Regali originale per u novu annu

Aghju compru un rigalu da i dui di noi ... "disse u mio fratellu Mityusha. "Avete aghjatu un altru ghjornu di i misgi?" - Sughjò fermu, di colpu, ricurdendu a nostra zitiddina senza tempesta ... A storia passava assai anni. Ora stavamu sempre è dumandà a mo mamma per avè qualchissimu tipu di criatura viventi. Prima era un pappagallo di parlà acquistatu nantu à un uccellu. In u mercatu, ammuttò l'espressione standard "Senya chœur-r-roshy!" E questu hè. A casa, quandu a sughma di a zina Zincata s'apprappendi contru à a catxe, ellu dissi à un trillu grandi: "Ster-r-r-r-r-rava!" Durante ellu dopu dui ghjorni, u mo fratellu è avè amparatu assai paroli abusiusi di l'uccelli. Pappaddu da u collegu di u babbu, chì era assai dispiacatu cù a presentazione imprevista. Allora - fluffy, ma à i cinti maligni friddi. Unu di elli si scappau è si scupreru in un boxu cù i sapelli novi di a mo mamma.

In particulare, li piaci à i stragi di pelletteria - i masticava casi finu à a terra ... Guinea pig Frosya Mitya allora per un caminu nantu à u sufettu. Ella sfruttu nantu à u vestitu di a so mamma, spargugliatu ghjustu. Cù Frossey, sfurtunatamenti hà avutu ancu addevi ...
"Enough!" Cresce - sè stessu ancu chì u cocodile! - cunnannava a mo mamma. A fini di nuvembri, i me genitori chjamati Zia Zina è cuntenenu chì avìanu acquistatu "un miraculu, un miraculu è per solu $ 700".
- Don Sphinx. Classe di mostra. True, l'adultu ghjuntu. Ma tali purezza! In a sera, andemu da visità parenti. Fubbe obligatu per lavà i nostri mani è guattendu solu à a stanza. À u pilaticu, quarchi cumpostu disgustingly disintegrated - o un big rat o un enormi hamster eared. "Hè" hà sappiutu da u lettu, si sappiccò è u garbuppettu à a mamma di u ghjattu cù i otori.
- Chì un incantu! Mutterò a so mamma. Doppu tanti anni, avè ripruntatu ch'edda duvitava di lodà stu freak. Inutili a zia vindictive ùn averebbe prontu perghjene a so viulenza. Allora causò sorpresa ... A mattina di u 31 di dicembre. I parechji si sò partiri per celebrà a casa. Guariscenu in casa cù a me avanna.
- E chì pusemu u mo babbu è a mamma sottu à l'arbre? Mitya m'hà dumandatu. - Oghje ci ci daraghju un bonne gatito?
"Cumu avemu ottu?" - risponde ch'ellu hà pensatu.
- E aghju vistu nantu à a borgola! Havi un vistitu, biancu. Ùn avà hè un fazzuni! Mi piace l'idea, è noi, senza perde u tempu, corse à a strada. A prupietà da a bande hè una caixa di cartuni, coperto cù u me pratzo di lana, è un platu da u tè di tè.

Mi parevanu amminstrativa à Mitka.
- E chì? - ochju u nasu, disse u so fratellu. "Aghju visitatu da ellu. Ùn avete micca aduprate una bufanda, ma hè frastu ... U fratellu s'incanta nantu à a casa impastata è pigliò un gattu da quì.
"Un questu beddu!" Aghju spertu.
"U vede ... Pigliate questu quì? - Speranza in l'ochji dìssenu u mo fratellu.
À questu tempu, u sciu fucinava è da sottu sottu un apparechju, di ghjornu chì era già luminoso.
- E questu hè ancu bonu! Allora chì ne duvemu ancora sceltu? Aghju intesu u risposte.
"Ojè pigliate cun elli!" Emu daremu unu à a mo mamma, l'altru à u mo babbu, "u so fratellu si suggeriu. Oculonu i gattini sottu i so chjappi, perchè a mo avanna ùn visti micca davanti à u tempu, è solu cullettati per lascià, cum'è u cori-rendoly temutu "me-I-I-oo-ooo-oo-oo!" Qualcosa bianca sua bianca eseguò davanti à noi ...
"Hè prubabilmente i so frati o omi ... Cumu puderebbete lascià quì?" Ellu moriri di dulore! - accuminciò a fiscuzza u nasu di Mitka.
- Fate ancu capisce chì i nostri genitori ucciseranu per un gran numaru di misgi? Grandi lacrimi sprinkled from l'ochji di u so fratellu.
- Avà, dà l'avuta ... in a sera, avemu lavatu a fuzzy dispunsevule rigurosamente. È à a matina, mentri i mo parenti eranu caduti dopu ad avà u festa di l'annu, preparava una casula, l'hà cupèrtu cù un ragellu terzittu, per purtà i gattini in duie, è per un pocu di tempu l'abbandunò. Quand'era volta, Mitya avia aghjatu in una pruvenza enorme di un foil multicolore.
- Mamma! Dad! Granny! Vulemu darà rigali! Wake up! - gridò à u so fratellu è si sò sbagliati in u lavatu per parolle à i genitori "ghjocu". A mamma unità l'arcu, è trè perspianti, sfacciatamenti ferries affucati da a casella.
"Chi cosa hè?" A so mamma li avvicinau.
- Regali ... Ùn hè nìuru, papu capricci, è avana hè bianca ...

U so babbu s'hè furmatu à migrà cù risate.
"Mitka, avete bisognu di spiega per quessa chì sò tantu fuzzuli? Aghju scantu.
- E l'aghju abbandunatu un oliu Olivier, tagliate a cutlet è un pocu di fette ...
"Eppuru, chì pudemu facemu cù tutta sta buntà?" - Mamma hà dumandatu ammanciosa.
- Lavute l'Olivier, u cutlet è u friddu per un iniziu! U so babbu riiscì.
"Quandu avemu da lascià una per noi". U restu duverebbe duvere induve? Aghju dumandatu a mo mamma.
"Ma i, poviri, ùn anu nimu ma nimu!" - chjude u mo fratellu. A decisione finali hè fatta da u Papa:
- Cusì pigliate u vostru fasciu di i misgi è i purtemu in u bagnu. I rigali ùn sò micca datu!
Ùn sò micca sapendu cumu cunvintava a mo mamma, ma i quattru gatti amici stanu quì cun noi. E a frasa "un munzeddu di cudi" hà pussutu a radica in a nostra casa ... A mo famiglia è aghju trouve l'annu novu cù i nostri genitori. L'ultima era ancu a casa di a matrimoniu à a matina è arrastrava un grande casu.
"Ciò chì hè?" Pregu ca prevenu.
- Aghju avutu ... Pensu à i nostri vecchi per senti à tuttu u ghjornu è cumprà ...
- In verità volte un colpu di misgi?

Ellu gridò forti, è ùn risponde micca.
"Mamma, Dad, questu hè di voi è di a mio sorella una sorpresa!" - E fate un donu nantu à u pavone.
- Veramenti! Diciau u so babbu, imprinting.
- O me Diu! Chjama a mo mamma.
Da a casella poked da u ghjuvellu chjapputu di Pekingese. U cucciu hà scrambledu da u refuggiu è immediatamenti fici un puddle nantu à a tapitula.
"Hè bellu chì Mitya ùn hà micca apprezzatu questu ora chì ponu Olivier, cutlet è chill in all'estiru", Mom smiled, pigliò u cucciolo tremore in i so brazzi, è u so babbu aghjunghjenu:
- E chì i cani ùn vindianu viaghji!