Vomiting in cani: ciò chì significa è ciò chì farà

Vomiting hè parti di u mekanismu prutistratu di u corpu di l'animali, per quale u cane hà l'uppurtunità di vaciu u stomacu di l'acqua, di l'alimentu, di qualchì prodotto estremita o pruduttiva, prima di passà in u sistema digestivu è danu. Se u cuddà vurde constantemente è continuamente, soprattuttu se u vòmru cuntene sangue, u vostru ghjugliu urgente bisognu d'assistenza veterinaria. Ci sò trè tippi di vomiting, di quale avemu parlatu issa.


Se u ghjacaru ùn scherza è faciule, ùn hè micca un sintimu di qualchi tipu di malatia.

Stu vomitu

Cù sta maladie, l'animali si scogliera i musculi di u polluù o diafragma, a cavità abdominal per sguassà tuttu ciò chì hè cuntenutu in u stomacu.

A deshidratazione (pèrdita di fluidu in u corpu) hè u periculu principalu di vomitatu prolongatu è ripetitu, perchè u vulume di sangue circulante, hà cuminciatu a diciminà finu à chì u cane viaghja rapidamente à un statu di shock. Cume di scunnicà se u ghjovanu s'hè desidratatu o micca? Per fà questu, avete bisognu di risparmià u fogliu in pizze è di manteneu cù u dettu l'indexu è u polu. Se u diminuttu ùn hè micca siccà, quand'hè da lascià, andà l'animali ùn hà micca suffissu liquidu in u corpu.

Se u ghjacaru hè vomitu, in ogni caso, ùn deve esse friddi, perchè in questu modu pudete cuntinuà vomitu, ma ùn pudete micca surtitu u cane senza acqua per cumplita, pò esse riescibile. Hè megliu da dà l'acqua in quantità chjarità ogni mità ora.

Se u cane hè longu è perseverante, perchè quizuna chì a so suluzione serà utile: una cullizzioni sana di glucose per un litro d'acqua furiosa. Questa solu solu devi esse dati à l'animali in quantità chì da puderà riduparà a so forza è ùn nè micca bisognu d'energia. Stu mètudu hè primu aiutu in l'eventuali di a pussibilità di piglià u cane à u veterariu, chjamanu à a casa o di sicondu cumunicà cun ellu per cunsultà.

Se u vòmdu cuntene residualità di u nutrimentu, puderà esse bellu si stabiliscerà quantu l'alimentu hè digià in u stomacu. Particularmente, unu deve prestu attentu à a prisenza di picculi pezzi d'alimentari cù una piccula cantidad di saliva spamosa o assai acqua chì u cane bevia annate, cù u zucchino è di a vapeur . Ricurdàte quandu avete datu l'acqua di cane è quantu quantità. Scrivi quantu longu u vòmitu durò.

Regurgitation

Ci hè ancu un tali tipu di vomitu comu regurgitation. Questa azzjoni hè menu attiva è hè aduprata da u corpu per spurtà e pezzi di alimentu chì u cani hà manghjatu pocu. Sì pateva l'alimenta chì hà manghjatu pocu tempu, quandu l'animali pò avà immediatamente di tuttu. Questu hè cunsideratu cumu di manera normale per parechji cani, in particulari quand'elli compie cù altre animali per agghiutti l'alimentu senza masticari o quandu sò furzati à manghjà Mentre ùn anu micca fame.

Nurmale hè u fenominu quandu un cane burps digestit à l'alimentariu per alimentà i so cuccioli quandu ùn sò più sosmoloko.

Sì i cuddetti maiò o i corsi adulti regurgitate, pò esse una conseqüència d'un esofago congenital o impedimentu, perchè si avete chì ùn hè micca solu una situazione ordinaria, pate u cuntattu direttu à u to veterinariu.

Avete bisogna sapè quantu hè u regnu in regurgitatu u regnu in quantu à quantu manghjà comedor, è deve esse nutatu, dopu à quale tempu dopu avè pigliatu l'alimentu, cuminciò à regurgitar.

L'impetu di vucà

U terzu tipu di vomitu hè l'urge à vomit - un spasimu involuntariu, chì pò esse accumpagnatu da una tezza, ma micca sempre. Questu pò esse pruvucatu per a diffiurtà per aghjunghje l'alimenta, cusì u cane, cù saliva, prova di mandà rapidamenti l'alimentu. Hè pussibule chì l'animali hà qualchissia chì interferiscenu cù a cavità orali è pharynx, è l'urgenza pò esse assuciata cun una garganta di sera è una timpesta perchè. Se tali desiderate passanu constantemente è spessu, allura bisognu di cunsultà u veterariu.

U significatu di questu voce

U cane pò vucera a causa di assai cundizioni è i malatie serii, spiciarmenti tali include endometritis purulente in femini, malatie di rino, gastroenteritis hafrhagica e enterite parvovirali. Sì u cane hè gravemente malatu, u pomimoru u so gattivu si sarà andare è a diarrea cumincià. Se vi vede chì u to ghjacaru hà una cundizione simili, uttene urgente bisognu di furnisce l'animali cù l'assistenza veterinaria, spicialmente micca chì pudete micca pull si avete chì e masse di vomit anu u sangue.

U vomitu pò esse perchè u ghjacaru hà manciatu prudutti spaghetti, carrion, sustanzi sivuli, è ancu sustanzi vegetali chì sò trasfurmati da vinu o alimentu inutilmente, irritendu l'intestini è u stomacu. Se u vomiting hè causatu da tali cause, u vomitu di u cane falla da a bocca di a saliva, è a regione abdominal mherera. In quessi casi, bisognu di l'assistenza urgente di u veterariu.

Se sapete perchè u vostru ghjacaru tiragghia, chì tipu di sustanza chì hà manghjatu, per esempiu, u velu di l'offiżi, andate cun l'animali à u veterinariu è assicuratevi di piglià u pacatu di a sustanza. Pirchì si u duttore cunnisciutu chì tipu di cumpusizioni chimica hè in u stomacu di u cane, pò esse faciule più faciule per ellu di stabilisce un antidotu chì hè necessariu.

Piuttostu spessu, a causa di vomità in u cane hè l'obstruccione di u festu, in particulari cù i cateddi. Forsi, in u tractu digestivu, presu pedagogichi, ossi, jettini picculi o altre tema. In questu casu, u cane freti freti, è a so cundizione s'imburara. Se pensate chì a vostra petite hà manghjatu quessa chì ùn hè micca comestì, poi pìglia à u duttore, forsi u cane necessitare cirurgia urgente, è hè megliu per fà quandu u cane ùn vene micca disprezzatu è sfruttatu da u vòmitu.

A fontana di vomiting - per discrive un tipu speziale di vòmitu, quandu l'ultimamente manghjatu i manciari si suttese da u cane cun forza, ancu à una distanza di parechji passi. A solitu, pò esse cun cuddetti à l'età di 6 à 16 simane. Questu hè duvutu à u fattu chì u cane ùn pò micca favurizà l'alimentu da u stomacu in l'intestinali. L'aiutu di u veterinariu in stu casu hè necessariu, perchè un operatu kirurgicu pò esse necessariu.

In questa situazione, bisognu di pisà u cucciu di ogni ghjornu per vede s'ellu ùn perderà micca u pienu.

I cani, è ancu di l'omu, puderanu vomità nantu à a strada. Molti cuccioli nantu à a strada vòquenu, vomiting e salienti saliva. Fà chì questu hè degutu à l'estresse, se u primu ghjurnale mancatu a so casa o per via di un disorderu di l'aparador vestibulariu.

Se viaghja cun un cucciolo in un caru, serà megliu per ellu si tenite o fermu o mette in un canna di wire-wire è coperta cù un capo di cuttuni lumi. Inoltre, si vulete piglià un ghjornu in un locu, site dunque pudete fà questu, è nantu à a strada pudete pimperà u cucciolo cù una pudastia cum'è una recompensa, hè bonu di firmà è camminà una petite magica. Grazie a tali trucchi, u ghjacaru sempre superatu u so malu cundimentu nantu à a strada. Sicura chì l'opzione ideali per un cane hè di utilizà à trasfirì in un caru finu à l'età di 8 simane, perchè prima di questu tempu u cucciu ùn hà micca avè un "periodu di teme".

Sì l'animali ùn pò micca adattà per andà in viaghja, ùn hè megliu ùn mancu ùn torormallu, ma per suffrì un pocu è dopu per ricu à i metudi chì anu statu scrittu prima. Ùn lasciate micca i prudutti di i cani chì sò designati per cumbatturà a malatia di u muvimentu in a strada per i persone. À u veterinariu pudete piglià medicazione chì sò sviluppati específicamente per i cani, è ellu vi diciarà cumu piglià solu.

Sì u cane tene à scherzi, ma ùn travaglia micca, ricordate chì ùn pò esse cunsiquenzi gravissima, perchè ùn sia sicuru d'esse dumandate l'assistenza qualificada à un spicializatu.

In ocasu, pudete avà chì u ghjugliu hà tentativu di vomità, ma nisun mancente manca u zzhezludka. Sì l'animali hà influinzatu a cavità abdominal rapidamente, u vostru ghjinu hè in un statu perikoluu è urgene precisa l'aiutu di un veterinarju.