Meda Folkulana: u funghi di tè

In a medicina famigliali, u funatoriu di u tè era cunnisciutu ancu assai. I medichi ghjiniralisti ci credi chì u funghjetinu chinois hè una curazione per tutti e malatie, è ancu un elisir d'immortalità. Hè cume chì u funu di u tè favore u muvimentu di energia chi in a direzione ghjusta è assicura un operatu normale di u viaghju gastrointestinali. In u Giappone, u fustu di u tè hè ancu cunnisciutu da tempi antichi è hè chjamatu kambuca.

Un funu di u tè hè chjamatu un pruduttu speziale di l'attività vitale di dui microorganisimi chì vive in simbiosi: battì d'àcitu acìticu è fungi di levitu. Se si u fugliale di u tè si trovi in ​​un latte, dinò acquistà una forma ronda. In l 'apparenza, u funzius s'assumiglia à sentitu.

A superficia di u fustu di u tè hè liscia è densu, è da u fondu di u fundo fasenu chjarate chì s'assumiglia à algae. In questu locu ci hè una zona di crescita di u funnu di u tè, chì hè rispunsevule per u prucessu di u so crescente.

U funatoriu di tè si faciani diversi varietà solu, usendu principarmenti tè cù u zuccheru. Nta stu ambienti dulce, i fungi di levaditi creanu un prucessu di fermentazione, è a zuccarma si faci una ghjuvata aerientale, risultatu in a furmazione di l'acidu carbonicu è l'alcohol etil. Dopu, u bacteriu di carbon dioxide cuntenenu stu prucessu, chì prumove a cunversione di l'alcohol etiliccu à l'acidu acìticu - questu fa un pocu acidicu. In u risultatu, a salute deve esse una pocu gassata amara di dulce. Sta zucca hè stata utilizata per più di 100 anni in u nostru paese inveci di kvass.

Propizziu curatori di u fungus di tè.

Parechji scientists cuntinuaru a ricerca nantu à l'effettu di u funnu di u tè in u corpu umanu. Hè statu cunclusu chì questa beviu cuntribuisce à a migliurà di u sistema digestivu, è anch'ellu pruprietà antibacterial. Tè fungus cuntene tutti l'acidi organi necessarii per u corpu umanu, vitamini B, enzimi, caffeine è ascorbic acid.

A prupietà intellettuale di a vanda da u fungus di tè sò usati per lavà a bocca quandu sò parechje malatie infizziemi. U cursu di trattamentu cun questa infuzione hè, cum'è un regnu, circa un mesi è pò purtà à una diminuzione di a pressione sanguina, è se constantemente cunsuma din edifica, pudete metterà significativamente l'estatus di salute di una persona anziana. Cù disbiosi, sta infusione acidita u cuntenutu di u viaghju gastrointestinali, cusì crea un ambiente favorevule per a creazione di microflora nurmale, è dinò in a normalizazione di u banchiu cù cunstinu.

Quante hè apprettamentu per preparà un bevande di un funghi di tè?

Pudete preparà un bevande di u funghi di u tè in a seguente manera. Pigliate un cane di litre o un altru vaso, pour 1 litru di acqua fogera, aghjunghje 1 cuisson di te foglie è 2 cullizzioni di zuccheru. Puderete strain this sweet drink and cool it. Dopu avemu fattu un funghi di tè 1 cm in grossu, lavenna è fate in questa solu dolce. U bastone ùn deve micca chjusu cù una cupizzione. Per ciò chì u polu ùn si manca in u putu sò abbastanza per coperà cù parechje strata di gasa. Dopu qualchì una simana, a bumma pò esse cunsumata. Un bevande cumune di té si pò esse preparatu solu di tè tè, ma ancu da tè verde. Un beato assai amichevule hè acquistatu da eterna cù l'aghjunta di u meli.

Comu a cura di un funghi di tè?

Almenu un ghjornu, u funghju deve esse sbulitatu da u canu è lavare, i so taglioli più chjappi deve esse sbulitatu cù un sputtu fungus di più di 4 cm. A quantità di sta zucca d'essa sempre risturata constantemente. Per fà questu, avete bisognu di preparà una solu tè tè. A suluzione deve esse di necessità à l'acqua furiosa è ùn ne scurdate di friddu.

Ogni ghjornu, avete da piglià a mità vetru di un bevande di u funghi di u tè, trè volte à ghjornu, preferibile dopu à un manghjatu.