Sunny Island: l'attrazioni principali di Rodi

A perla di u Meditirraniu, l'Isula di i Cavaleri è a casa di u diu Helios - quandu ùn chjamanu micca u Rhodes famosi. À esse una volta un paradisu per ordine di cavaleri, muviva in miti è cantati in canori, oghje l'isula di Rodi hè un locu unicu chì combina tutti i charms di reste cusì cómodu è un grande patrimoniu storicu. I posti principali è i belli di stu locu bellu trattanu in u nostru articulu di u ghjornu.

U territoriu di u sole: u clima è a natura di Rodi

Si crede a legenda, Helios - u diu anticu grecu di u Sun, da l'altura di u carru divintendu u vintu una petite isola oculta in l'abissu mari, è hà amatu cù a so bellezza straordinaria. HELIOS hè cunsideratu chì hè un locu ideale per vive cù a ninfa Rhodes amata, purtatu l'isula à a superficia è u chjamà dopu à u so amatu. Parechje persone pensanu chì Rhodes hè addumata à questa sindicazione assai amica di u focu è l'acqua cù u so clima inusualmente leve. Prestu 300 ghjornu assuciatu à l'annu è a mancanza di calori (a temperatura moderata in l'estiu di u 22-28) facenu à l'isula un locu assai attraente per un spiagge di vacanze a spiaggia. Rhodes hè lavatu da dui mari - l'Egeiu è u Mediterraniu, cusì i platti in i parti uccidintali è orientali di l'isula sò assai sfarenti. Da u Mari Tarraniu truvavvi lucenti plat di sabbia cù l'onda cálida azurra. E da u marcu Egeiu - culi è alte alti, chì sò assai populari da i fancianti di u windsurf.

Pearl of Greece: attraziu Rodi vanu

Ma a natura unica è u clima sò assai distanti di ogni cause, attraversu migghiara di turisti à Rodi annu. L'attivu principali di l'isula - attraziu storicu, chì sò literalment in ogni turnu. Nocidi discosi è bars frontiere cù musei unichi, hoteli di lussu à u collu cù l'edifizii medievali è i platti d'oru - cù posti di scavi duminii archeologichi reali. È tuttu questu ùn hè micca in un locu in un certu area, ma in ogni locu in Rodi.

Per esempiu, a capitale di l'isula hè a cità omonima di Rodi, un locu unicu. Cammendu a so parti storica si pò vede cù i vostri ochji, i strade musichi medievali è i costi custruiuti duranti u tempu di i cavaleri. Fate i principali attraversu - u famusu Palazzu di i Grandi Maestri. Inicialmente in u locu di u palazzu mudernu era u tèmpiu di Helios, è dopu a furtizza bizantina. Dopu chì l'isula hè vinuta à i Cavaleri di l'Ordine di San Giuvanni di Ghjerusalemme, a furtizza hè stata dilutazione è hà fattu un locu induv'ellu si trovanu i magistratori rigulari. Dopu à a cunquista di Rodi da l'esercitu di l'Imperu Ottumanu, u palazzu novu tornu torna una furtizza, da esse aduprata a distruzzione cumpleta è a risturanza storica in u principiu di u XXu seculu. In fattu, a parti supirficiali di l'edificu currisponde à u spiritu di l'era di cavaleri, mentre chì l'internu di u palazzu verificà à u periodu Italianu di Rodi.

In a cità stessu hè ancu situatu u Parcu Rodini, induve puderebbenu esse u locu di u rughjoni à l'ombra di sparghjimentu di l'arburi è di cantà i pesti extravaganza. È sopr'à a citadella s'arrivela u Monti Monte Smith, guardendu i ruvini di u Tempiu di Apollu, l'anticu stadiu è u teatru.

Una cumminiva cumminiva di u grecu anticu, bizantina è medievale pò esse viduta in a cità di Lindos. Eccu avete truvatu un veru casteddu di cavaliere, un portu helenisticu di pintu è e chjese bizantinu. Cammisa per Lindos, pare chì avete viaghja in tempu, saturatu da sta storia di a cità. Eppuru si vulete micca solu toccu u passatu storicu di l'isula, ma vedi ancu a so bellezza naturale, dopu esse sicuru d'avè visitatu u Vallu di Butterflies - un locu chì ùn devi micca nuddu indifferenti. Un valincu di muntagna sclusa cun una gran nùmmuru di ciumi è piccule stagni annantu à u maghju à aostu hè u paradisu preferitu per centu cintulari di migliori di foglie. Sicondu una versione, l'insettenu atrai l'usurbu specificu di i pianti lucali, à l'altru - hè un locu ideale per surviglià u clima. Ma in fattu, ùn importa micca u ghjustu chì i foglia populanu a valle in questu pezzu. Hè assai surprisante di vedà centenati di millaie di sti belani criaturi in u locu tranquillu è bonu.