L'usu di cipressi indiani in a medicina famigliali

Malgradu u fattu chì a cipolla Indiana sò cunsiderate una pianta veluosa, in a medicina famigliali hè utilizzatu com'è rimediu esternu. U zucchinu di sta pianta hè utilizzatu in u trattamentu di l'osteocondruosi, i malatie infiernamiunale di e articuli, varietà miridite è parechje altre malatie. In questu articulu, prupunendu una analisi più detallada di l'usu di cipressi indiani in a medicina famigliali.

Description di a pianta.

Cipolla indiana (cravatta di cravatta) hè una perenne, un rappresentante di a famiglia di u lisu, a pianta bulbosa. Hè spessu cultivatu com'è una casa è a pianta decorativa.

A pianta havi un grande (circa 10 cm in diametru), una rotonda, bellu lampatu finamente finitu, in cima di quali sò scali di culore giallu. Diremente da u bombe inghja longu, plano, foglie cullette (anch'elli-5 cm, lunghizza -30 cm), plegati in tubi à l'estremità. Spessu, l'estremità di e foglie fogliassi, mentre chì in u focu avà sempre sempre crescenu. Ogni annu, a pianta cresce una carta, è a so età pò esse determinate cuntendu u nùmeru di fogli. E li focta ci sò numerosi formati sottu a scala di u focu. Sò dispunibuli faċilmente di a bombe a mamma è hà postu per cultivà in ogni terrenu. U sistema di e razzi hè numeru, biancu, in forma di cordi.

A cipolla Indiana cumincià à splende in primavera, in April-May. I fiori sò chjucchi, bianchi gialli, in forma di astreichi, cullati in inflorescenu (s'assumiglia i jacintani), fora di e foglie - una stitch verde. In a inflorescenza, in più di i fiori, ci sò agulosi agghiunti finti assicurate nantu à pedicel. U fruttu hè un casu multidividuale, cuntene un rossu, pezze chjuve di colore biancu. Da elli, hè ancu pussibule cultivate lampadine.

Malgradu u fattu chì u locu di nativu di a cipolla indiana hè l'Africa, in i cundizzioni di u nostru clima, creci perfetta com'è una pianta medicina è ornamentali.

Composizione chimica.

A cumpusizioni di sta pianta ùn hè micca entendre bè. Assai sustegnu biologicu attivi sò truvati in folla è bulbe. Tra l'elli, sustanzi di sustegnu di nitrogenu - alcaloidi, (avè un effettuatu impurtante nant'à u corpu umanu, principarmenti venison), colchamine è colchicine.

Colchicine interferisce cù a dipusizioni di i salti d'uric acid in i tessuti (l'action anti-snuff), chì hà un attachete e anti-inflamatoriu. Ma sta sustegnu puderà avvilinà, perchè hè tòxica. Colchamine hè menu tòxica chì colchicine, alcaloci.

A proteini vegetali, l'olii essenziali, i salami minerali, l'acidi organichi, i phytoncides (tennenu un efectu bactericida) sò ancu trovi in ​​ciputi Indiani.

A sta pianta hè capaci di attivà u metabolismu, migliurà a circulazioni di u sangue, impediscenu a trombosi, riducighja u flussu di a linimuli da i tessuti infundati è l'inchanza di u tissu.

Appiimentu in medicina.

A cipuleria in India sò usati solu per l'esterni: dolore musculare è neurìggicu, osteocondrose, disturbi metabolichi è prucessi inflamatorii in i articuli, attacchi di gout, picurie insetti, bruising.

U trattamentu utilizà a più stesu di secca di cipudioni. Hè pigliatu, basu, zucchero frescu di foglie, hè strufinatu cù una parte malata di u corpu, o una cut sheet hè appiicata à a peddi, tuttu questu hè impannillatu nantu à a cima. Prima ci hè una sensibilita ardenti, i vini sanguini espansione è i flussi di a sangue, chì u pardonu è a inflamazioni scalomà.

L'usu di e cipolle precisa bè pruduttu. Serà difficiule per evitari l'avvilingà si u zucchierru avà accunsentiscenu entra è ùn ponu micca permessu di u zucchinu di sta pianta entre in l'ochji.

Rè di a medicina tradiziunale.

Un gran numaru di ricetti per u trattamentu di ciputi Indiana sò cunnisciutu. U rapprisentanu i più populari di elli.

a crosta u foglie di a cipolla è u voddu (per 100 ml - una culloca), misi un mese in un locu friddu, meneilleghje volte, sughjate è stracciate. Mantene a tintura in a fria.

trè zuppi di spiritu tintura di cipolla à combine cù dui cullizzioni di u meli, una cullizzioni di aloui. Aghje u mischju cù una napkin di gaza, aghjieva à l'articule affettata, da sopra à u bandaggiu cù un pezzu di polietilene è di lana di cuttuni, strappa, d'ore per una ora. A so ricetta vi aiuta da l'artrite, artritis, osteocondruosi, gout.

Attenzione!

Hè sempre bisognu di ricurdà chì u zuccaratu di cipressu hè moltu irritante à a peddi, cusì avete bisognu di verificà quantu a pelle hè sensible à a cipudine indiana prima di l'applicata. Ùn aduprate micca se a coghja hè babta è ciauru. Lubricate u zuccaru à l'internu di l'avant-avanti di una spina di u pelle, cusì vede a sensibilità à sta droga. A pianta ùn deve esse usata per trattà quandu ci hè una irritazioni severi.

Hè da esse trattatu cun precaution à l'usu di cipuleria indiana, perchè sta pianta ùn hè micca studiata solu.