Pensei, creendu a felicità di a donna

Cume spessu pensemu chì hè a felicità di a donna? Questa idea hè visitata da ogni donna, è avemu sempre a dumannà a question - chì deve esse fatta per truvà a nostra felicità femminile? U tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Pensamentu, creendu a felicità di a donna".

Sembe averia bè: sò maritii, ghjutu d'avè u zitellu, ma a vita ùn deveru micca cuntentu. Quale hè a materia? U prublema hè chì quandu si maritassi, aspittavenu chì u sposu farà ferone felice. È senza avè ottinutu u mo vulete, avemu principiatu per fà affruntà. È tuttu hè assai simplice - pigliate a vostra felicità è a felicità di a famiglia in i vostri mani. Fighjate à u maritu chì ùn hè micca tuttu u male, altri ùn avete micca maritatu.

Un altru passu impurtante per a felicità di e donne. Una donna duverà travaglià, perchè a necessità di vede, per esse in a societa, l'oppurtunità di vede e cumunicà hè un passu versu a felicità. Una donna hà da esse desarrollata com'è una persona. E allura, ùn si sentenu micca vacante in a società moderna.

Chì avemu bisognu di a felicità? Avemu bisognu hè bella, anu una figura finta è bè persi. A donna hè una essenza emotiva è a so vita sana hè una emozioni cuntinua. Hè cunnuscita se vulete una cosa assai, allura tuttu saldarà. Per quessa, una donna, cun motivazione emotiva, pò vultà di un patruni brutta in un cignu reale. E si avete bisognu, avarà da ottene i scopi in amore è ancu in l'affari. Dopu tuttu, un omu viaghja cù i so ochji, è vede ciò chì vulemu avà per mostrarle. Ogni donna, se avete bisognu à andà à a sera à un novu vestitu, pèrdite pisu in trè ghjorni senza dieti è pillettes. E donne strughjenu micca. Ci sò quelli chì crèdenu in elli è chì ùn credi in le so forza. No wonder di dì chì a felicità di a donna hè in armunia cù elli.

Oghje è a nostra vita sò cuntrullati da u nostru sotconcise è l'imagine esiste digià di nui. Impurtante hè chì hè inherente da a zitiddina. Cumpià incunsciute a vita di i nostri genitori è per quessa, se l'imagine di a felicità hè stata dispostata in a zitella, ùn hè micca quasi nisun problema. Dopu avemu travagliatu sicondu u prugramma in a so postu. Avemu bisognu à dumandà più freti - sì felice, chì felicità significa per voi, ciò chì vògliu, qualessu trattu di un omu, ciò chì vulete esse. A più impurtante, hè bisognu di capiscenu à intende è di l'internu per creà una figura di felicità, invece di cresce nantu à a negativa di a vita.

A felicità hè micca ghjustu. Avemu bisognu di travaglià nantu à a felicità. I pinsamenti sò duveranu lumera, è l'imaghjini deve esse pusitivi. Pensendu nantu à avvenimenti negattivi, avemu da cunsumà da a furtuna è ùn sianu micca a felicità è a gioia di a vita. Allora - più emoziuni pusitivi è ottumisimu, è a lotta vene.

Sicuru, se u prugramma di felicità ùn hè micca stabilitu in a zitiddina, postu chì a to mamma hè infeliz in u matrimoniu, u prugettu negativu hà da esse sprimuti, è facenu considerable sforzi. Se simu solu à i sapè nantu à e cose à bonu senza capisce a causa di i vostri prublemi attuale, pudete avè avè successu à cambià u programma in ellu. Molti donne chì avemu principiatu trattà i so mariti as si a so mamma avia trattatu u so babbu. Cusì, pruvate di circà à u maritu cù l'altri ochji, è puderà vede chì micca tuttu hè tantu male. Change your attitude towards him, and you will be right.

Chì hè una felicità di donna simpla? Disse questu, ùn pensate micca ciò chì avia dettu. Questa hè una definizzione larga è ognuna avà u so propiu. A felicità hè l'amore, successu, prosperità, famiglia o solu avè un maritu. I donne sò un populu impastosu, è spessu ùn si ponu decide, cù i so desideri è i sentimenti. Avà sò cuntenti, ma micca dumane. E si capisci, ùn hè micca assai avemu bisognu di a felicità.

Prima, amore . È ùn deveremu micca micca solu l'amore, ma ancu per amà. Ùn ci hè nunda più bella chì l'amore mutu. Allora a vita diventerà bellu è intensu. Ma l'amuri devimu esse real, è devenu esse cercatu, guardatu è cose. E duvete à dà in amore, tandu pigliate a felicità à ritornu.

Vo-a secunna, a famiglia hè necessaria è hè obbligatoria cù u maritu è ​​i zitelli. A sensazione di a felicità quandu a famiglia sana unita, quandu a pace è l'amare riene è a risata di i zitelli. A famiglia di a famiglia hè quella calorissima chì ci guariscenu tutte a so vita. A famiglia hè l'armunia di a nostra vita è a felicità dada. A felicità di a donna senza a maternità hè impussibile, hè cusì incubata in noi da a natura stessu. Ogni annunziale sia chì ella, prima di tuttu, a mamma è a ghjente, per quessa, quandu sceglie un cumpagnu di a vita, avemu guardatu à e so certu qualità. À quelli chì aiutanu à cultivà i zitelli sani è intelligenti. La felicità di a donna reale in i zitelli.

Terzu, u benessimu hè un cumpunente di a felicità di a donna. Benessere, cunsulazione in a casa, calidez è a pace. Questa hè quandu quì hè una occasione di vive, per micca per survival. Quandu ci semu tranquillità per i nostri zitelli è sò cunfidendu in u nostru forte maestru. Chì una benedizzione ùn chjamà i maestri, ma tuttu travaglia in casa. U benessere hè cum'è dichjara: per esse dopu u maritu annantu à un muru di petra. A donna voli viglia cù dignità, senza teme à guardà u futuru di a so famiglia. Quì sò stati, penseri chì creanu a felicità di a donna ...