E maiò effettuali di cummattimentu di friddi

In l'articulu "Etermini effettuali per cumbattà u friddu cumuni" vi dicu cumu per trattà un friddu. Rhinitis hè una maladie assai dispiaci chì ogni persona sapi. Hè contribuita à una diminuzione di a capacità di travagliu è à una diminuzione di l'appetite, interferiscenu cù a cumunicazione nurmale, u soneghja s sonate è ci tutta di u sensu di l'oliu. Hè assai faciule per aghjunghje un friddu. Ci hè parechje manere di cummattiri sta malatia. Parechje persone prefanu trattanu cun rimedii folkiati. Siccomu a droga spessu secca a cavità nasale, pruvucalla, è cun l'aiutu di rimedii tradiziunali, u trattamentu di u friddu cumuni no provoca cusì effetti.

Ci hè un belli, chì dice chì sè ùn trattate micca un friddu, ellu vai per una settimana, è se trattate - da quì 7 ghjorni. A rinitis hè necessaria è ponu trattà. Cumu?

Causes di un friddu

Coryza - a inflamazioni di a mucosa nasali hè quandu u bacterium respiratorju entra in a mucosa. Runny nose hè accumpagnatu da sintomi incontestabili cum'è: frebba, u da malu di u ... Ùn ci hè bisognu di trattà cù frettu u fretu; per quessa, quandu ùn ci hè micca un sistema di trattamentu, quandu u trattamentu tipicu hè utilatu, quandu u friddu di stà cura hè trattatu tardu. Oghje ch'ella hè a causa di a inflammazione di i sinus maxillari è frontale, di malatia.

Ùn aduprate micca gocce di u listessu tipu in u friddu cumuni, anu da esse chjapputu. In u stadiu iniziu, u succu "Kalanchoe" hè un rimediu rilassante. Puderanu cumprà in farmarii, u zucchinu da a so foglia hà un effettu più persone.

Duranti stu piriodu, hè impurtante per guardà i vostri pedi sicchi è cali. Pudete metà a mustarda secca in i vostri mani. I nostri antenati lucavanu notti sombriliati in i so capelli. Un capì caldo pò salverà da u nostru ghjornu in mattina. Un clavu di l'agliu pò esse chjappu in mezzu è pusatu nantu à a basa di u maghju è u dettore indice. Ùn pigliate sempre caldi in u nasu, pruvate à fà a seguente: masticà e cipudine, è in questu tempu cresce a bocca per a bocca è in asprazione per u nasu. E ancu chì tuttu questu ùn hè micca bellu piacè, ma utile è efficace, postu i phytoncides, perciò, periculu per u microbasi, è avete l'acidu ascorbic. Ùn cundisce micca sta malatia inevitabbilitati è sputica - un corpu cù u nasu.

Trattamentu di u friddu in inviu
Hè assai efficafogliu per cumbattà i frutti di meli di frutti
Per questu ci hè bisognu: 2 parte d'acqua, 1 parte di u meli
Scambià dilettante abella di sangue cun acqua foglia. Avemu l'usu di sta suluzione per i friddi crunichi è agatti per l'instillazioni in ogni nippa cù 6 stuppe, 4 volte à u ghjornu.

A cunieghi cù u meli ancu aiutà in a lotta contru u frastu cumuni
Pigliate 1 spinafu di u meli, 250 ml d'acqua è 3 cucchi di cipolle finamente picca.
Pienu a cipolla, aghjunghje u melatu è mischjanu bè. Insistemu à 30 minuti.
U rimediu resultanti hè stata utilizata per lavà a cavità nasale o l'usu, cum'è una culletta in u nasu, 3 cullandi in ogni visu, 5 volte à ghjornu.

Cù un friddu, una mistura di mannarilla è di u ziuve
Pigliate 5 cullenette di zucchero di fresco è 1 colti di coce di meli.
U zucchinu di bezjie priziosa dura per 2 ori, combina cù u mele è stitch bien.
Bury in ogni nippa 4 gocci 3 o 4 volte à u ghjornu.

Serà aiutatu cù un friddu una misura di zucca, zucca d'aziò è oliu vegetale
Pigliate 5 gocci di zucchzu d'aziò, 1 oliu vegetali partitu, 1 zucca di zucca bianca.
U ziddu di zuccheru in fresco, aghjunghjule una settimana di zucchieru è u oliu vegetale. Trasfuture è a medicina hè prestu.
Scavà in ogni nippa 5 cullandi 4 volte di ghjornu.

Erbi per i friddi
Piglia 1 pezzu d'oliu vegetale è 1 spinafu Ledum.
Frittu u rosmaru cun oliu vegetale, mette nantu à u bagnu di acqua in bulli durante 1 ora. Appena spessu a temperatura ambienti, filtrata.
L'avemu aduprà per un friddu, intarrà in u nasu 3 cullandi in ogni nippa, 4 volte à u ghjornu.

Cù un oliu fruttu di eucalyptus hè assai efficace
Pigliate 200 ml d'oliu vegetale è 1 cullenade d'eucalyptus tritucatus.
Fatturebbe e fugliale di eucalipto cun oli vegetale. Emu ponu un focu lento durante 10 minuti, sguassate da u pezzu è insistite 5 ore. Prufilu à traversu a cullezione in parechje strata di gasa.
Bury in rinillite in ogni alzu per 5 zipilli, 6 volte di ghjornu.

Questa ricetta hè indispensabile per un friddu
Pigliate ¼ di testa di ciuvara, 4 craci d'alli, 50 ml d'oliu vegetale.
Pozzu l'oliu vegetale nantu à u bagnu di zucchero d'acqua per una meza ora. Let cool to room temperature. E aghjunghjenu in infuzione, cipolla picata è allia. Ùn persiste l'agente durante 2 ore, po hè filtratu.
L'usemu per un freti uni poveri à u ghjornu, lubricate a mucosa di u nasu.

A manera di cummattimentu di suzzu in u nasu
Se sente chì avete un nasu mischju, mette u macchina di mustarda in i tacchi, è poni nantu à calzini calziusi di lana. Questa prucedura duveria dura solu 2 ore, poi piglietimu è cammina pi la stanza per cinque minuti.

Ogni ricetta per u trattamentu di un friddu
Emu soldatu dui oghji ragazzi, imbriccàlas in una cunchiglia cù una spugna per sente u calore, ma ùn serebbe abbruciatu, oghje l'ova in i dui camminati di u nasu. Sittite cusì, finu à ch'elli si sòffianu.

Folk culture
Ci sò assai ricette per rimedii tradiziunali. Puderanu esse divisi in such areas: parim, wash, bury, breathe, heat.

Parim. I più antichi è anziani in a lotta contru u frastu cumuni è di voglia i pede in tempu. Per fà questu, aghjustemu un bucket d'acqua calda in i ghjinochje, fate a mustarda, strappassi in una manta è tenite i pezzi per uns 10 minuti. Dopu avemu un tesu cù u melu, u baccelli, u calcariu o limonu è ghjittisci in u lettu. Puderanu calzate calzini nantu à i nostri pedi, indettendu a mustarda secca. Ma hè megliu di mette nantu à i tacchi, riparvi cù raggiu è mette in calze. Mettemu sottu a manta 1 o 1.5 ore. Allora pigliate a mustarda da i tacchi è cammina veloci attruvau a stanza, pisendu i tacchi. Nantu à i soli di i pedi sò parechni punti rifletti, l'effettu irritanti di a mustarda è l'effetti di temperatura nantu à elli vi daranu boni risultati.

Gray. Per sguillà a inzzione di a mucosa nasali, calienta u nasu. In una padedda secca, fremenu un salottu maiò, fate mette in un novu fancellu o un saccu, fegate nantu à u ponte di u nasu è calene finu à chì u fretu di u salitu. Or pigliemu è appricà 2 oghji pezziunati per sopra l'alpi di u nasu, à e zoni simétrici sottu à l'ochji. In un ghjornu, sarà abbastanza per fà 3 rinfreschi.

In aspra. O fà inalità. Cù un oliu friddu, eucaliptus o pitrunu risponde. Emeremu furati in un uniforme, aghjunse un pochi gucci di qualche oliu, emu emporte in cima cun una manta di lana è pigliate un sopraniu sopra a panella. Dopu a prucedura, pusemu un capu di lignu nantu à a nostra testa è ùn viaghjeranu fora di stu ghjornu.

Ùn hè male, aiutavvi alloghje inhalations, perchè aghjustemu una fugliale media di l'agliu, struciatu è fate sta massa cù un vialellu. Cercuamu una nippa cun u dettu, è respira nteressinu l'altru nostrilu. È cusì unu per one. Prima, facenu tali prucessi 3 o 4 volte à l'ora, da aduprà à 1 o 2 volte. Per un ghjornu u passiu frettu. In u zuccheru, ci pò agisce è u bagnellu di cuttuni è piazzu in l'arna, è prima chì avemu the lubricate i nostrische cù petroleum jelly.
Lavandula. Per respirar comodamente, lavenu cù liquidi 1 o 2 volte à u ghjornu, chì aiutanu à trattà à u friddu cumuni. Questu hè un acqua minerale minima, senza una gasa, una infuzione forte di eucalipto o sage, tè da fiori di mare cù u melu, una solu solu di soda. Pigliemu una siringa calda in una siringa chjuca, inserisci una punta à u nasu, fate nantu à a lavanda è permettenu a suluzione in ogni nippa. Ùn avete a nostra capedda à u latu.

Burying. Sè vo vulete drip in u nasu di cedru, juniper o prugnu d'avetru, vemu chì a suluzione ùn era micca cuncentrazione, puderete creme a mucosa. Dilute à a mexa cun oli vegetale. Un bonu zuccheru di l'aloe frescu sarà aiutu. Eliminate u fretu, se ogni nebbricu pateva 3 o 5 stuccati, fate sta struttura 3 o 5 volte à u ghjornu.

Più di vìviri
Rinitis hè una reazzione di difesa di u corpu. Mùsicu è mutage hè un modu per purtàlla à virus. Un omu sanu chì pruduce à a mità di un moco nasale, è un friddu à 2.5 litri di mucus. Perchè u corpu hè una gran perdida di u fluidu, è deve a compensarii cù infuzzioni d'infusions, tè.

A slime chì surtera hè utile quandu hà una persistenza di u liquid. Sì a stanza hè secca è calda, hè diventata viscuali è densu, è per a bacteria hè un bonu criaturu. Per quessa, avete bisognu à l'ambienti, utilizate un umidificatori, lavanu in più di terra è respira l'aire di umiti è neru. Perchè chì u slime ùn mancassi micca. Scambià u nasu cun questa suluzione, perchè aghjustemu 1 litru di acqua foglia, aghjunghje una cullizzioni di u salinu, è digu in ogni ora per mezu di una pipeta in ogni nippa.

A regula di u blower
1. Dopu di geganti, fate quarchi cosa in u nasu, cusì: avemu lavatu ogni alchettu in u turnu. Pigliemu a seconda nippa cù u pulgari à u nasal septum.
2. Ùn "micca tagliate" u nostru nasu per micca manchjà u cuntenutu. Perchè parevanu ancora prudutti di infjammazione, i viruses, avè veninu solu u corpu.
3. Ùn aghjunte micca u scuru di starnutate, in una manera cusì efficace, puderete sfaguate di virus. Per fà quì, cercache u nostru bocca cun un pannu.
4. In casu di friddu, ùn utilizate micca zuffati da u tissu, hè un ambiente càlculu, cundizioni assai cilestu per a multiplicazione di bacteriu è virus. Lisce in bianchissimi in bianchissimi, fassi sottu à u bagnu è lavu immediatamente i mani. Inutili, infettà sè stessu è altri.

Useful menthol oil
Tratanu in u trattu effettuativu u friddu cumuni cun rimedii folkiali se utilizate l'oliu mentol per questu scopu. Bury durante u ghjornu per 3 o 5 drops in u nasu. Hè bè à lubricate simultaneamente cù l'instillazione di u nasu di u whisky è di a frunti cù stu oliu. Puderete aghjustà u camphor è l'oliu mentol in i listessi proporzioni è a stessa cosa à cumprenda ezioni. Hè utile per infundir una mezchea di oliu vegetale cun un extracte di Ledum. Per fà questu, aghjunghje 9 parti di l'oliu vegetale è 1 parte di u silizu di Ledum. Mesturà a misura, è poi aduprà per un pocu minuti in un forru precuvenu. Dripi 2 o 3 ziprone in u nasu durante u ghjornu.

Iodine, ajonchi è cipudine
U trattamentu di catarrh cù rimedii tradiziunali darà un risultatu più veloce si u principiu di trattà un nasu di rinfrescante quant'è prima. À i primi simbulìtimi di un capu frettu 1/2 tazza di acqua, aghjunghjenu 5 gocci di iodine. Coriunia è e cipudine seranu efficace à i primi sintimi di un friddu cumuni. Finamente tagliate a cipolla è per qualchì minutu si respira in u nasu di a so coppiu. Repetite sta prucedura à 4 volte di ghjornu. Rastolchhem ajonchi, avemu mutuu un lignu di cuttuni in questu è mette in un nasu da parechji minuti un cotonu di cotone cù l'agliu.

Avà sapemu quale sò i modi effittivate di cummàttu di u friddu cumuni. Dopu tali cunsiglii simplicitati, è appricàvanu in a pratica, puderete sfrattate di u friddu cumuni.