I prublemi di l'educazione di a personalità creativa

Avemu intesu spessu cuncetti d'u tecnicu è un umanista. A maiò parte di spessu, queste cuncetti sò usati per determinà l'inclinazione di u zitellu à i subjecte. Ci hè un stereotipu chì, si un zitellu hè un tecnicu, ùn hè micca bisognu di sviluppà un pensamentu creattivu, una personalità creativa. "Hè un tecnicu! Un tecnicu ùn pò micca esse una persona creativa! "Avemu avemu da parlà di i prublemi di educà una persunità creativa.

Ci hè una grande persone chì anu impegnatu in scienze exacte è à u listessu tempu sò stati magnets musicali, poeti, artisti. Per esempiu, Mikhail Vasilyevich Lomonosov. Lomonosov ùn era micca solu un poeta notevale (una "Ode nantu à u ghjornu di l'accùsinu à u tronu All-Russian di a so Maiestà l'Empress Elizabeth Petrovna" di ciò chì custioni!), Ma ancu un fisicu, chimicu, astronomu è geograficu. O Pitagora. Era un matimaticu è filosofu. Allora hè pussibule crià una personalità creativa, ma a question si sviluppa: quantu?

Ùn ci hè micca una risposta universale per sta pregunta. Ùn ci hè micca una formula quella di crià un zitellu, perchè Ghjesù hà crisciutu solu una persona, ma una persona creativa. Ma prima pudemu circà e manere di educà, vogliu stabilisce quale hè a persona creativa. Una parsunalità creativa hè una persona capaci di perceive è comprehendant l'arti, criendu. Una persona creativa ùn pò micca pensà di modu standard, ma a bellezza di a so imaginazione hè cunsirvata.

Per cumincià, aghju da chjamarà dui cundizioni basi per l'educazione di una parsunalità creativa. Allora custruemu un mudellu appricitu (ideale) di l'educazione di a personalità creativa. A primu cunnizzioni: un ziteddu da a zitiddina hè necessariu in cuntattu cù a bella - cù l'arti. A seconda cundizzioni hè chì hà da fà dinò. Sicuru, u zitellu ùn deve micca esse cumprendi assai, ma per spiegà chì tuttu u mondu ci hè sensu, chì significatu, u so rolu vale. Ma sti cundizioni ùn sò micca sempre fattivuli è u prublema risultatu di educà una persona creativa.

I prublemi di l'educazione di a persunia hè tantu agutu. In u mondu di e tecnulugia di a tecnulugia di u populu ùn sianu micca leghjite assai, raramenti vanu à esiczioni, à teatru, stu prublema hè urgente. È dinò tutti questu cuntribuisce à u sviluppu di una parsunalità creativa. A furmazione di a personalità creativa vene in a zitella. E se un zitellu da a zitelle hè assuciatu cù l'arti, passa in exhibizioni, vai à teatru, è a probabbilità chì in u futuru serà un artista, un scrittore. Avemu bisognu di i ghjente chì andonu cun ellu. Ma u zitellu ùn pò micca piglià un è andate, per esempiu, à u teatru. Allora a question si sviluppa: chì pò purtà à un figliolu à l'arti. A prima opzione hè u so genitori o parenti vicinu. A maiò spessu sò questi aviani (avete a so età, a disponibilità di u tempu, u desideriu di sviluppà spirituali). Ma quandu qualchì volta pare pare. Ma a maiò parte di u scopu di avvicinà a persona spiritumente apparente in e persone cù l'esperma di vita. Hè à questa età chì u gustu esteticu hè finalmente formatu in una persona. Ma questu ùn significa micca chì trà e persone di l'altitudina media ùn sò micca quelli chì sanu l'arti. Ci hè, ma ogni ghjinirazioni hà e so vede nantu à tuttu, ancu nantu à l'arti, in modu di sviluppà una parsunalità creativa in cumplicità, avete bisognu di cumunicà cù duie generazioni.

Ma i viaghji cumuni à i teatri, per esse tistimoni - ùn hè micca solu. Letteratura jucava un rolu cumpletu ancu. Da una prima età, u zitellu si cunnisciutu di littiratura. Questu acquisto hè quellu chì hè lettu un libru. Sta familiarità pò influenzallu a formazione di a personalità creativa di u zitellu. A furmazioni cumpleghjanu in a scola.

Ci hè una altra opción. A persona chì scopri u mondu misteriosu, misteriosu è bella di l'arte pò esse u so primu maestru. A furmazione in quale l'arti cascate hè impurtante. L'arti hè una cumminazzioni di pittura, musica e litteratura. Sì u maestru prupone u tempu per u tutale di tutti i zitelli à e lezioni di scrittura, travaglia cù ogni ziteddu separatamente, in questa classu, u numaru di i zitelli creati creativamente serà più grande ca in l'aula unni u maestru travaglia cù tutti i zitelli à a so volta.

Hè impurtante è di avè avvisu è sviluppatu u talentu di una persona creativa in u tempu, dà à a scola d'arte. Ma ùn ci hè un prublema chì pò impidiscia u sviluppu di una parsunalità creativa. U prezzu di furmazione in questa scola.

È u mudellu ideale avarà cusì cusì cusì. Un zitellu nasciu è da quandu i so primi anni, cù i so parenti, averebbi è aviani (forsi non tutti quelli immediatamenti sò cun ellu) anu visitatu musei, esibizioni, teatri. Quandu un zitellu va à l'scola, u maestru pays time in lezioni creativa per tutti i zitelli. Sò capace di avè avvisu è sviluppatu u talentu creativu di u zitellu in tempu. Dopu, i so genitori dà à l'art school.

Cumu sindrumendu i nostri debbuli in u prublema di educà una persona di creazione, vogliu aspittà chì, senza resistenza à u rapidu passatu di a vita, no solu averebbe averebbe introducirli à i so nabbri à l'opara di grandi poeti è artisti, ma ancu di i so parenti. Maestri saranu sensibiliati à i so studianti, è l'istatu seguite a pratica diretta di l'educazione. Avà sapè tuttu u prublema di l'educazione di a personalità creativa è e manere possittite di u sviluppu di u to figliolu. Semu sicuru chì u zitellu hà u puderevule, chì pò è deve esse revelatu!