Puderaghju un bagnu durante a gravidanza?

Eghjezzjonijiet futuri sò questi da a quistione, pudete piglià un bagnu durante a gravidanza? Hè sicuru per a salute di a mamma è di u futuru babbu? Adupratu per esse ch'elle hè periculosa per una donna incinta per nadjà è pigliate un bagnu. Dopu tuttu, l'acqua brutta pudete entra in a vagina è fessi l'u zitellu.

Ma hè solu spicchulazione. Sì l 'acqua si mette in a vagina, un corpu fermu, chì ghjè in u cervice, pò pruteggiri u zitellu da a penetrazione di ogni infizzioni. Sicuru chì, si tenete acqui l'acqua, hè pruibitu di piglià un bagnu.

Puderaghju un bagnu durante a gravidanza?

À futuri mariani, ci sò assai corsi nantu à aqua aerobics. Queste eserciziu anu pulitizzu i musculi di a futura mamma è preparalli pè travagliu, furmà u sistema respiratorju, affettanu u tonu muscular. Ma i lezziò in a piscina sò inutilità:

Pudete cuntene un "piscadoru" in casa, ùn pudete nàscenu in questu, ma puderete salvà di i parechji affare chì avè visitate u gruppu publicu.

Pigliatu un bagnu

I periculi maiò chì ci hè à aspittà per voi in u bagnu sò u slicitu u fondu di u bagnu è u pianu, l'acqua calda. Hè deve esse ricordati chì l'acqua caldi assai pò causà aborto o partitu prematuru, per via di pressione di l'augmentu. A temperatura normale hè di 36 à 37 gradi. À u fondu di u bagnu duvete aiutà un pappu non slip. Ùn vi scurdate di i parechji additivi aromatique, farà u to oliu di a pelle è migliurà u vostru modu d'umore. Ma quì hè ancu una pesca. Hè prohibitu piglià un bagnu cù l'olii cum'è: thyme, patchouli, cedar, cypress, romarin, basilica. U bagnu averà aiutà u dulore è a tensione in u so rinforzu, migliurà a circulazioni di sangue in i cani canzoni, rinfuccà l'infusizione, sguassà a scàbia, calma u sistema nervoso, rilassate i musculi, sullivanu a fatigue è a tensione.

Circundendu un bagni caldo chì avete bisognu di u scumparu, ma da l'acqua calde ùn esisti micca nudda periculu. In un banchizumi duvete ottene u massimu di piacè è benefiziu, è ùn ne spera micca moltu. Ùn si scurdanu di ghjuvellu ghjuvelli. Aduprate e prudutte destinatu à e donne incinta, chì includenu olii è vitamini, alga è extracte di erbe, sò cusì tremendu cura di a pelle.

Quandu si piglianu u bagnu, bisognu à qualchissia per esse in a casa chì aiutavviu aiutà di u bagnu per ùn esceglerà o caduta. Per ùn ùn dirizzioni di u corpu, u bagnu ùn deve esse più di 15 minuti.

Aromatic baths

Puderanu guariscenze tuttu u gravidenza, seranu serve com una forma rinforzenti di rilassazione è darà a mare futura assai piacevule. Ùn pò aghjunghje à u bagnu solu solu micca tutti l'olii aromatique durante a gravidanza. Ci hè cunsigliu per aghjunghje l'olii siguenti: eucalyptus, tea tree, sandalwood, palisandro, neroli, naioli, limone, limette, levzeya, cayaput, bergamota, aranciu. In u bagnu aghjunghjenu 3 gocci di ogghiu.

In u terzu trimesteru di gravidanza, per via di sviluppu brumeccu di u zitellu, a donna ùn si cunfone cun malinne. Questu hè accumpagnatu da ansietà è di disordini di u sonnu. Una via facinuzza hè di piglià un bagnu è rilassante bagnu cù ylang-ylang o neroli d'olii, ùn deve micca esse più di ottu ziani oliu. Per un santu tranquillu nantu à a riva di u pilaticu, appricate dui zipri di lavanda. Duranti a gravidanza, a mamma expectante hà circondutu cù tuttu u largu armuniosu, cusgettu, luminoso, chì vi darà a so veru gioia.

In cunclusioni, aghjunghje chì durante a gravidanza, pudete piglià un bagnu in limiti raziunali, càlamate, nè più di 15 minuti è un spettaculu rilassante cù l'olii aromatiichi righjani. Serà cusì agradable in a sera, à a fine di un ghjornu difficili. Bona furtuna per voi.