Cumu pò cumportanu, perchè ùn ci hè micca una curvatura di a spina

Curvatura di a spina - hè un prublema chì pò assicurà quasi tutti, si tenete una postura incorrecta. Cusì, avete bisognu di cumportanu bè, perchè ùn ci hè una spina evena. In particulare cuncirnatu i zitelli. I so ossi sò solu sviluppu, per quessa chì, se ùn hè micca cusì per cumportanu, in u spinu, u grande prublemi ponu accuminzaranu. Per capiscenu a cumu si cumportanu, perchè ùn ci hè micca una curvatura di a spina, avete bisognu di sapè a natura di sta maladie.

Cume manera di impedisce perfettamente a curvatura è a natura di sta maladie, avemu parlatu in l'articulu: "Cumu si pò cumportanu cusì chì ùn ci hè micca una curvatura di a spina".

Allora, u spine adulti adultu hà tene chjassi in u cervina lunar è lumbar. Hè in fronte. Ci hè ancu altri curdi in i spetu sacra è sacra. Sti bendeti di a spine ùn anu micca appaghjà immediatamente, ma creanu cum'è u zitellu apri a stari e caminari. Dopu à dichdi liquefiede, a forza di carichi vertichi in a spine si sona, quandu una persona, per esempiu, salta o oghje à i so pedi. Ma, a versioni di tali corbi fisiulogichi, ci hè una distorsioni patologica.

Ci hè trè tippi di curvatura: lordosi, cifisiu è scoliosis. Tali curvatures di a spina, cum'è l'escoliosi, pò esse in i zitelli d'edizzioni di cinque à quindici anni, spicciamente frà sculte. Questu hè perchè i zitelli ùn sanu micca cumu fà cumportanu. Si si ponu à scriviri in tali pusizzii, in a quali a carica di i spine è di i musculi in u spinu hè inugee, perch'elli si sò fatigatu è devastate. Allora, i ligamenti di a spina è e vertebra empezanti à cambià, chì guverna a curvatura.

Scoliosi pò ancu esse apparatu da i rachite severi. È digià in adulti, scoliosis principia, perchè cum'è assimmetricamente e di cuntribuisce in permanenza i musculi di u spinu. A tali malatia pò esse chjamata prufessiunale per i violevinisti, purtatori, magichi. Ma, quandu a scoliosis accumenza in un adultu, prucede assai più veloce chì in i zitelli. Inoltre, l'escoliosi in adulti raramente hè forte quantu in i zitelli.

Cumu l'acquistate scoliosis manifestu? Prima, a spina accumincia a picca liggeratu sottu sordi assai in i musculi di u spinu, ma, dopu à u restu, sta curvature passa. Allora sta curvatura hè diventa sempre permanente è dopu à u restu ùn sparisce micca. Inoltre, a postura di u umanu principia a cambià, a so forma di u pettu, spalle è spadda à a spina nantu à u spicu di u spina di u liceu addiventanu più altu chì in u cava in cava.

Per cumportu cù una curvatura di stissu, hè necessariu cun più accurately. Scoliosi cun l'aiutu di generisizzioni è esercitu gimnastici speciale. Tali gimnastica hè tutta solu sottu una vigilazione estrechula di u medico è u metodulugia. Ci hè ancu chì avete aduprà un corsetto o ancu andà per a cirurgia. A scoliosis qawwija jista 'jwassal għall-ispostamenti ta' organi f'persuna, li tnaqqas l-effiċjenza u tista 'twassal għall-iżvilupp ta' varjetà ta 'mard.

Di sicuru, per quessa, hè megliu per impedisce a curvatura di più à trattà, perdurà assai tempu è sforzu per rimpiazzà. Allora, se un zitellu u principiu di vede una curvatura chì ùn hè micca assuciata à una malatìa di l'osci è di i articuli, avete bisognu di creà u reginu cusitu per esaltà a spine. Inoltre, a nutrimentu di u babbu ci vole à pienu di vitamini. Inoltre, si a spina di u zitellu hè in curva, ùn pudere micca permettà di dorme nantu à un lettuciu leggeru, hè bisognu di riparà solu un bedu livellu è livellu. U zitellu hè obligatu di dorme nantu à a so back. Inoltre, hà bisognu à u ghjornu di l'aire è di u sole, di ghjoculi estivi è di gimnastica. Quandu un zitellu va à l'scola, deve esse immedtamente insegnatu inseme à pusà a tavula. A casa, u zitellu deve esse bellu illuminatu da u situ di travagliu.

Per rinfurzà i musculi di u spinu di u zitellu, hai bisognu di fà l'eserzioni. Appiganite per una persona adulte chì vole di corriggiri a postura.

Esercitu 1

Stand nantu à i vostri punteggio, sullivate i mani è clasp in u lock. Allora sia necessariu di prudutte un movimentu di u corpu.

Exercise 2

Pute u to pede à l'anch'elli di e so spalle, bassa i vostri braccia, dopu, cun un muvimentu glupulatu nantu à u troncu, sullivate a manu à a to spalla è tombate u vostru corpu in a direzzione opposta, è traslassene u vostru altru pede nantu à a to lega.

3. Esercitu

Cundotti nantu à a larghezza di i spalle, i bracciale battizate, una mani si deve esse elevata è retrauta, à u listessu tempu, l'altra banda hè stata rimessa. Allora, a pusizione di e mani hè cambiatu è ripetuta diversi volte.

Exercise 4

Cundotti nantu à a larghezza di i spaddi, e mani sò deve ghjustu alzate è à turnulà u zucchero, è mette a manu darrere a so back. Allora risani, pigliate una altra mano darrere a spalle è torna tilt tu corpo. Avete bisogna un modu è l'altru.

Exercise 5

Sùbitu vicinu à u muru, cù una mano sughjettu nantu à a biera, u altru à a cima. Armippatu assai in u latu di parechji volte.

Esercitu 6

Stand in un ghjinochju, posate e so mani in a vostra cintura. Allora una manu per escevule è in u stessu tempu per daverà in a direta opposta.

Esercitu 7

Fate nantu à u to stomacu, dissi i vostri brazzi è sag.

Esercitu 8

Fate nantu à u to stomacu, stendi i vostri brazza avanti, hà rinfurzatu a parte suprana di u to torsu è a to legu, da cambià a to legu. Repetite l'esercitu parechji volte.

Esercitu 9

Fate nantu à u to stomacu, stende i vostri boni, in quale duvete bisognu di un bastone di gimnastica. Aumèndete i vostri brazze è bend, tornanu à a pusizione di partenza.

Equilibbu 10

Diventate à tutti quattru, sullivate u so bracciu ghjucatu è tira e to legu. Riturnà à a pusizione di partenza è cambia l'armata è a perna. L'esercitu deve esse fattu parechje volte.

Esercitu 11

Pòviu, dàie e so peri sottu à voi, sùrtenu u so bracciu u dirittu è cundore à a perna. Riturnà à a pusizione di partenza, cambiassi l'armata è a perna. Repetite l'esercitu parechji volte.

Esercitu 12

Diventate à tutti quattru. Turnu u corpu è, à u stessu tempu, pigliate a manu à u latu. Hè necessariu di ripetirete l'esercitu parechji volte, chì vultò in diverse direzzione è cambianti e mani.

Sì fatti per esempiu tutti i ghjorni, i vostri figlioli ùn anu mai scoliosi.