E cumpetenze è i ghjoculi per i zitelli di u anniversariu

Vacanze cù famiglie è amichi ... Ùn sò micca sempre passate interessanti è divertenti. Invece ancu u anniversariu di un zitellu sò diventate un vacanze per adulti. Ma i zitelli anu vintu à felicità u vostru zitellu annantu à u so anniversariu, purtonu rigali. E avete bisognu di passà per ellu per fà i zitelli cun una fantasia interessante, un ghjocu cusetu, pigliate cura chì ùn avete micca avutu avutu passendu a sera à a tola. Qualessu tipu di cuncorsi è ghjucatori nantu à u anniversariu di u zitellu pò esse fattu, è seranu discuttu da quì sottu.

Un vacanze senza ghjocu, chì i psiculoghi di i zitelli, hè solu un spettaculu passiu è spessu ancu dannuu in l'aspettu educativu. Più spessu, di sicuru, i zitelli partenu nant'à qualsiasi ghjucassi, in solitu trastornamenti, ruvaganti è inseguru. In such games spontaneamente risultatu, hè impussibile di prevede cumbres emocionale. Ciò chì si manifesta in i capricci è i lacrimi di i zitelli. È avà u vacanze hè spoiled. I sindienti si sentenu differente se diversioni, ghjoculi, competizioni sò urganizati à una festa di famiglia. I ghjucati di i cumbirsi i zitelli accessorii è vividi di a cumunicazione umana, cumpitenzi di cumpurtamentu di furmazione, promettenu i valutà, a destreza, a coordinazione, rinfurzà i musculi, aiutanu à acquistà cunniscenza à u mondu cun elli. Hè pussibule, per esempiu, per fà senza u famusu canzoni-jocu "Karavai" ? Sò solu noi, adulti, pari chì u ghjocu hè anticu. E dumandà à i zitelli per ghjucà è vedi quantu fun li ghjocanu. Quì è u muvimentu, è a cane, è a ballà. E sicuru unu di i picciotti li dumandà à i so parenti: "E quandu quandu aghju avutu un anniversariu? Ùn hè micca una valutazione di u ghjocu?

Allora decide u cuntestazioni è ghjucà nantu à u anniversariu di u zitellu ... Ancu di ghjucà cù i zitelli, spiecanu e regule di u ghjocu, accumpagnate cun un show - cosa facenu facilità l'assimilazioni. Pudete per questu scopu: u nome di u ghjocu, e regule di u ghjocu, ghjustu di jocu. Hè bellu, se tutti i zitelli puderanu participà à u ghjocu à u stessu tempu. E se l'adulte si cunghjunghjenu, serà ghjustu meraviglioso! Suggerite, per esempiu, u ghjocu "Sera e marteddu" . I règuli di u ghjocu sò simuli: una mani imiteghja u travagliu cù una serra, l'altra cun un martellu. Questi movimenti sò ghjocu simultaneamente. Questu hè assai divertitu!

Spend "Volleyball with balloons" . À u mità di a stanza à una altitudine di un metru stende una corda da u muru à u muru. Invece di u ballu, dui pallonie sò assuciati. In ogni di elli ci deveru qualchì gocce d'acqua. Questa fa i piloni unipoei piuttostu, è, più impurtante, per u centru di gravidenza mudernu, u so volu serà più imprevisible. À ogni latu di a corda sò equipos, 3-4 persone in ogni. U pumpsu puderebbite bolas cù i so mani, cundiscenu à u campu di u contrariu, è micca dettighjate cascà nantu à u so campu. Sè avete missu u ballu - un puntu perchè! U squadra chì hà guadagnatu menu punti guveru. Se vulete ghjucà stu ghjocu, ùn ti scurdate di cumprà borse.

Certi cumpetizione è i ghjorni furnisce a prisenza di rolli, trà e quali ci sò più grande è minori. U rolu di u facilitadoru, sicuru, offre una persona di anniversariu. E dopu seguità u cambiamentu in i roli di i participanti. Pudete distribuzione cumu secondu u principiu di quellu chì vulete esse, ma in questu casu hè difficiule di seguità di a distribuzione equita. A volte u cuntrollu di u rolu, a vuluntà d'un zitellu à ghjucà o, perversi, u so intaressu especialu in un rolu, pò causà un sensu di supranità à l'altri figlioli. Dunque, u anniversariu di u zitellu, hè megliu, è ancu più interessante, per definisce e funziunale o rolu principali di utilizà u sughjettu in a forma di cunti.

Cù u sughjettu, i figlioli sò diventate in un cercolu, è l'adultu o u zitellu (siddu hè quellu chì vole) palesa un pappatente per u turnu per ogni ghjovanu. Quellu chì hà l'ùltima paraula cunsenta diventa u capu. Esempii di cunti:

Ci hè una capra nantu à u ponte

E stinticò a cuda.

Ingannata da a barca,

Ritorna in u fiume cun piacè.

A capra natu ùn pò micca,

Aspitta, beni, chì l'aiutarà?

A quale l'ultima parola chjera, risposte: "I" è diventa u capu.

E l'abi eranu chjappi,

Accuminciaru a fighjà,

E Bees pusonu nantu à i fiori.

È dicenu: "Dopu!"

I scrolli sò boni per aduprà in un ghjovanu cum'è "Scopri à a voce" . I règule sò simuli. A guida scelta, in cìrculu cun l'ochji chjusi, deve sapè quellu chì chjamò (pudete cambià a so voce). Se ellu s'assumiglia, dà u so postu à u chjamante.

O u ghjocu "A canzone" . U ghjittore si sviluppau da a stanza. U restu di i zitelli occupa un juguete in un locu accessibule per a scuperta, pusendu cun cómodu, allughjà a maiò parte di l'abitazione gratis. U duminiu riturnu prova di truvallu. In questu aiuta u cantu: quandu si avvicinavanu à l'ugualmente ughjettu, ognunu canterà in alta, è s'ellu si stende - in silenziu. Hè megliu di sceglie una cancia simplici è notu cunnisciuta ("Fate scappà ...").

U ghjocu "Quale si ricerche dinò" : scatteru ghjucarii mediani di sopra à u pianu, è duie guidate nantu à u signale u sculte. U puntu hè quale aghjunghje più. Pudete ancu ghjucà stu ghjocu incunente i vostri ochji à quelli chì ghjucanu.

O "Go around with your backs forward" . Per u ghjocu deve bisogni à ghjunghje qualchi ghjucate à pocu distanza da l'altru in una fila. E règule dicite u stessu nome di u ghjocu. Una rimarche: prima chì a cumpagnia hè fatta, u participatore hè datu l'oppurtunità di passà versu l'ughjettu in fronte.

Divertente jocu "Guess who is" . U mutore hè diventatu à mezu à u circhiu, i so ochji sò vigliati. Quì ci sò scelte per aduprà u ghjocu: o hè stata vultata intornu, o u cuntrollu hè sempre in paese, è l'attori sò cambiando posti. À u signale di un adultu, a guida cammina in ogni direzione cù l'arme sottu tistimoniu davanti à ellu, è toccu unu di i attori, esaminendu cù e so mani, deve chjamà quale hè.

Interessante hè un ghjocu cum'è "Fish, the Beast, the Bird" . U zitellu sviluppa in una fila o in un cercolu, avè - in u mezzu. À passà da i ghjoculi, ellu uttendu: "Fish, beast, bird." Stopping near one of the participation :: in una parola, aspittendu ch'ella chjama l'animali appiccicatu. Se u zitellu hè errone o si l'animali ùn pò esse chjamatu da parechje persone, dà una cosa - un phantom. A fine di u ghjocu, i participanti scambià i so pèrdite, cumprendi u desideriu di u zitellu anniversariu, chì hè sedente cù a so volta à u fantante propostu.

Cumu stu ghjocu "Aria, acqua, terra, ventu" . Avanzendu (megliu, se prima ghjera sarà un adultu) si avvicineghji à qualchi funziunari, dice una di questi parolle è cunti à cinque. Duranti stu tempu, u prugrammore chjamà u locu di l'elementu currispundenti o rimbursà in u ventu (ventu). Qual'hè micca avutu u tempu di dà una risposta, perchè un tempu abbandunà u ghjocu. U purtellu chjamate un altru attore, etc. Inesperatu, invece di i parolle sghjacitati, u parlante dice: "U focu". Tutti i participanti in u ghjocu deve swap places, formate una furmazione circa (impunite è eliminata ancu). U ghjocu chì hà pigghiatu l'ultimu postu in u circhiu diventa u cumandante.

U ghjocu "U nasu, l'orella, a frunti" diventerà ancu i zitelli è l'adulti. Dopu à i participanti di u ghjocu, a guida dice: "Toccu u toccu (l'orlu, a frunti ...) è dì: u nasu (l'orella, a frunti ...)". Hè a listessa. U puntu di a ghjustificazione di stu ghjocu hè chì, cumu nome di qualsiasi parte di u corpu, a guida mostra un altru distintu, è parechje ricernevule in modu involuntariu.

Pudete ghjucà in un ghjocu jocu cum'è "Fate l'oppostu" cù l'scelta di guida o diventendu in parechji. U capimachja spetta mudelli differenti, u restu di i ghjudiziati anu rializatu l'attività oppostu.

Fà u ghjocu "Guessi ciò chì site" . Unu di i atturi - u "guesser" - abbandono a stanza. I figlioli, mentri ùn hè micca, accunsenu nantu à quella azzjoni serà esse rializata. Dopu u ritornu, u "guesser" li ponenu ind'è queste parole: "Eh, chjos! Cumu eris tu, chì fate? "E rispunsèvule:" E duv'è eranu - ùn diceremu micca, ma ciò chì avemu fattu - avemu da dimustrà ". E imitanu qualunqui accionamentu (tocca a chitarra, andate in una bicicletta, scalu, lavagna ...). U mutore determina ciò chì i zitelli facianu. Se guesses, elle u primu "guesser", è si falla un sbagliu, ellu surtendu da l'abitazione, perchè i ghjucatori cuncernanu una altra azzioni.

U ghjocu "Kolobok" hè bonu. U figliolu siegghenu in un cercolu, in mezu à u centru di dui ("grandfather" è "baba", ponu offre l'accessori: una bufanda - "baba", caprettu o barba - "grandfather"). Assicurata in un cìrculu, i zitelli trasmettenu u "cunellu", u zitellu trà l'altri, è u "grandfather" è "donna" pruvate di tuccallu o intercepe. Se successione, in u so locu in u cerculu hè un attore, dopu à u ghjornu chì a bola hè assedjata.

Per appughjà à u ghjocu "Quale hè chì vene" aiuta un ghjucatu luminoso luminoso. Hè stata nantu à una sedia, è da ogni uccisu duoppu sò dui jugi chì si trovani à l'altru. À u signale di u presentatore, bisognu di pruvà à piglià u ghjocu. Quale fà ferà prima, guadagnau.

Fate una varietà è entretenu i vostri ghjorni è i ghjoculi cù u disegnu. "Sottu u soli cù una lampada (piramide, snowman ...)". "Sottu dui mani à u stessu tempu cù una farfalla (una bola, un tumbler o un altru objeto simétrico)". "Doris ..." (i ghjucatori accunsenu chì elli scurderanu, è da vitturiedu l'attrachjate i schezii missing). Per questi ghjoculi, avete bisognu di preparà in anticipazione grandi fogghi di carta è marcatura.

Hè interessante per stabilisce si un dinamòmicu chì u handshake hè più forte, per ghjucà un jocu di bowling o "Zarakanny mace". A serie di cuncorsi propositi è ghjoculi nantu à l'anniversàmi di u zitellu sanu sanu di cuntenutu è di l'urganizazione ùn ùn es necessariu un furmazione specie, ma in u stessu tempu si sviluppa a coordenada di i muvimenti, rigalu, perseveranza, resourcefulness, esercite a cumunicazione di i ziteddi cù l'altri è l'adulte, crea una atmosfera alegre cunfortu. Questa festa hè stata recordata per un pezzu di tempu da i zitelli, è ancu per adulti guariscenze. Pudete fate zitelli felice no sulu in annu, micca "solu una volta di l'annu". Avete bisognu di u vostru vulete!