Answers à e dumande di e zitelle expectante

"Chi hè stu biancu in bocca?"

U repertoriu biancu pò esse un simbulu di trugu, o candidiasi, - una di e malatie cumuni di i nascuti è i babys. (Altre sintomi sò frequenti umani, rifiuttu di u pettu.) U trattamentu hè fattu solu dopu cunsultà cù u pediatricu. A solitu, a mucosa orali hè trattata cù un swab ammuatu in una solu suluzione di soda (una cullizzioni d'acqua fogghi - una cullizzioni di sal); A prucedura hè fatta cada doppu à trè ore, ùn si micca scurdate di prucede un chipie. Ma in i zitelli più vechji un coppiu biancu amarantu o densu nantu à a lingua indicanu una violazione di u viaghju gastrointestinali; Questu hè spessu pruspettate dopu à piglià antibiricichi o cun dysbiosis. I risposte à e dumande di e futuri matri sò in u nostru articulu.

"Perchè quellu chì teni mani friquidi?"

Risposta. In i zitelli, a termoregulazione hè sempre in a so zitella, e mani è pedi friddi ùn sò micca un signu di malaltia, se u nasu è collu sò caliu à u stessu tempu. Ma se u zitellu hà una febbra è i so mani è i petti sò chjucchi, pudete parlà di spasm di i vapuri periferiali. A riettazione di e droghe vasodilatru distrugge sta cundizione, ùn hè micca un accident chì i medichi di ambulanza cun l'antipiritemi ponu ancu a difenidramina di u friddetru. In l'età maiò, constantemente fredi o, da vultà, i pappà a sudazione pò parlà di l'excitabilità aumentata di u sistema nervu.

"Perchè quellu scantatu?

Risposta. Cumu capisci chì u zitellu anu temutu, per esempiu, di un sonu finitu? U signu hè l'effettu di Moro: u babbu u babbu, cresce sulle! mani à i costi è, per avè intrattinutu di piglià qualcosa, è poi accumincia a chianciri. Se un cumandamentu hè osservatu spessu, allura u zitellu hà un sistema nervoso massa sensitivu. Ma ùn avete micca bevi un prugnu di valerian (hè contraindicatu in i zitelli), hè megliu per pressu à sè stessu è dà a pene - vi si sorprenderà quantu ellu ferma. È ricurdativi quantu duie volte parechje: vi tocca à acquistà u vostru toccu cù u mondu circundante gradualmenti - ùn mancanu movimenti forti, ammazzanu a chjama e slam the door un pocu menu.

"Cumu si scuprennu in un sònniu?"

Risposta. A ragiuni hè chì gruppi separati di musculus s'ammuccià è si svighjò in parechje è di tezza. S'ellu si scuraghjanu in mezu di a notte, in lotterie, u zitellu deve esse rializatu à u neurologistu di i zitelli: ponu esse manifestazioni di un sindromu convulsivu. Flinches freti in quandu sò dorme sò spese indettendu risiche: sta maladie aumenta l'excitabilità nervosa.

"Perchè ellu confuse u ghjornu cù a notte?"

Risposta. O dispirazione di dorme in un zitellu hè faciule per "scare". Hè per quessa chì u zitellu ùn hà micca bisognu di "caminari" annantu di vultà à u lettu - hè assai più utili a observà u rituali di l'embacchiu. A volte chì a causa di cunfusioni hè a violazione di bioritmi. Si u zitellu dorme duranti u ghjornu, facenu festività di notte à a notte, aiuto di l'aiutu di luce: durante u ghjornu chì u mulinu deve esse svegliatu, l'astacenu deve esse chjucu (ancu in l'invernu) è à a sera, immerse in u crepuscule, aghjusta u sistema nervoso per un sonu longu è sonu. Vigili di noite, in u quale un zitellu si sparghje prestu è pianu lentamente a babble è ghjucanu cun ellu stessu, sò chjamati "insomnia tranquilla" è ùn ne esse micca esse interferenzi parenti. Piuttostu pricisu, esse dumandà parinterenziale ineditore: ùn avete principiatu u picciriddu à scogliu o ghjustu, u sognu vene in pocu minuti.

Cumu aumentà a quantità di latti?

Risposta. Solu u 0,5% di e donne sò viulenza serbia è irreparable di a tacchizzata. U restu di e mariani ùn anu nisuna chjachja à nigà à u zitellu in u pittaiu. A diminuzione tempuranee in a pruduzione di latti in u sughjettu di a tacchìa staggettata hè a norma: a prima crise di latte hè in u mese, da quande «stati esciuti» in 3,7,11 è 12 mesi. A crisa dura 3-4 ghjorni è passa per l'apparenza più freti di u zitellu à u pettu. Ogni mizuki speziale per aumentà u voluminu di latti ùn hè micca necessariu. Giovane mamma, per suprattuttu, pò drà un litru di tè cun u latti o una decocuurezza di molinello, ma a maiò parte di e misure è i fondi per a crescita di a tacchizzata, secondu l'studii di l'OMS, ùn sò micca tanti terapii è l'effettu psicologicu, è per a nurmalizzazione di l'amegione, un sonnu di notte hè necessariu da 3 finu à 8 ore: hè in questa ora chì a prufronica più pruduca hè pruduttu - l'hormone rispunsevuli di a pruduzione di u latti.

"Picchì teni lagrimi in i so ochji?"

Risposta. Inflammazione di lattice lacrimal - dacryocystitis - hè un fenomenu cumuni in u pienu più chjucu di sei mesi; cause - obstruczione totala o parali di u canali lacrimale. Comu cumincià à indicà u zitellu à l'ophtalmologu di i zitelli, sopratuttu se "frasi" sò sustituiti da secreziuli purulenti. Probabilmente, u medecenu recommandé acupressure d'un cantu internu di un ochju. Hè rializatu cù un debitu in l'anneddu limuziu, facilmente urdinatu, cù movimenti rotacionale (in u dizziunariu è vice versa). Prima di u massaggio, hè necessariu di trattà l'ochju persone cun un putu di cuttuni dipped in u tè frescu forte, chì hè friquatu à a temperatura di l'ambienti è filtrata da gasu. Flush l'ochju solu da u cantonu per l'internu. Per ogni ochju, utilizate un swab o discu di codice separatu. Sì sti misuri nun aiutanu à parechji misi, u duttore pò cunsultà a pruvucazione (a pulizia in un hospitalu) di un lettuce duct. Ùn hè micca scantu di ritornu stu prughjettu: se miss u tempu, a funzione di u saccu lacrimatimu pò esse disturbatu è dunqua una operazione kirurgia, assai più complicata, ùn pò esse micca evitata.

"E ùn aghju micca fà?"

Risposta. Durante u primu paese, i genitori sò sempre nervi, ma ùn ci hè nunda in oghje: u zitellu hà bisognu di prucedure d'acqua. L'Esperienza, u timore ùn pò micca trattà sparisce. In ogni casu, scurdate: sè vo avete cacciatu u zitellu, fate chiudu in l'acqua, micca in u pianu o in a cima di u bagnu (finu à trè mesi u riflettu di l'opari travagliati - u zitellu puderà uniscernamentu è ùn scherza).

"Chì s'ellu ùn hè nutatu?

Risposta. A Leche venenu solu in u terzu o quartu ghjornu dopu a nascita, prima chì u zitellu piace colostrum - un tipu di cocktail d'energia di nutrienti. Ancu un pocu di quantità hè abbastanza per u zitellu per piglià tuttu ciò ch'ellu deve. Un figliolu cungene succò un deto, aperta a bocca aperta, chianci. Ancu s'ellu falatu di menu di dui uri dopu l'alimentazione prevale, u pachistu deve esse alimentatu. Inoltre, u più di mamma mette u picciottu à u so pene in i primi simane, u più di latte hè pruduttu. (A lattazioni hè generale in una media da dui simane à un mesi è un mesi). Un zitellu chì soffrenu di u famu ùn solu chianci manera, ma raramenti aria un diaperu. Ma se u zitellu orizianu regularmente (u babbu hè à 25, u zitellu more anzianu - almenu 6 volte à u ghjornu) è rigalate à spassighjate in grande, energeticu, satisfied, playful, ùn hà micca prublemi cù

"È malatu?"

Risposta. A temperatura è u nostru suluzione ùn sò micca sempre signali di una malatìa o dentru. Traspurazione trasparente da u nasu in i zitelli sottu un annu hè una frequenza occurrence: perchè a mucosa hè cleansed di dust e allergens. I currutti secche in u nasu sò un signu chì u zitellu ùn hè micca suffissu liquidu, è l'aria in l'abitudine hè troppu secca. A temperatura di u corpu in i zitelli pò "pasear" circa 37 gradi. Ma si u zitellu si senti cusì à u stessu tempu, ùn perde u pesu, ùn perde micca u passiu, hè dorme duru, - probabbilmente, ùn sò micca chjosi di preoccupazione.

"Avete rinisciutu (diarrea)?"

Risposta. Tuttu ciò chì passa cù u zitellu finu à i 21-22 ghjorni hè cunsideratu una adattazione à una nova vita. U intestinu hè ancu adattatu à un novu modu di ottene alimentu è di digià. U zitellu nascitoghju pò defecate littéralmente après cada alimentazione è solu dopu hà avviatu u so schedariu propiu di "grandi corpi": a norma pò esse diversi volte di ghjornu, è una volta per a simana. Hè impurtante chì a catedra hè tutta è lumera, è u zitellu si senti bè.