Pudete i fimminanti cunti?

E donne chì anu un criaturu, assai cosi chì ùn pò micca fà è in parechje manere ùn si sò micca limitati. I patroni sperienzii è omniscienti parranu unanimamenti chì una donna incinta ùn hè micca permessa di sunbathe, ma hè questu questu casu? Molte parechji dicenu chì u gravidanza ùn hè micca nisuna casta, perchè ch'hà urdinatu normalment senza cumpressione, in quantu moderatu hè assai utile a visitare u sole, nò solu per a mamma, ma ancu per u zitellu in u ventu. Fighjendu s'ellu hè pussibule a visita a spiaghjula per i mariti futuri è se puderete, cumu si deve esse fattu?


Prufittate di u salottu per e fede expectante

Probabilizente assai pirsuni sapemu chì i raghji di u sole face u corpu à pruducia a vitamina D3, senza chì u calciu ùn pò assicurà. Grati à parechji studii è studii hè cunnisciutu chì ancu quelli chì, duranti u pezzu tutale di u viticulu di u vinu u calciu, l'apparizione di caries, l'estratificazione di u unghje. Chì significanu tutti issi sintimi simprici? Questu significa chì u corpu necessita calcium è vitamina D3. Inoltre, ancu s'è avete aduprà vitamini in forma di capeddi o piluleti, u corpu ùn pò micca digià in quantità necessarii. E questu significa chì hè solu bisognu à sunbathe e femine in imbarcate. Ricurdativi chì l'osse di u Urebe cumminciaranu per fassi nant'à u più bassu periodu di gravidenza, inoltre, affettanu à i denti futuri di u zitellu, da quandu da u primu mesi di gravidenza è finu à l'ultimu ghjornu di a futura mamma, avete bisognu di ritruvà u tempu di caminari in parco per ricevi l'energia solitaria.

Ci si deve esse dichjaratu chì ùn hè micca pruibitu di vultà in mare à tuttu, è ancu vice versa, hè cunsigliatu chì solu in u sole, deverete esse in picculi quantità.

Perchulu di cremillera per i futuri mammi

Casi tutti sanu chì, durante u piriudu di u zitellu di u zitellu, u corpu di una donna hè più susceptible à i tensioni più elevati. Per esempiu, per a donna di a pelle hè particularmente cura è cura cù cura. Inoltre, assai spessu l'embarassada accumincia a apparentimenti manichi pigmentu in i mani, a faccia, a volta è a zona di l'decoulette. Una donna hè prutegatu di una forte espansione intensa à i razzi ultravirsi dannuvuli, è per questu avete bisognu di pruteggià di visità u solarium è pruvate micca di u sole in u ghjornu.

Se u corpu di a mamma hà sappiutu, u tomalysh ùn hè micca persu in u marzu, è ponu avè influenza a salute di u fetus. Dopu à l'auminazione di a temperatura di l'organi di a mamma, l'organi di u babbu pò soprappassi. Solu quì valore a pena si ricorda di chì u zitellu hè indevidente è ùn ponu micca regulate a temperatura di u so corpu, perchè hè in u corpu di a so mamma. Questu hè duvuta à u fattu chì i so crescente di sudore ùn sò micca formate è ùn ponu micca travagliatu, chì ùn si pò micca dettu nantu à l'adulti. Per quessa, quandu a mamma hè sopraquantata, u moveru di u bravu è u sistema nervu, pò inizisce à malfunzione.

I ravi ultraviolet sò una prupietà per a più - attivanu e duminiu naturali di u corpu, per esempiu, cum'è u latru di u core, a circulazioni di sangue, respirazione, u metabolismu è assai altri. In ogni casu, se a mamma futura hà parechje prublemi cù questi prucessi, pudete scurdà di u solarium è a longa alzu in u sole, perchè i prublemi sò micca aghjustatu.

Hè rializatu parechje studii, chì l'aghjustà chì elenò chì u focu hà da fà cù l'occurrence di cancelli è di malatie di melanoma. Allora, addiziunate à stà in u sole, hè periculatu per a salute. Inoltre, in una donna incinta, per via di longu di sira, a deshidratazione pò esse occuruta, per a succissione intensa chì si trova duranti stu pirìudu. Di sicuru, questu succorsu solu in questu casu, se ùn resta micca u saldu di l'acqua à un certu tempu.

Se si stanu nantu à u sole apertu per un longa ora o se troppu svantazzatu in generale, micca solu a donna pregunnida, ma una altra persona pò soffre un cumbattimentu. Inoltre, e doncelles expectante anu più more opportunità per avè. Quandu a temperatura di u corpu si sviluppa, u microorganismu di u zitellu sclusà ancu soprascene, perchè ùn pudere micca regulà a so temperatura. In casu du induve u so scuperta cresce dinò per un pezzu tantu, u zitellu puderà guadagnà u travagliu di u mo résumé, chì, sfurtunatamenti, ùn hè micca restituutu dopu.

Pudite a donna chì aspetta un figliolu sunate in u solarium?

In sicuru, sta istituzione hà diventatu assai populari per i donne è l'omi, ma hè assai cunnisciutu da i danni è u benefiziu di questu di sera. Ci hè pruduttu chì parechji studii anu realizatu ciò chì hà truvatu chì un solarium, è dinò l'esposizione à u sole, aumenta a pussibilità di canti di a pelle. Inoltre, sopratuttu è sughjettu à e donne incinta, cù a pelle bianca, nantu à quale ci sò marcoli di nascita, pigmentu è marcelli di nascita sò stunted. Solu stu periculu ùn hè micca solu per i futuri mariani, ma per altri pòpuli. Se utilizate l'agenti fotoprotettivi, pudete riduce u risicu di l'apparizione di sta terribila malatie. In u Regnu Unitu, i studii eranu realizati è i risultati amparati chì in u so paese solu, circa 100 persone muten cada annu da u melanoma chì si trova com'è u risultatu di una visita à u solariu. A maiò parte di ghjente sò ghjovani à l'età di trenta. Ricurdà stu momentu prima di andà à u solarium, particularmente se hè un zhdeeterebenochka.

Cumu sunate l'omi futuri?

Chì avisso a donna fegate à sente un zitellu? E ci hè qualcuguu dentru in a manera bronzejatura per e donne è a donna chì sò aspittendu u zitellu? Sicura chì ci hè. Tutte futura mamma devendia certu regule è cunsiglii, chì anu una natura spiciale è liganti.

  1. I Pregnate ponu solu sunbathe in a mattina 10,00 è solu à a sera dopu à 17,00-18.00. Perchè u restu di u tempu hè una forte attività di i ragi ultraviolet, grazzi à quale una donna è u so zitellu sò in periculu. Inoltre, hè bisognu di dì chì parechji dispusitivi in ​​forma di vernici è abate di mare ùn salvà micca i raghji risichi di u sole. E i raghji di u sole nantu à 50 centimetri penetrà in l'inturnu, perchè ùn site micca capaci di oculazione. Solu l'uperazione ponu aiutà. Pruvate micca di sorte in u ghjornu.
  2. In l'ordine mandatori, hè necessariu di portà un caprettu è hè megliu se hè un caprettu cù largu marge, perchè pudete ogetti a vostra face da i ragi preghjudizi da u sole. Ogni sapiulu chì in u gravidenza spessu ci sò punti pigmentati, ma stavanu in u sole, ponu scegliendu a so presentazione.
  3. In u duminiu mandatu per cumprà è aduprà prudutti di sunscreen cù fattore SPF ùn hè micca menu di 30. In ogni casu, prima di cumprà tali fondi, assicuratevi di leghje a cumpusizioni è cunsultate u vostru duttore nantu à a pussibilità o l'impussibilità di usalla. Evitei credi rossi, ponu esse allergensi chì sò assucimente inùtuli per l'ora di u figliolu.
  4. Cù un duttore, parli di quandu è quanta acqua quandu avete a cunsuma in l'estiu. Ricurdativi chì u vostru corpu devendia assai acqua, sopratuttu si trovanu supra a spiaggia è sudore assai.

Chjave

Avà sapete parechje razze perchè e donne chì aspetta à un zitellu ùn pudere micca sulveri, cum'è di solitu. In ogni casu, per un'antra propriu, siddu vi prupona per cumpunà di u bacinu di ghjuvancu, perchè ùn avete micca perisceci micca, perchè ancu un zitellu. A attenzione particulare deve esse pagatu à u stessu prucessu di cremàghjamane, ùn avete micca a frebitu un centesimu prima di l'apparizione di una sera di bronzu è pigliate un affettuosu assolatu.