Casa di alocasica pianica

Una di e più belleventi d'arbureti di u vintu pagu hè alocasia (Alocasia). A causa di pupularità pussibule hè una gran varietà di a so spezia, cun grande foglie, dipinciutu in purpureghja cù un tinte metale, copper-red, è sottu - lilli-viole, verdi cù u focu metallicu. I fogli di a pianta anu una forma caracteristica cù arnesi serrati. Hè per a foglia cù i so vini brillanti chì aprezzani a struttura.

L'alocasia di a pianta di a casa pò esse di diverse dimenisuni, chì hè ancu assai crescente per a floristerie. Dopu à a capacità di u locu, a pianta hè sceltu in altu di 70 à 200 cm, è l'alokazia hè cunsideratu cum'è a coperta-russa più ornamentale. E so foglie di mela medioe-corrugata anu un culore di culore di cobre è di u fondu purpura-lilacce. A furna ovalada cresce à 30-35 cm di durata. U tagliu di sta piccula varietà di alocasia hà una altezza di 10 cm.

Alocasia hè una pianta perenne, u so alte naturale hè u Sudu-Asia è l'Australia, induve quasi 70 spezie di sta bella pianta ponu esse truvata.

Situazione. Stanzi d 'urge cù una temperatura cunfida di almenu 18-22 ° C - una cundizione ideali per a vita di sta pianta. Pigletta a penumbra bè, è in inviu, risponde cù gratitude per un alloghju addiziale cù luci fluorescenti. In questu casu, hà dettu l'ochju cù a so bellezza pervana è in i ghjàllici più severi. Per un balanciuu di lumière, un lumineu lampu 50 cm long à una distanza di circa 5-10 cm da a pianta hè abbastanza. U ghjornu di lignu per alocacia hè di 12 ore, in a notte distendu a lampada. Se ùn ci hè micca a pussibilità di una illuminazione supplementaria, hè necessariu di colposà a pianta nantu à l'urpianu, affittu chì ùn sò micca couture, è a sillariu di a finestra ùn era micca friddu.

Cura. Alocasia hè una pianta chì deve spicchera abundante, particularmente durante l'estiu. Cù u principiu di u clima fretu, l'acqua hè ridutta finu à chì u cum'è u latinu di u sò cum'è manteni in un state moderatamente umida. Inoltre, ùn permettenu micca a sequenza di u locu, cum'è cù u so inglesi. Per mantene u correctu equilibriu, u drenagiu hè urdinatu, per questu, u claydite o grava hè spartu in a paletta. Un cumpusitu impurtante di a cura hè l'umidità suficiente. A almenu trè volte à settimana, a pianta alocasia hè sprachjata è regada è nutricata cù acqua cale è dispusiva, a tampiratura chì deve esse 25 ° C. Fulghenu enormi si trovanu assai faciuli, per quessa, ùn hè micca nicissariu per lavandilu cù un pappu frettu. A riduzione di u vulume di regnu in l'invernu impedisce a putenza di i radichi, ma se ùn si pò esse evitata, hè necessariu di trattà a pianta cù una preparazione speciale "Hom" (bp per 0. 5 litri d'acqua). U sistema di a radicali hè trattatu cù a suluzione, dopu à quale hè cunsigliatu.

Riproduzione. Questa pianta interna ripruducerà da a divisiona di risidui è di e sali, è e duie sò realizati solu in a prima primavera. A pianta hè assai esigenti per u sughjettu, u più adattatu in questu casu hè un terrenu ready-made pensatu à e piante succulenti, azale è brezo. Se ùn ci hè micca pussibule di cumprà un terrenu ready-made, pudete fà per ellu stessu, per questu avete bisognu à piglià circa 1 parti muscaru è torba low, cunnette cù una parte di sana fiume. In un bucket di u mistieru datu, hè necessariu di aghjunghje una cullera di cuntazione di una misura "Agricola per i pianti dicurativu". A prerequisite hè una sazià persunale persunale - dopu à travaglià cù a tarra, ùn eseguite da lavà a manu.

Malati è pesti. Alocasia sopra dannu da un arvulu Questa aranciu rara vive in a parte sottu di e foglie, cù l'ingrandimentu cù i più chjappi bianchi. A lotta di sta pesti hè stata fatta cù l'aiutu di spraying è lavurae di foglie, in particulare in u underside, cun infusions du tabacchiu di u tabacco, l'acqua, a polinizazione, sulfuffu chjaru, o a piantagione duveranu trattatu cun un insetticida sistèmiu ready-made.

Un altru inimicu di alocasia hè u scab, chjamatu cusì per via di a cera di cera - u "scute" chì copre u corpu di a pesta. Stu insettu criscenti pò vedà nantu à i vignoli è e fogli, induve furanu spots fogghi. Da sottu i scutes di l'adulti, larvule sparse in tutta a pianta. In u stadiu larvariu, a pesta hè distrutta cù una solu suluzione sapiammu cù l'addiventazione di l'alcuni natuuritati o di querosene. Adulti più grossi sò sfracellati cù un swab wet.

È, finarmenti, pulatorii, un petit insettu di culore verdu. Pò esse truvatu nantu à a reta di a scheda. Àfichi fannu nantu à u ghjacciu di a pianta, chì pruvucanu a folla à sputà è curl up. Cum'è a ciara, pulatorii multiplica rapidamente. Per distrugge i pulugieri hè pussibule cun averà dispunibule nantu à preparazione preparazione speciale o solu suluzioni di nicotine sulphate cun sapori in una proporzione di 1 gr. nicotina sulfurada per litru di u zituà ghituazzu.

Un ghjornu dopu à u trattamentu, a pianta deve esse lavata bè, chì prutegge u so propiu di u polietileniu, per ùn sguassà in un insecticida. Se necessariu, u trattamentu pò esse ripetitu.

U statutu di a pianta pò esse facilmente determinate da a so aspettazione: i foglie sani sò bè ​​fede assai brillanti, se si stanu freschi, ma perde u so brillo, hè necessariu d'incrementà a luminosione. Sta struttura d'amatori, ma à u listessu tempu, ùn pò micca tollerà a luz di u sole di u sole. Prikhotlivo sta pianta è u regnu di temperatura, risposta à i cambiamenti sordi è di corruzzelli di tagliu nantu à e foglie cù u so securizazione successiva. Sì siddu solu i beccu di e foglie sò siccati, a rega ùn hè micca adattazione o l'aria ùn hè micca l'ughjusta di l'umidità. Cù cura attentuale è trattamentu propiu, a pianta sempre hè sana.

Traspendu e foglie dopu a crescita attiva pò indicà danni à i tuberi. In questu casu, si deve esse mudghjatu in u locu frescu è abbandunate u pote in un pocu postu favuritu per permettà a pianta per sopravivenza u periodu di reste. À a prima aspettu di novi rimessi, trasfiriu u pignu da a pianta à un postu luminoso è cálidu è cumincià a reginu.

I pruduzzioni terpetici di l'alocasia. Malgradu a bellezza esterna, ogni parte di l'alocacia sò venti. Inoltre, i so pruprietariu mediali sò cunnisciuti da i tempi antichi, chì sò assai usati in a medicina chinesa. Per usu esternu, u tintura di alocacia hè preparata: un librettu d'una pianta adulti cun pecciole hè tenutu in un locu friddu in 0. 5 litri di vodka ordinale per 2 simane. Hè utilita in u trattamentu di a politiatrice, u spalle finmente, è pò ancu trattà e ferite.

Alocasia hè un rimediu pupulari in a medicina chinesa per u trattamentu di e neoplasmi, cumpresu i tumuri canceru. Eppuru, avete bisognu di una preghiera cù u vostru duttore.