Rifluti fisiulogichi di un zitillùcciu

U neunatu pò fà assai graziu per rifletti. Hè ancu assuciatu cù un tonu chì cambia in u tempu necessariu. I riflessi fisiulogichi di un zitillùcciu sò per ogni zitellu.

U caprettu acquè un sensu muscular assai prima di nascita. Hè cumencia in sentu à l'ispaziu, senza mancu mudificà cù a so mamma in u panicu. Questu hè dovutu à u sensu muscular-articular (kinestesi), chì hè migliuratu in u primu annu, chì dà un stimulus potenti à u sviluppu di u zitellu. È cù u muscaghji di l'eroi scrivevendu stessu - di fattu u sistema muscular in migghiori o più ripens solu à 12 mesi.


Ùn hè vientu, ma un zitellu

Un vittori, pocu natu, quì nantu à i so maggetti finti è corre velozmente da a so mamma. A ghjente ùn hè micca pronta per questu.

Muskulature di fette formate u 23.5% di u pezzu di corpu (in l'adultu - 42%) è a musculatura di u zitellu hè u pessimu di tutti furmatu: in l'adultu, ponu accade più di a mità di a massa musculare, in u casu di migghiuni - 1/3. Ma hè interessante: u numaru di fibri musculi in un zitellu dopu à u natu no cambia - i musculari sò edificati solu per u so ingulu è u sviluppu.

Ùn sò i dettu di i picculi dritti è i periculi di i so cumpilamenti di u babbu? In i primi ghjorni di vita, sta situazione hè normale - i mossi di i zitelli anu sempri aumentatu l'excitabilità.


Get a Bonus for your Tone

I musculi umani ùn restanu mai, ancu in un sognu, ùn si ponu micca rinfurzà cumplittamenti. A tensione minima, chì hè guardatu in reste, i medichi chjamate u tonu musculu. Hè più ghjustu u più ghjovanu u zitellu. Cia interessante, in un state relaxed, u zitellu scherzi à duie volte in spaziu è da u vintuimu misu di gravidanza ùn averia micca in u ventu di mamma! Per adattu, u mulinu deve esse agrupatu in a pusizioni di l'embriione - a fisica biologica di i musculatura flexorale hè sustinutu da u sistema nervatu cintrali. E questu ùn significa micca chì i mossi flexendu i manicu, u zitellu hè più forte di quelli chì i membri nubbili. Hè tutta a diferenza di tonu! À l'età di 4-6 mesi, hè stata annunziata, è in seguitu u mulu sarà prestu per u sviluppu attivu di i sapori di motore.

A nurmalizzazione di u tonu hè attentatu da vicinu à un pediatre è un neurolugista per impediscenu a furmazione di disordini di u mutore. Circundendu u fattu chì tuttu hè prestu cumu secondu, i medichi ghjudicate nantu à l'attività di u mutore di u zitellu, mètudi di diagnostichi speciale è i riflussi fisiologichi pusitivi di un zitillù picculu (a tressu involontariu di certi mughjli permette à u zitellu à piglià quellu o questu pose). L'apparizione è l'estinzioni di e questa reazzione reflexa sò assai impurtanti.

Se u tonu è riflessi assuciati cun ellu ùn passanu per a secùncia di i cambiamenti ch'elli anu fattu in u tempu ghjucatu, ponu esse un ritardo in u sviluppu di u mottu, l'affaccetta per l'affaccà, è in i casi severi, a furmazione di a parsunalità cerebrale (paralisi cerebrale). Fortunatamente, se un zitellu hè prestu attentatu à u tonu è riflessi fisiulogichi di u zitellu in i primi misi, l'amenizione di sta malatia seria pò esse impeditu: tutti sanu chì in u primu annu di a vita u sistema nervuali hà un tremendu puterevuli di ricuperazione.


Opzioni di sceglie

U tonu aumentatu (ipertensione musculale, hypertonia)

U zitellu face chjassi, inattivu, impastatu. Ancu in u sonnu, i gattive sò strinciati finu à u ventu, i brazzi sò attravirsatu nantu à u cunfratto, intricatu in tutti i juncelli, i pugghi sò aghjurnati, i polici sò cuparti da l'altri quattru. Dopu avvicinatu, u fogghiu ùn stende inghjustì tuttu in u corpu, cumu avissi bisognu à un zitellu sanu: questu ci hè impastughtu da e tingli flexorsi di i membri. Tali bebini pòrtanu di nascita cunfidendu i so capi, incantatu cù i so rializazioni di i genitori, ancu s'ellu hè evidenza di un tonu di i musculus occipitali è aviss'a più alerta. U fattu hè chì in a norma sta capacità hè stata finita solu in 3 mesi.


U tonu riduce (pressione musculale, pressione pressitiva)

U zitellu ùn hè micca assai modestu è tranquillu. U zitellu pare avellu, i gammi è i bracci erunu ghjustu, cum'è una unna di cuttuni, mentri si trovanu troppu forti intricciate à l'u coddu è a ghjudìziu di ghjinochju - più di 180 °. I palmeru di i zitelli sò aperti, i manigliali sò daveru è turnonu fora, a funzione grasanti hè debilitata - u zitellu ùn tenia micca à tutti i dete di u ditta o ghjucatu di a mamma o ùn hè micca bè trattatu bè.

Un altru simpaticu perturbante: u criaturu nantu à a cambienti tavola nantu à u panicu ùn si daverna micca e manicuresi davanti à u pettu à pugna nantu à elli, ma li tira fora o ritornu. U mulinu hè cum'è si stende nantu à una catta cambiante in a "grandi prupona". L'iputiszione ùn hè micca sempre manifestazione so chjaramente: in i primi misi di vita, u tonu pò esse micca abbastanza grande - in fattu à questa età ipertensione musculature fisiologica hè cunsiderata a norma.


Uneven tone (distonia)

A variante cumuni di i viulazioni di i riflessi fisiulogichi di un zitillù picculu. In questu casu, u zitellu hà signali di l'hypertonia è l'ipotensione. À u zitellu qualchissia musculi sò tranquillamente, altri sò sottopenniati. Di solitu, contru u sughjettu di una rettitù generale di u tonu, ci sò parechje di a so crescita, chì sò assuciati cù un stress emocionale o un mudellu in a pusizioni di u corpu.


Asimetria di u tonu muscular

Inoltre micca micca cumuni in criaturi. Si in una mitati di u corpu hè più altu ch'è in l'altru, u corpu di u foglie fasgiate cum'è un arcu, a testa è a pelvis passanu à i musculi stinzii. In questu casu, ci hè una asimmetrika eviduglia di i dernières gluteali è femurali. Quandu u zitellu hè spargugliatu nantu à u so zumme, immediatamente cascà nantu à quellu barmolu, induve u tonu hè rifurmatu. In questu casu, hè assai impurtante per ùn permettà u sviluppu di a sportae sposti.

Mantene in mente: in i primi misi di a vita, a pusizione di a testa di l'infante relative à u corpu (riflessi positimichi è cervichi) affetta l'ucemu di u tonu muscular: se a testa si vultò versu a diritta o l'ombra, ancu in un figliolu sanu, u tonu sarà asimmetricu. Hè per quessa, prima di valutà a tensione musulmana, u duttore devi dumandà di mantene a testa di u zitellu. Questa hè necessariu per esse esattamente in a fine durante l'inspezione.

E moste Pozotonique


Reflexu asimmetricu

Pusendu u zitellu annantu à u spinu è pianu pianu, senza presenza, cambiò a so testa à u spalla à u ghjustu. U Crochet accetta immediatamente u "attru di l'esegrezza", chì face un attachete, tira un piume penisimu è rimette a vina à a direcia, doblega i membri in a manca, se turnate a face in a direzione opposta, tuttu riricirà cum'è in un ispilettu.


Flexible simmeticu

Pusendi u zitellu annantu à a spalle - u spalle di u collu à a manu è cumincia cù cursu u so testa à u so pettu. In risposta, u foglie fasce i pene è unlocks the legs.

Reflexu labirinticu toniku

U zitellu chì hè stendu nantu à u ritornu aumenta u tonu di l'estensori (u zitellu veni esse apertu), nantu à u panicu - i flexorii (u babbu face i manichi bent è i peri sottu). Cù l'iperturmazione, sò furfurtei o persistenu più di l'necessariu, è quandu l'inespressibilità hè debilitata o assenza assicurativa.


Infant on fitball

Per piglià un tonu muscular per aiutà u zitellu l'eserciti nantu à u fitbole per l'aerobicà - o solu nantu à a big beach inflatable di bola, aiutanu.

U zitellu hè nantu à u so panicu nantu à a bola, i gambi sò intrezziati in a forma di e grenze i pezzi, è pressu contr'à u cumuni cunvexti di u bulu.

U zitellu ghjittimu in caccià à a superficia di u ballu. Avete bisogna à firmàllu da i costi è si ne soffravismente da una parte di u vignetu è di volta è devisse - 10 volte in ogni direzzione.


Effettu di u pèntulu

Tense musulmani rilassate à qualsiasi muvimenti di u puzzulu - quandu si bidinu u zitellu in i so bracci, in una cradle, un stroller, mi media cunente in una sera alta, chì pò esse diventata in un swing o swing rock. Un metu più diffici è di dà à u zitellu una pusizioni fugliali è fremenu u mulu in questa position. Pone u zitellu nantu à una tavola cambiata nantu à a so back, intrecciate i so bagnoi nantu à u pettu, doblegheghja i so ghjorni, purtendu i ghjinochjati à u panicu, è fraccione in questa pusizioni cù a manu manca, è a diritta - incalfà a so testa. Amassi cù u zitellu in questa pusizioni, sfrenza è di ritmu affucà u fogghiu à sè stessu è da ellu stessu, è da una parte à l'altru. Repetite l'exercitu solu 5-10 voti.


Relaxate per i musculi di i zitelli

A riduzzione di u tonu muscular vi aiuta u massaggio relaxanti, chì pò esse fatte parechje volte à u ghjornu, per esempiu, mentre puderete cambià a ropa. Patechja à l'arme, armi è e gammi di u zitellu cù a spedizione di u pappà è a superficia di unu o più di diti, in un statu chjusu.

Purtate a to palma aperta in u spinu di u zitellu (à u longu) è, senza piglià i vostri mani, poveru è movendu a pianta di u zitellu in a manu diritta è di left, movimenti ascendanti è persone chì s'assumiganu cernificate a farina per un tamarzu. Stu metudu hè chjamatu chimicanti di massa di u babbu.

Pigliate à a manu un capeddu chjinatu nantu à a volta di u babbu è un'uscita forti, cù u so avant. In u listessu modu, masajaghju u pene di u zitellu sanu, allughjatu. Allora fate u listessu cù e so perte. Questu hè u chjamatu trembu.

Pigliate e vostre proprii mani ciuti i musculi di u manicu o di i ghjambi. Sugeramente è gentanemente, à u stessu tempu, spressa è di ritmu è agitava da un lado à u latu, à a direcia è à a manca. A so tecniche tècnica truveranu sensu.

In fine, avete sempri patinage. Stu metu hè cunsiste in u fattu chì a manighjera o cattura di u catturale ghjustu nantu à u sustegnu hè tratatu in una manera reminiscente di valdi di a pasta.