Removal of warts remedies folkiati

Nanzu à i persone era cunvinatu chì i veriti appare à cuntattu cù u capicu. Avà parechje persone crergu in tali sensi. Iveri sò una malatia virali in a quali a pettu di a pelle. Per esse più precisa, i felici causa u papillomavirus umanu. A malatia hè trasmessa da u cuntattu direttu cù u traspurtadore di verite, è ancu per l'articuli di casa. Inoltre, a malatia pò esse per causa di a presenza di feriti minuri nantu à a pelle, suduri, scratch. Truverete tanti berutti in modu diffirenti. Ma oghji, parleremu di a so rinuncia per mezu populari.

Natura contru i felici

  1. Pigliate a càspusà da u walnut verde è aghjunghje cù freti in parechji volte un ghjornu. Dopu un pocu tempu, u locu di lubricazione fasgianu, i verune di annunzià è scorri.
  2. A greva hè ridutta cù l'aglomerazione cutina almenu una volta di ghjornu durante 3 simane.
  3. Disolvi l'hidruperita (4 tablets) in 10 ml d'acqua. Wet the wand wand in questa suluzione è pruteggiamenti lubricate a verge di parechje volte di ghjornu. U risultatu hè notevuli in una settimana.
  4. Wet the cotton lany in vinegar e limpi l'area influenzata prima di spariscia. Questu aiuta cun una quantità di verte.
  5. Disolvi una colazione di sal in 50 ml d'acqua è aghjunghje à u listinu stessu grande senza fossi. A mistura hè stata per 24 ore. Dopu u tempu hà ghjornu, l'acqua hè sfulatu, è a lavanda hè fatta à u statu di u purciditate. A quì aghjunghjenu 15 ml di l'acitu (9%). Questa mistura si deve piazzatu nantu à a verge è coperta cù un guascu per 24 ore. Puderete sguassà a cumpressa. Dopu un pocu tempu, a greva si spalla è si lampò.
  6. Da a culula russa aghjunghjendu u zucchero, oghje u napkin in u so postu nantu à a verge, mette u cumpressu u paperu nantu à u bandaggiu è lasciate da a notte. Ripetizione finu à a rivoluzione sana.
  7. Juniperus vulgaris (cosa ordinariu, micca uvignon Cossacco velu).

Per caccià i verite, sò solu i prudutti di i zipri nìvuru. Da elli preparanu un ingudu è fassi cun grappi tutti i ghjorni di prima di caminari. Pigliate u fruttu, piaccionà è bè cù l'oliu vegetale 1: 1. A mistura si trasfirìu a una puchina cù una tapa apposta è chjappà nantu à un bagnu di acqua per una ora. Dopu un pocu tempu, filtrà per gase. L'oruge hè prestu.

Pò esse insistu in un vetru di vodka 30 g di una mistura di agrumi di pinu è i frutti di i zipri per 20 ghjorni. Questa infuzione duverebbe sbulicate una volta un ghjornu prima di spusà.

Una manera pocu cumu per trattà u salottu di table. Pigliate una sacchettu cù 5 kg di salinu è "lavare" e so mani, cum'è si so sapianu. Fate quì per 5-10 minuti ogni ghjornu, almenu 7 ghjorni, preferibuli da a notte, perchè dopu a prucedura ùn pudete micca strappeghjate e mani di 3 ore. Dopu u tempu dovutu, a pelle principia à scurrazà da e mani, è cun quì parò. Per via, u metudu hè senza cumpatore.

Tinturi per piacè

Comu trattamentu per i felicze, i rimedi tradiziunali sò spessu usanu tintura per pumparice:

  1. U razzu machucatu di l'alpiniste di a serpente (2 tsp) deve esse infurmatu è insistia à un vetro d'acqua fogera. Pigliate stu "puzionu" duvete bisognu à a mità di un vetru di vetru 4 volte di ghjornu.
  2. Pigliate e foglie di u balsu u bagnu di limonu è a cerveza in acqua calda in a razza di 2 cundimi. l. pi mità vittura d'acqua. L'infuzione in finitu piglià a mità di vetru trè volte à ghjornu.
  3. Preparate una mistura di eterna da l'arbe di carne di porcu, cuddary, razzi di dente di leone, nettle leaves, agrume di juniper, foglie d'arghjentu, chicurale è u beddu foglie in u rapportu (30:30 p. 25: 25: 25: 25: 25: 25). Dopu à 2 tbsp. acqua fogera piglià 2 tbsp. l. ricivete a cullezzione è a razza. Pigliate l'infuzione necessaria per a mità vetru prima di pranzi 4 ora à ghjornu.

Mètrici extravaganti di cummà i verune.

  1. A manera più faciule hè di segellà a verru cù una cinta d'insulazioni di cuttuni di colore biancu.
  2. Pigliemu u filu. À questu vi tocca à abbastanza cum'è assai nodi chì ci sò veriti di u vostru corpu. Allora intarrà u filu in un locu fugliore è aspetta per pudè - cun quelli chì fighjà.
  3. Hè necessariu di mostrarà a verge di a luna sera.

Iè, i veriti sò una cosa poci cum'è spiaggia, a più duna aghjunghjia. Ùn importa micca i modi di trattamentu di i poviri boni, sò cunsigliate micca micca per fà l'auto-medicazione, ma andate à a clinica duvere esse aiutavvi cù e menu cunsiquenzi di salute.