Regime di u dietu di u ghjornu

Parechji parenti impòrtanu a nutizione propria di i zitelli, cumprendi a manera di manciari. Alcuni picculi manghjanu poveri è sò difficiuli di manighjà, mentri àutri, per contru, ùn pudere micca spiegà a restrizzioni di l'alimentu. In questu questu, avete bisognu di piglià in seriu à a dieta di u zitellu, è ancu di adopri qualchi regula per alimentà u zitellu, chì deve esse adirtu.

U terminu "dieta" significheghja micca solu l'intervalli di u tempu entre oghji o oghji specifichi di nutritura, ma ancu u numaru di pranzi, è a distribuzione curretta di a razioni di u ghjornu per calori.

U più raziunale hè 4 comidas o ghjornu. Questu hè duvuta à u fattu chì u vinu digestivu viaghja cù una carica uniforme, u trattamentu di l'alimentariu cù enzimi digestivu hè a più cumpleta. E, sicuru, manghjà in certi òpiri aiuta per u sviluppu un rifarenzione cundicata, chì cunsiste à a distribuzione activa di zuccheri digestivu à un momentu specificu.

À l'età, u zitellu sviluppa un masticu, è a percepzione di u gustu aumente ancu. À a fine di u 1u annu di vita, u babbu hè ingughjatu, è masticava l'alimentazione bè bè. Quista facenu pussibule diversificà a dieta di u zitellu è aportanu pocu à a cumpusizioni è u gustu è u tipu di l'adultu. Innota chì a transizione di l'ambrati à nutrimentu adulti avissi da esse graduali. A nutrimentu di u zitellu deve esse equilibratu, diferenutu è adattatu à età. I todder di u pizzu di l'età di 1,5 anni si deve alimentatu 5 ghjorni à ghjornu, è dopu à 1,5 anni - 4 volte à ghjornu. U voluminu di nutritura ci deve cuntribuisce à u voluminu di u stomacu.

Ci hè determinatu chì i intervalli di u tempu da aduprà per e pranzu per i zitelli sò deve esse almenu 4 ore. Stu scopu di l'alimentazione hè ottimali, cusì in 4 ore di u digru di u ziddu u digestre è hè liberatu da l'alimentariu. A dieta di u ghjornu deve esse distribuitu bè. Pigliate chì in a prima metta di u ghjornu hè megliu dà u fasgiolu, u pesce è i pratiche di carne, per pranzu, hè cunsigliu per serve di casgiu è pezzi vegetali. In a dieta di i zitelli deve esse dui pranzi di ligumi è una - muredda. Finu à un annu è meziornu, i zitelli sò alimentati di purée à pezzi, è cù l'età principia da serve garnishes è carne in a forma di picculi pezzi.

I figlioli di 1-3 anni avianu i seguenti dieta: u colazione - 1/3 di u valore energeticu di u ghjornu; lunch - 1/3; pranziuniale - 1/5, cena - 1/5. A cunservazione hè cunsigliata à 8h00 à dumela, lunch à 12h00, lunch à 4 ore, cena à 20h00.

Hè assai impurtante chì i zitelli i mancianu almenu 4 volte à u ghjornu, un alimentu variatu. Un manghjà hè sempre ghjornu in u stessu tempu. In casu di diventazione da a dieta, u tempu ùn deve micca più corta à 15-30 minuti. E questu hè impurtante, postu chì, cù l'observanza di certi intervalli entre e manciari constantemente, u zitellu hà un appetite per un tempu specificu, ci hè un sensu di famu, l'enzimi digestivu si sviluppa.

Ùn hè cunsigliatu per dà i dolci di zitelli trà u lamentu è u pranzu, per esempiu. Leave a delicious snack for example, cookies, dessert. Sì u zitellu ùn mancava pocu à u lettore o un colazione, u zitellu, i paisani deve esse show, è per u benefiziu di u zitellu per sguassà tutte e nutizie da a tavula, è ùn deve micca un pezzu davanti à l'appressu principal. Una famiglia sparta trave à u zitellu una cultura di manghjà è di manghjà in a tavula.

Se u dietu di i zitelli hè sceltu bè, manghjonu cù un gran aptitudu, manghjendu a parte sana è esse utilizata à i volumi di alimentu, chì vi permette di pisu, cultivà è sviluppu. Cù una dieta improperamenti scelta o l'assicuta assicurata di l'alimenta, i zitelli, in regula, pisanu pocu pezzi, pò espansione per pesu, chì hè dovutu à prublemi di digestibilità di l'alimenta. E la coercioni di u zitellu hè più, ponu conduciu à manghjà, è dopu à l'obesità, chì prumove in prublemi di salute. Ricurdativi chì un zitellu chì hè abituatu di manghjà gastru sapori, utile è variatu à un certu u tempu, anzianu prima di l'età di unu hè u clockmule biològimu in u corpu, chì solu tenenu un effettu favorevule in u so sviluppu.