Ruta di viaghju in Allemagne

Circa 250 anni fa dui artisti suizetti viaghjavanu à Girmania per cerca di paisaghji romantichi. I truvaru in Saxonia, micca questu di Dresda, induve l'Elbe chjappà in l'alte muntagnoli di rossu, furmendu un canyone profundo. Admirsi artisti chjamati l'area "Saxon Switzerland".
Sutta a nebbia ciutanu
A ora, questa rotta turistica popular in Sachsen, hè chjamata "traccia di artisti".
Cuminciò à i rocci di Bastai, nantu à u ponte, ghjucatu nantu à u Gorge Mardertelle. I rocchi più sicilioti di i formi straniete s'assumiganu à i ghjoculi di u giant: skittles, pilastri è piramidi. Quandu si scopre à una altura di circa 200 metri, ci hè un sensu chì u mondu sanu hè assai avanti, è avete, cù l'acelli, parevannusi ghjunghje sopra l'Elbe, è i nuvuli lignu poveru sottumarete sottu à i vostri pedi. Sembla, sia ghjustu e to bracce - è mosse! Hè da esse entusiatichi turisti è stallati nantu à e carchi per a prutezzione di Bastay. In ogni casu, questu ùn impedisce escalinà di acquistati di tutta l'Europa da cunquistà i scoglii lucali.
In un locu Elba allora u bughju in u massicu di a muntagna. Questu hè Kush Tal - e seconda grandi porti rocciosi di i Monti Arenita. A lingua tedesca kuhstall significa "cowshed". Stu stellu stranu hà una spiegazione simplica. Duranti a guerra di trent'anni, i campagnari di i paesi vicini scugghieru i vacchi. Da Kustal, i turisti sò offerte dinò per ghjunghje à a cunsirvatori. Ma cunzidira: a strada ùn hè micca piacevule. In i guides hè chjamatu "scala à u celu".
Avemu bisognu à scoglià ghjustu, cuddati in un spaziu strettu trà e rocci, à l'altura di u bastimentu di 9 stati.

Cascata nantu à dumanda
Unu di l'attrazioni turistichi più famosu di Saxon Switzerland hè a Cascata di Lichtenhain. Originamenti era un spinu chjucu in una cresia rustica. In u 1830 una stalla era custruita quì. Un agricultu empieziu custruì un pranzu vicinu, è hà apertu una presa per una tarifa moderata. L'acqua accumuleghja annullò, causendu piacè à gastrunenu i turisti. Ora a cascata "travaglia" ogni mezanedda dopu à trè minuti. U piacè spetta 30 euro centesimi. A strada, in u XIX seconducircenu viaghji di curiosi eranu tracciati à una cascata in sillone, chì eranu purtati da purtatori.

A furtizza di Stolpen
In u muru da u basaltu, u Casteddu Stolpen hè statu cut - un sughjettu di u seculu 12. Sulu qualchi pruduttori puderia babbuczà. U prublema principali di rinfurzà l'ab supplyu à u casteddu. Per 22 anni, i miners Friberg punzonate un bonu in u basaltu. Per un ghjornu, era pussibule di andà in più di un centimetru. A mina resultò cusì cusì larga chì u cattighu nantu à u quistu bucchju hè ridottatu puteva 175 chilò! U bagnu hè cunsideratu u più profettu di u mondu di tutti fatti in muntagna.
U casteddu era a residenza di l'Elettorale è hà serve com'è prigione per i so sughjetti nobili. In una di i turri, quasi mezza centu, a bella Countessa Anna Kosel, u favuritu di Augustu Strong, hà languitu.

I fatti interessanti
Dopu à u 1836, steamboats routi anu avviatu in u Elbe. L'Elbe Flotilla, custituitu di sti navi storichi, hè u più anticu è più grande di u mondu.
À l'iniziu di u XXu seculu, sò sviluppati i so reguli di scogliu.
Assicuratevi di passà un fabuloso viaghju in questu paese - vi trova assai sorpresa è un bellu paisaghju di u mondu. In viaghjà in ssu paese, pudete visità molti viaghji interessanti. Serà megliu se ùn viaghja micca solu, ma cù una guida. A guidazione hà da pudè esse spieghjatu è l'altri turisti assai affari interessanti, i purtemu à i posti più belli è cuntate a storia di stu paesi inusual è indivìdu.