Quandu a Patruzione di a Santa Vergina in 2016?

Coperta u ghjornu - hè una di e grande fede cristiana. Ci hè parechje versione chì spiecanu u nome di a festa. Una versione dice chì i Pokrov hè chjamatu after the first snow covering the earth. U sicondu sustene chì in l'església di Blachernaia in Custantinopuli, i difendanti di a cità vedenu a mamma di Diu, chì i coglini cù a so vistimentu propiu, affirmannu u so patronatimu è a prutezzione. Di sicuru, i cristiani prefissinu a seconda versione di l'urìgie di u nome di a festa.

Quandu a festa di l'intercessione in 2016

Sè averete dumandatu quandu si celebrà u ghjornu di Pokrov, ricordate chì a data di sta festa cristiana ùn cambia da annu à annu, hè constante - questu u 14 ottobre. In questu ghjornu, tutti i cristiani andemu à a chjesa per a preghiera, in quali anu dumandatu l'intercessione è a misericòrdia da a Mamma di Diu. In i tradizioni folklorii di l'intercessione hè ancu u ghjornu chì u bughjone ghjunghje cù l'invernu. I ghjorni stu vacanze hè chjamatu chjamatu cù u Casanu. U fattu hè chì hè nantu à i Pokrov chì vale à dumandà i santi per un bonu maritu è ​​un cuntentu u matrimoniu. E donne chì sò di sughjurnà da a casa di i so parenti, è truvà una famiglia per andà à a chjesa u 14 d'uttore è appellu in Paraskeva vennari è a Mamma di Diu. Certamenti anu aiutà à "cundiscerà i so capelli", vale à casu.

Duranti l'annu di a festa di a festa cristiana di l'intercessione, parechji tradizioni anu sviluppatu, è i pruverbi sò stati abuluti. Per esempiu, solu da u 14 ottobre, a ghjente hà cuminciatu à celebrà u casu, è era pussibule di ghjocu di u ghjornu di l'intercessione à a Natività di Cristu. Se u tempu nantu à u Pokrov hè assolatu è chjaru, l'invernu deve esse finitu è ​​micca troppu friddu. Eppuru, se a neve si hè cacciatu, hè necessariu aghjustà u clima severu è scorrettu in l'invernu. Sì e foglie ùn falà nantu à e cose da u Patè, questu hè una bona racolosa per l'annu dopu. E un signu cchiù sicuru chì i cristiani sempre averebbe: ùn pudete micca dumandà soldi o pristate soldi à i Pokrov.

Quandu si celebrà u ghjornu di Pokrov

Naturmente, nantu à u Pokrov, u 14 ottobre, tutti i cristiani pruposti di visità a chjesa per pricà per pricà à a mamma di Diu. Ma solu di a prichera, a ghjente hà fattu i rituali in a so casa. Ddi tradizioni facenu a so vita più divertente è impiegata. E persone cridètenu in u putere magicu di tutti i rituali cumposti nantu à a festa cristiana di u Pokrov.

Allora, affari nantu à l'arrivu da a ghjesgia di u pancake frizzante finu. E l'omi, cù l'aiutu di sti pancakes è i cusimeri speziale, facianu a "porta di a casa". E caminavanu, pigliate una farina in a so manu da cantu à cantone, u crescianu à u tettu è sentenu a prighera, per esse a prutezzione di a casa da i venti friddi.

Siccomu era di Pokrov nta i paesi chì tutti i travaglis di a famiglia travaglia in i giardini eranu in quantità, hè stata aduttata in a secunna mità di u ghjornu festiu in i yards per creà rami di u pumu. E persone cridianu chì un ritu tali aiutau per assicurà chì e so casi ùn anu teme micca di i ghjàlliche di l'invernu severu.

Assicuratevi d'honneur à e tradizione cristiana è, almenu in such ghjorni bè cum'è dia Pokrov, pruvate à visita u tempiu o l'església. Questu ùn aduprà micca solu furtificà a vostra fede, ma ancu di fà a vostra pazma internu più pacífica.

Vede ancu: Quandu hè u 2016 Day Forces Airborne ?