Reduczioni di l'utru dopu à partitu

Nascite - cum'è u travagliu duru, deve passà parechje ghjornu, per quessa, dopu chì u corpu di a donna hà ripigliatu à u normale. Piglià parechji misi di rinforà u funziunamentu di tutti l'urgani è sistemi. A più tempu per a ricuperazione hè l'utru, perchè hè a ferita per a maiò parte, in più, u seguimentu constantu di u ginecologista-obstetre u cura necessariu hè necessariu.

Quantu rapidamenti l'utru si sparghje di u pene

U cervicu immedtamente dopu a cumplimazione di u travagliu pò esse riduzzione bè pocu, solu à a fine di u postpartum. Quandu u cunsigliu passau, u diametru di l'intrata à u canali di u collu (farinellu internu uterinu) hè circa 11-12 cm, perchè se necessariu, pudete scancerà e resti di l'ulceru da l'utru inserisci una manu. À u principiu di u secondu ghjornu, u gargudu internu hè ridduzu significativu (solu dui diti pò esse inseriti), è dopu à trè ghjorni, a farinzia uterina hè divinamente passable per un solu ditte. In quantu à a gargia uterina esterna, ci si ferma una simana è a mità dopu a fine di u travagliu.

A Restaurazione di l'utru dopu à partitu hè relativamente velozze. Dopu à dà nascita, a durata di a cavità uterina varieghja da 15 a 20 cm, pisu - circa un kilogram è a dimensione transversale - 12-13 cm. Dopu qualchì 24 ore, u livellu di situazione di u minimu d'uterus minimizes, da u sittu ghjornu culleghju vicinu à a mità di a distanza da u pubis à u zocculu . Cumu u livicu pubicu, u fondu di l'utru hè di u 10 è ghjornu. A settimana dopu a realizazione di u travagliu, u pesu di l'utru hè ridduciutu à 500 g, dopu à dui simuli - 300 g, è à a fine di u piriu dopu à u nascita, l'utru a pesa de 55-60 g.

Sicondu a natura di u cursu di a gravidanza è a parturienti, a ritenza di recuperazione di l'utru pò esse diverse.

Chì succèri a l'utru duranti u periodu di recuperazione

Quandu i musculi di l'utru si cuntrainu, e poi li vinu liminnu è sangue sò esprimulati, per cunsultate, alcuni di quarchi secca. Cells chì riformate durante a gravidanza dissolve è mourenu, è e celluli ristanti addiventanu.

A superficia uterina interna dopu l'ultimu nàscita hè una ferita superficie larga, cù i più grandi visibilità induve a placenta era attaccata è avà hè un gran numaru di vapuri trombosi. A superficia interna dopu à u prigione hè casi tutta sana cù coaguli di sangue è rinturu da a fossa.

Se u piriudu dopu à u partitu hè normale, a cavità uterina pò esse sterile per 4-5 ghjorni. Duranti stu piriodu, a fagocitosi, à a pruloliszica extracelulare, hè di grande impurtanza per purificà a cavità uterina.

U secrezii uttérine sò una seculare ferita è sò chjamati "babette". In i primi ghjorni dopu à a cumplimintata di u travagliu, i secrezii uterini si sparghje, perchè di a grande mezchezza di sangue, di 4-5 ghjorni u so carattere cambia à u serous-sacru è in elli si sviluppau u nivellu di leucociti, è dopu a seconda è terza simpresa sò in luci è liquidi. Dopu à a quinta settimana, a distribuzione ferma.

U membru internu (epiteliu) di l'utru hè restituutu dopu chì i restos di a fossa hè diventata, chì puderanu quede dopu u cunsigliu. In a maiò parte di i casi, hè questu avvene à a fine di a terza simica, è in u locu induve a placenta hè stata attaccata - solu à a fini di u periodu postpartum.

Cumu accelerà a riduzzione di l'utru

A contruzione di l'utru hè stata immediata da a nascita. In questu tempu, hè bisognu chì u so fondu hè densu, se ùn hè micca, puderà esse una funzione contrulezione ridutta di l'utru. In questu casu, u massaggio di l'utru, realizatu da u percorsu esternu à traversu a paravane frontal abdominal, pò aiutà.

A riduzioni di l'utru hè accumpagnatu da sensazioni dolorosa, chì pò intrecciate durante a lactation. Per accellerà u prucessu annantu à u primu ghjornu nantu à u stomacu, e donne pusonu una buttiglia d'acqua fria è prescriva e droghe chì stimulanu a cuntrazzioni. Se u dulore hè troppu forte, hè permissibile d'utilizà droghe anessospasmamentu è analgésicu, ma in parechji casi, ùn hè micca necessariu. Per prevene cumu pussibbili pussessi, sò deve osservati tutti i reguli di iegge necessarii.

Dopu u terzu ghjornu, a donna a pocu pressu accumincia a trasfirià più, chì aiuta à aghjurnà u prucessu di cuntrazione di l'utru.