Regoli di Good Tone in a Comunicazione

Per pudè indirizzate nant'à e persone è avete una conversazione informale, avete bisognu di sapè e règule di a bona cumunicazione in cumunicari. Sapemu sughjetti facianu a vita simplificata è ridette di situazione ridícule.

Quante hè per esse acquisto famosi?

Quandu si ncontra à a ghjente hè cumune di fà scopra à l'altru. A frasa "Let me introduce you ..." aiuta in questu. U secondu u nome hè datu è, se ne necessariu, u genu di a so attività. Quandu una persona sieghjani una cumpagnia di cumminata, u so nome hè parlatu. U restu duverebbene presentà.

Ci hè ancu un modu di cunniscenza: i primi sò quelli chì sò più ghjovani in età o posizione, presentanu cusì cusì "senior". Se tu scurdate i nomi di i persone chì rapprisintanu, dà l'iniziativa à e so mani: "Conoscene, per ...".

A strada, un omu pudarà rinchjudarà quandu ellu si trova à pusà. Una donna hà da fà u stessu sè stessu s'ellu hè intruduciutu à una persona di venerable età o altu càrrecu.

"Tu" o "Ti"?

Per risolvi u dilema di "tu" o "sì" aiutà ancu aiutà e regule di u bon comportamentu. U "you" sò indirizzati in a famiglia è in una atmosfera informale à amichi, cumpagni, amichi, i zitelli.

In "tu" indirizzate à persone per ciò chì ùn sò chjaru o micca familiani, o ancu à i vechji. In a situazione ufficiale, pudete chjamà ancu persone cunnisciutu "U". U "you" deve esse contactatu da u ghjurnalista à a persona duranti l'intervista, u duttore à i pazienti, u maestru di i studienti di l'usi di u culleghju è di u culleghju. Per stabilisce a manera di cuntattà i persone, guidate da e reguli stabilificate in a squadra.

A transizione di "You" à "You" pò ancu parenti cusì dolore. Ma quì ci sò règuli: cumunicà à "voi" avete deduffè u capu à u so impiigatu, o l'anzianu più chjucu. In a cumunicazione tra un omu è una donna, l'ineditore di a cumunicazione informale hè spessu un omu. Ma oghji ricanusciunu a situazione contru. In ogni casu, u drittu di "permettà" una transizione particulari di una donna.

Sè stati siparati da una persona per una biga diferenza in età o statu sociale, a transizione per "you" hè inacceptable.

À questi temi razgov arivat?

Parlà di u clima hè sempre pertinenti à e persone chì ùn sò micca familieri à l'altri. Pudete discussà sugetti neutrali - libri, cinema, viaghju o animali di l'animali. Pruvate micca di parlà di pulitica, religione è attitudini.

Un signu bonu ùn hè micca discutiri in modu negativu u livellu di l'urganizazione di l'avvenimentu, i pratichi è e bevii sirvìanu, è u cumpurtamentu di i persone. Inoltre, ùn tocchi prublemi persunali.

Ùn mostra micca chì a scumbugliu hà avutu avutu: ùn hè micca appruvatu di vede u clock, cambia o cose à l'altru viulente durante a cumunicazione.

Cumu cumunicà per telefunu?

Ci hè ancu e regule per cumunicà in u telefuni. Ùn hè accettatu di fà chjamati à 8 am è dopu à 10 ore. A conversazione si cumincià cù a parolla "Hello", "Listen", "Yes". Hè ancu chjarificatu di presentà si. Ùn ùn andastà a conversazione, perchè in questu modu vi pigliate u tempu da una persona.

Se a conversazione hè accidintamenti interrugata, u chjamatu iniziaturu volte. A sola persona si cumpene a conversazione telefunale. Ma, devenu de sternu sò quelle urgente, pudete impedisce a conversazione, riferite à un pretext plausible.

Se avete fattu un sbagliu cù u numeru, ùn interessa micca: "Induve sferu? Saria più correctu per dumandà: "Questu hè u nùmmaru (chjamate u vostru avete bisognu)?".