Safe sunburn

Ah, chì ùn amarà u sole di primavera? Un calore calore? U sole ... u sole ... u mare di u sole. E duva ci hè un suli, ci sarà sempre qualcosa chì ùn abbandunate micca l'oppurtunità di sguassà a so faccia sopra u soru, ansiosamente chì aspetta un culore di bronzu, u primu bronzu.


Hè bellu útil?

Molti pirsuni pensanu chì quessi parfetta micca solu cura cù a peddi, ma ancu guariscenu, purtendu à un bon statu. Ma ùn importa micca! I cosmetologi vigore trinchezzi nantu à i danni di u sole.

Sunburn, in u primu locu, hè una reazione per pruteggiri u corpu da a radiazione ultracola. Malgradu tutte e "precautionary measures" chì u nostru paniuni hà datu (sì, sì, hè a capa di l'ozonu è u campu magneticu), resta una petite parte di i corpi, olii è sustanzi chì avè negativamente affissà a salute è a salute. In u nostru casu, una retazione di difesa biològica hè a pelle. Hè quelli chì sò in situazione estremita (cum'è i raghji diretti di u sole) chì salvanu u nostru corpu da l'effetti dannuzii di i ragi ultraviolet. Per quessa, un bronzu è un stress additivu chì u nostru corpu riceve.

Parechje persone anu nutatu chì quandu u soli hè una calanzetta à calà - è a pelle di a fàccia hè in crappa, i spazii pigmentati sò chini di bassu in i parti aperte di u corpu, a pelle scàccia hà iniziatu. Inoltre, a pelle cinsensa, crescenu, s'assicta, sarà cunnessu sfava. E questu, per ùn sputteri a pussibilità di l'acquistà un quemadore, questu pò esse abbastanza per un solidu di primavera, in particulare cù u ventu.

Hè tuttu u male?

Ma ùn dicenu micca chì u cremelle hè massa dannuu è dolce è chì di u focu, in più di u negativu, nunda ùn aspetta. Di sicuru, ùn pudete micca rinunziari di soli. Hè per quessa, hè necessariu di piglià qualchi misuri, chì saranu scritte sottu, per mantenisce a vostra salute è micca per dà u corpu.

Unu di i cumprendi pò esse quantu u bronzu in l'ombra: in questu casu, a pelle acquighja un tagliu di bronzu senza grande stress. Inoltre, si trovanu assai menu di "cremà" o avete una ardente o stizza. Cusì, u sole rimpraverà a vostra pelle, è sarete cuntentu di u risultatu!

Un altru cumprumissu pò esse u focu in l'urdinate quandu u soli hè inactive. Per a nostra latitudine, sta volta hè u sutra finu à l'oghji è da sette ghjorni à a sera. Stavanu freschi in questu tempu pò ancu cresce a pressione di sangue è migliurà u sensu. E questu ùn hè micca parlatu di piacè.

Cumu prutezzione di u vostru corpu da effetti dannuzii?

Prima di tuttu, avete bisognu à dì chì avete bisognu à prutezzione di a vostra pelle ogni ghjornu. Inoltre, per impediscenu u sviluppu di u melanoma (cancru) o l'accadenza cumuna di peccati è "scorcia" a pelle nantu à e spalle, hè più faciule ch'è à seguità cun questi consegni.

In u primu locu. Cremessi protettivi privati. Sti cosmetichi ùn devi micca missu ravii di mare. Ogni vota prima di vultà, debite lavà a faccia è appliice a crema (in qualchì 20-30 minuti prima di passà). Questa prucedura prutege a vostra pelle per dui à trè ore. Per rinfurzà l'effettu, pudete aduprà u polu di l 'ùmmira scura. In questu statu, vi riceverete a prutezzione per trè à quattru ore. In quantu à a parte di a fàccia intornu à l'ochji, hè megliu ùn mancu micca i creami protettivi, ma per appiicà à queste siti i migliori cimi nutriti.

Siconda. Nutrition. A menzione in a dieta di l'alimenti ricca in vitamina C è PP (l'ascorbic è l'acidu nicotinicu, rispettivamente), debilitavanu a sensibiliità di a pelle à i ragi ultraviolet. A tali prudutti sò i malati, manciani verdi, cipudine, grossoveri russi è neri (succo), col ave, ecc.

Tercero. Effiani nantu à difetti di a pelle chì sò digià apparsu. L'ubligatori di peccati è spazzuli di pigmentu hè stata attribuita quì. Pudete cunsiglià una rete per un pruduttu bleaching: manighjate e prublemi di a pilone 1-2 vittori à ghjornu cun una mistura di 50 g di 3 per centu perossu di l'uruglu è 2 grammi di ammonia. A trasfurmazioni si deve esse 10-15 minuti.

Pudete ancu aduprà crematorii privati. In ogni casu, quì ci sò parechji matessi. Per fà questi cusì crema o si stendi à a sera, per una ora dopu à un sognu ùn rinfurzà una pigmentazione di una pelle sottu a influenza di u sole. Doppu, tutti i procedimenti ci anu da esse realizatu solu dopu a purità di a pelle cù lotioni o dopu lavatu cù sapun (per a pelle secca è oliu, rispettivamente). A prucedura ripetuta ogni ghjornu per una settimana, poi piglià un spaziu per un paru di ghjorni (2-3) è ritendu u cursu.

Ricurdativi chì una maladìa hè megliu per ad avè a vulintaria curà. Questu hè più faciule, è anu aumentatu l'immunità, è micca cusì hit on a pocket. Sì bella è sana!