ànima diretta hà pigliatu, u destinu da u vostru affrunt, è ùn ci hè micca bellezze di a so felicità. Signore, Ghjesù Cristu, u mo Ddiu, crede a mo manera in terra.

A preghiera speciale di Ephraim siria per a Quaresma

A preghiera di u monacu Yefim Sirin si riferisce à l'esse più frequenti duranti a Great Quaresma. Una prighera curretta incluisce u repentimentu è una dumanda di dà una persona chì u dichjarà, da a forza per sustene i peccati, per esse purificatu. Permette micca solu di ridivà di e tentazione, ma ancu per guardà vici tali cum'è l'ociosità è u dispoltante. A preghiera di Ephraim, u Sirianu hè inclusu in a prurgione è in i servizii church. Dopu à u so testu in u riccu è riccu, hè faciule per ricurdà. Ma cù u sonu di a preghiera, ci vole à piglià cuncepiente e funzioni è u tempu di u so gustu. Per esempiu, u sabatu è di u sabadine sò accustà per dì altre prezentazione di a lentilla.

A preghiera di Ephraim u Sirianu per leghje durante a Quaresima

Dopu avè l'apprezzamentu di a prichera di Yefim Sirin, unu deve ancu a cura di a correctione di ella. Normalmente hè ripetutu duie volte (sicondu a regula scritte sottu) dopu à u serviziu. Signore è maestru di u mo sughjura, Ùn mi dà u spiritu di l'ociosità, a dispoltation, lu cuntrollu di lussuria è a bona nova. U spiritu di castità, umilità, pacienza è amore cuncèddu, u to servitore. Ella, Signore, rè! Grant à mè à vedere i mio peccati, È ùn ghjudice u mio fratellu Yako benedette per sempre è sempre. Amen. (À a fine di u 12u tempu, leghjite "Ddiu purificate, u piccatore", accumpagna cù l'arcu, repite a prighera di Efim Sirin è finisce u lettu cù un arcu terre.)

Chì preghjudiziu deve esse leghjite in u postu di a matina è di a sera?

Durante a Great Quaresma hè sicurau à assiste à i servizii divina. Dunque, prima di assistendu à a chjesa, hè cunsigliu per esse practiced. Pò esse ripetuti in casa. In u stessu tempu, hè cunsigliu per allora u tempu per a lettura di a Santa Scriptura, è per chanting o lettura di preghje cù a famiglia. Questu permette à i parenti à rallientallu è scurdate di e vostre disaccorsi.

Preghjoni di a Diana per a Quaresima

A matina, pudete leghje cunsiglii curtichi è faciuli, chì permettenu stabilisce un umore pusitivu per tuttu u ghjornu. In l'esempii di supra, pudete truvà testi bellissimi chì aiutanu à falla di a vanità. Credu, O Signore, ma stabilisce a mo fede. Speru, ò Signore, ma salvà a mio spiranza. Aghju amatu, O Signore, ma ti purificarà u mo amuri, è appendrele. Mi lamentu, O Signore, ma tu fai, è fate a mo repentenza. Grazie, Signore, voi, u mo Creatore, suspiru per voi, ti criaghju. Guidate in a mo saviezza, prutegge è rinforza. Fate aghju benedettu, O mo Diu, i mo pensi, perchè andonu da tè. I mo travagliu saranu in u vostru nome, è i mo sughjorni saranu in a vostra vuluntà. Chjama a mo mia, furtifiche a vulintà, pulite u corpu, santificà l'anima. Puderaghju vede e mo transgressioni, è ùn sò micca propensu à orgogliu, aiutanu à superà a tentazione. In lamentu di tutti i ghjorni di a vita, m'hai datu. Amen.

Venite, adurà u Tsarevi u nostru Diu. Venite, adurà, è vene à Cristu, principe di u nostru Diu. Venite, adoreremu è cascà à Cristu stessu, à Tsarevi è à u nostru Diu. Venite, adurà u Regnu, u nostru Diu. Venite, adurà è esse disposti davanti à a terra davanti à Cristu rè, u nostru Diu. Venite, abbicinemu è postrati à a terra davanti à Cristu stessu, u Rè è u nostru Diu.

Esempii di prayer di sera per leghje duranti u mari

À a sera dopu à un ghjornu di ghjornu di batte, pudete assiste nantu à penseru negativu o riflessioni pecuri. I preghjudizii prigherie chì l'avissiru aiutà à ridivà di elli: Signore, Ghjesù Cristu, Figliolu di Diu, preghje per a gràzia di a to Mamma Mia Pura è tutti i Santi, anu pietà di noi. Amen.

U Signore Ghjesù Cristu, u Figliolu di Diu, per mezu di e pricine di a Matru Pura è tutti i sante, anu pietà di noi (dimustrà a pietà). Amen.

A Preghera di u Signore nostru Babbu, Quale hè in u celu! U vostru nome hè santificatu, A to vulintà sarà, cum'è in u celu è a terra. Dacciate stu ghjornu u nostru pane cutidianu, è pardunà i nostri debbuli, cum'è no perdundemu i nostri debbitori. È ùn porta micca in tentazione, ma liberà da u male. Tandu hè u regnu è u putere è a gloria, u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu, avà è sempre è sempre è sempre. Amen.

Preghiera di ghjornu di prima di manghjà per ferà u viaghju prima di Pasqua

Hè necessariu di dicerà preghje in u viaghju prima di manghjà. Hanu per aiutà à u Signore per l'alimentazione chì hà ricivutu è in un bon umbore cumencia à ricivete. Hè ricumandatu per dicerà preghje cù a famiglia sana: questu aiutà à rallighjà parenti è amichi.

Chì preghje di ghjornu durante u viulunu pò avete lettu prima di manghjà?

Hè necessariu di dicerà belli brevi preghje durante un rapidu ogni ghjornu. Prima di manghjà, è in ghjorni a sarda, è nantu à e settimane, pudete leghje a preghiera prupone: Parenti, disidirdi è esposi sò immaculati, Per a voce in u core in a regione in absentia, Per rinfurzà in u mezu di e timpeste è battaghju, Hà cumminatu parechji religioni divina; Ma quellu chì ùn tocca à mè, Cum'è quellu chì u sacerdotu repite In i ghjorni di a lamentu di a Great Quaresma; Ogni più spessu spessu vene à mè à a bocca È a persona caduta hè rinfurzata da forza spettaculu: Signore di i mo ghjorni! u spiritu di idleness of the abundance, Lubovigliechia, a serpente di sta scuparta, È a parla inattore, ùn permessa micca a mo ànima. Ma vogliu vede u mio, O Diu, piccatu, u mo fratellu m'hà micca accettatu a cunnanna, È l'spiritu di umilità, patience, amore è castità in u mio cori rianimanu. Oghji di preghje nantu à a Quaresma aiuta à e leghje spiritualmente, pulisce è aderiscenu à u pianu pianificatu di u viaghju finu à a Pasqua. Pudete pezza prima di pranzi, è in a matina è a sera. Pò esse un priculu ghjornu dispostuali o una bella preghiera in u postu di San Efràimu u Sirianu. Frà l'esempi cunseicati, pudete sceglie u più faciule per ricurdari preghieri per ogni ghjornu di u viaghju. Puderanu facilmente aprende adulti è adulescenti.