Cumu guariscenanu làmpiu di gladioli

Gladiolo - una di e belli fiori di u genus di e piante tuberosa. U gladiolus si sò cultivati ​​cù l'aiutu di e bulbi, sò annudamenti scupiati, è poi guardatu. Da a vendita correcta è da a manera chì avete preparatu per a salvezza di u focu, a securità di i tuberi di u focu di gladiolus deprezza.

Amparati di lampi gladiolus

Per questu hè bisognu

Dopu trè ghjorni dopu, dopu à u gladiolus ottsvet, in u tempu staghjunatu làmpiate di focu. Ogni varietà di gladioli hè eliminatu in i tempi diffirenti, perchè i piriodi fiori seranu sfarenti. E variità tempuranee fiuriscenu 60 ghjorni prima di variità tardi, perchè i bombe di tubercule di coghju deve esse faciatu dopu chì anu spusonu. Sè vo pruduce un corpu enormi di fiori, in un mesi avete bisognu à scumpigghiari i focu. Duranti stu pirìudu, i lampi lucali riunizamenu in ogni varietà.

I culori scuri di gladiolie - viole, sangue rossu, viole, borgoña, ciliegia, basgiate di u tuberu si misuranu na simana prima dopu à u periodu di fiore, o dopu chì u cuteddu di massa si trova. A so purificazione si deve esse fatta in 23 ghjorni, è micca in un mese, si sò restituati in a terra, questu purtarè à a decadenza è e lezzioni funziunale. Stu mumentu di piantazioni serà più peggiu. I tubi di e bulbi chì anu cresciute da u ciumi fitti nantu à i tuberi sò cullati fora l'ultima.

Bulbe sò scavi cù una pala o bocche. Cù i tuberi chì deve bisogna à a terra. Elimina tutte e materjal offrittu è danatu. Scambià i lampi in plywood o pavimenti pranziali. Cun scissors o un cutiddanti cutidianu, cut off the stems, lasciate 2 cm, trim u razzii, siparanu i cormi vecchi, perchè u gladiolu era digià in crescente. Se ùn pò micca esse immediatamenti siparati, tuttu u mumentu duverà esse mette in una sola capa sottu u canopy, è a rimettare deve esse ripetuta dopu à 15 ghjorni.

In l'acqua currenti, rinfriscia tuttu u materialu, disintetrate in una suluzione di chlorophos, aghjunghje 10 grammi di acqua à 20 grammi di chlorophos o in una solu suluzione di permanganate di potasio. Pigliò i tuberi à seccu sottu un canopy per 15 ghjorni, poi purtate tutti i lampadiu in u cammellu calatu. Se u tempu hè mullatu o ghiaccietà hà iniziatu, u siccà si pò esse fatta in casa.

Ordine per tippu di tuberi di bulbe di gladiolus, piglia in cazzu di cartuni o quadretti di legno. Amanduli in un locu scuru è secu à una temperatura di 5 gradi à 7 gradi. Durante l'inguernu, inspeccione u materiale è sguassate i lampi fugliati.

Sè cumprate un materiale di piantazione in a buttone, avete bisognu à prisentallu à a talla di u focu. Un bonu assai grande pò esse o vechju o, se u diametru di u donut hè più grande ca una munita in un centesimu, da quì da u bombe, pudete piglià e cime, o questu borsa suprana. Quessi i lummi si creanu male è sò casi sempre malati. Eppuru, avete bisognu à fighjà attente à a so aspetta, per quessa hè libbitu di tacchi e danni, pocu allustatu è harmoniu. U bughjone di u lampu parla di scunfitta da una fila di filu di una venerable età.

U megliu hè un bulbe crescitatu da un zitellu, chì ùn hà micca frazzendu, un bulbe di u 1u anu analizatu, 4 cm in grandezza. Quandu u focu dà à i zitelli, foderà bè, è u pezzu fiore serà 6 anni. Una bamperata più grande di a 2a florenti vi darà assai zitelli è fiori fiori, ma a vita di quellu lampu hè un annu più menu. U megliu hè u materiale di piantazione, chì anu creatu nantu à u situ di i zitelli, anu pussibule pruprietà protettiva di a malatia è l'aghjunghje di e forzi vitale hè più altu ch'è quellu di e bulbi. Inoltre, hè in questu quì sò adattanu più boni.