Quali qualità facenu l 'omi in i figlioli?

Ogni omi è donne anu amatu è vulemu avè i zitelli. Sicura chì micca tutti, ma a maiò. Per avè un ziteddu hè assai bellu. Ghjè u vostru avvene. Avete da esse fieru di ellu, u to figliolu.

L'issueu di a nascita di un zitellu hè assai seriu, a coppia hè discutita di parechje tempu. E ora, quand'elli anu da decisu tuttu, dani nascita à un zitellu. Ma cusì, in u iniziu, hè stata capita chì e donne volenu una zitella, è l'omi - un zitellu. E questu hè naturali. Allora ùn sarà micca avellu per avè campatu. Un omu pò piglià u so figliolu nantu à una volta di pesca, beni, una zitella - a so figliola aiutarà cù l'affari di a donna. Tuttu chistu è bonu. Ma micca sempre i scritti sò rializati. Unu di i membri di a famiglia hè stata disturbata. Ma chì pò esse, chì ùn passà micca.

S'ellu hè una nascita, l'omu serà felice, ma micca cum'è chì a so mòglia era nata "patsanenok". Ma ùn campemu in un paese altrumente liberu, in quale hè pussibule, è ancu necessariu, per dà nascita un numeru limitu di zitelli. Inoltre, in u nostru paese ùn importa micca u sessu di u futuru figliolu. Sì, forsi quandu sorpresa da una dichjarazione, ma, per esempiu, ci sò paesi in chì u sessu di u zitellu hè assai impurtante. Per esempiu, Chine - hè un limitu in u nùmeru di zitelli per famiglia. Questu hè un fattu in grieving, ma anu una populazione più grande, perchè ... In Cina, una donna devendemu u primu zitellu - un zitellu. Questu hè solu un regula obligatoriu. E ella ella seria megliu se u zitellu nasciu prima. Allora ci hè, bè, è nunda ùn pudemu micca fà. Diceu u zitellu, pruvatu à dà nascita un picciottu.

Ben, ùn avemu micca entra in l'affari di a Cina. Questu hè prò di a so attività. Cina hè un grande paese, ma a pupulazioni hè vicinu - Ogo! À noi cù una densità di a pupulazione chì hè tutta. Ci hè decisu nantu à u nùmeru di zitelli.

Pudete ancu ancu più. Avemu, in Russia, paganu dinò u dirittu, per ogni criaturu nascitoghju. Hè assai boni, è nunda di male si pò dì à quì. Un pattu sicuru, tuttu hè. E a pupulazione hè sempre necessariu, perchè andemu per dumandà. Ancu s'ellu hè generale un tema di conversazione separatu, ma una volta toccu, pudete parlà un pocu annantu à questu tema. Ma questu hè digià in un altru tempu, in un altru locu è in altru articulu.

Allora, ritornu à u pianu di u zitellu è à cumu parechji parenti reaczienu à u sessu di u zitellu. Avemu digià ancu chì i genitori amanu i figlioli, ma micca sempre.

A basa di parechji anni di spirimintà, hè cunnisciutu chì ci sò parechje chjaru chì ùn fate micca alcuna diffarenza à u sessu di u zitellu. Ancu s'ellu ùn hè micca una pocu espressione incorrecta. Ùn si micca micca quellu chì hè. Quellu chì hè natu, ellu amarà, perchè questu hè u so propiu figliolu. No, ùn dicenu micca chì l'altri micca, ma i primi unsi ghjorni dopu à l'ultrasoni di studiu, u genitariu hè strangatu è micca cuntentu. Ma puderanu capisce chì tuttu hè bella.

Ma ci sò ancu quelli parenti boni cunsiderati chì anu in avanzu di vuleva qualunqui zitellu, se solu era. Senza ùn fate micca attente à u so genere, beni, è a ricerca ultrasonica hè da fà solu per l'interessi. Quì è cusì.

Ci hè parechje famiglia per quale u sessu hè assai impurtante. Per esempiu, vulianu mantèvule u nomu, perchè pò esse spariminu, o qualsiasi di quanti àutri ragiuni. Ùn ci hè nunda di malu cù i genitori chì vulianu un zitellu di un certu situ sessu. È in generale, questu hè un subjectu cusì delicatu per a cunversazione. Hè per quessa chì una donna incinta, a maiò spessu, prova di trattà cun questu problema in u so propiu. A più impurtante per ella hè chì u zitellu ùn hè micca nascitu, stà salutatu. Hè a paura di ricanusciarli ch'ella ùn ùn piace u sexu, perchè a ghjente chì a so vicinu ci pudera pensà à ella cum'è ingrattu.

Ma ùn avete a paura di l'admitteti. Ùn avete micca tutte i pinsamenti male nantu à sè stessu. Better admit to others that you are not happy with sex, that you blame yourself. Dìmmuli chì sì un pocu invidia di ei mariani chì ani un zitellu di u sessu desiderate. Ma se, di colpu, l'eccitazione ùn principia micca per sparisce, è cunsigliate per voi un specialista. Ùn avete bisognu di mantene in profundità in sè stessu, pò avè un impattu assai negativu nantu à a salute di u zitellu. Sì accumminate tutte sse per un bellu pezzu in sè stessu, invece di cuncepimentu cun piacè fate abbattitu. Questu hà ancu avè un impattu negativu per altri.

Ùn àbbia paura di tali pinsamenti, hè abbastanza normale. U fattu chì ora pensanu chì ùn significa micca chì ùn avete micca averà u so cumpagnu in tuttu, ùn hè micca cusì. Tuttu chì sarà fine, crede à mè. Sì nenti, u zitellu criscinu è darà grandchilodi di u sessu chì vulete vulete. Avà parlate, in fatti, nantu à u nostru tema è a quistione: "Quali qualità facenu l'omu in i figlioli? ".

Se u vostru maritu mi vulia un picciottu, ma ùn hà micca travagliatu, poi bisognu di fà tuttu ciò chì micca solu sì felice. Parlà à u so maritu, dumandate cumu vuleti crià a so figliola. Pruvate di furnisce cù a so educazione. Avete bisognu chì u criaturu i zitelli, a tecnica di l'educazione ùn deve esse micca diffirenti. Hè esse, se u maritu educate in un certu modu, puderete allora nantu à a stessa manera. Eccu u principiu interessanti. Hè bisognu à educà u listessu, ma vulete, è duverà fà di manera diversa. Eccu u più interessante. Avete bisogna chì l'omi in i figlioli vedenu un sonnu impurtante. Eccu, in a figliola, anu amatu i qualità chì anu inoru in u figliolu. Hè a verità tutale. Perchè, prima, a vostra figliola pò crecià una "piccola", è questu ùn serà micca a bona decisione, l'assicuraulemu.

Pruvate di discussioni cù u vostru maritu a natura di a crianza. Cumu pudarete cullà cun ellu? Ùn vulemu chì a to figliola chì stà cum'è un picciottu? Hè ... Hè megliu per fà quì in anticipu, ma solu ùn pruvate di sguassà u maritu d'educazione, questu solu aggrava a situazione sana. U maritu ùn hà micca amatu a so figliola in tuttu, perchè in fattu, da ellu, ella hè ghjente. È ellu ci vole à vede in un altru è un pocu di a so educazione. Certi tipi di scantu. Chì aghjunghjenu questu fannu, ma verificate u caratteru è a so cumpusizioni, o pudete spona u caratteru di a to figliola, o pudete direttamente in un altru direzzione. Tuttu in manu di u vostru matrimoniu.

Esperemu chì u nostru articulu l'aiutà cun l'educazione di a futura ragazza. A regula principali - aghjunghje u zitellu inghjunati, è andate per definisce ne riceve.