I primi ritmi da a zitella di Ivan Krasko, di 84 anni, prisintonu

Per a seconda settimana, l'utilizatori di Internet utilizanu cusì discorsi di l'ultime nutizie nantu à u matrimoniu di Ivan Krasko d'84 anni di u so studiente di 24 anni. Quasi tutti fù scuncesu da l'infurmazioni nantu à una grandissima differenza in età - 60 anni.

Cusì, l'ultimu passu hè fattu - ayer l'attore è u so sughjettu unu ufficialamente u so matrimoniu in una di l'uffizioni di San Pietroburgo. Natalia Shevel ufficialmenti cuminciò à usà u nome di Krasko. Hè vale a dicerà chì a festa di a nùmmira era l'avvenimentu più anticipu di l'ultimi ghjorni: quandu a sposa è u sposu apparevanu vicinu à l'aghjuntu, anu immediata da una folla di reporter. Sicondu i tistimonii, Ivan Krasko, per quale ellu hè u quartu matrimoniu, era preoccupatu davanti à a ceremonia cum'è un ghjovanu. Invece di un esmoquin feste, l'attore si metti in un uniformu di l'ufficiale. Un vistitu militare, chì hè solu 23 anni più ghjovanu chì u sposu stessu, simbulizava l'età in quale l'actor si si senti.

L'omu hà dettu a so sposa, à a so decisione di diventà, cusì, u so parintu:
Questa hè a forma ch'e aghju avutu à 23 anni. Aghju decisu di tornà à a vostra età quandu era cusì. Pudete capitu? E apprezzatu?
U vestitu longu di lace di a sposa era cuntinuata, i so capelli hè stata cunsigliata in un stile stylish, à quale un vechulu era atticatu. Ci hè cunoscenza chì a sposa ùn hà micca liberatu un ramellu di a sposa. In Internet, hà dettu indispensèvule à questu puntu:
U sposu cun un bouquet))), à a fine di a sera, lu tira à i so amichi chjudi)

Da u maritu, u direttore di u teatru, induve Ivan Krasko serve, era un tistimone. U tistimone di Natalia era u so amicu universale. Nunda di i parenti di a briganza parevanu a festa solemne. Quandu fù cunnisciutu, a mamma di a zitella refuseu di vultà à a matrimoniu è si allora in a Crimea. Sicondu insiders, una donna ùn tapprova micca di a decisione di a so figliola.

Dopu a ceremma solemne, i figlioli di novu funu per un passaghju per a cità, accumpagnata da i fotògrafi.