Manicure in casa per ogni occasione

E maniche femminili sò sempre in vista. Cusì hè assai impurtante chì elli mi parianu perfettu. Hè necessariu guardà micca solu a pelle di e mani, ma ancu sottu li unghie. Una zitella deve esse sempre una manicuranza, è a manicuranza ùn deve avvicinà a situazione.


Sfurtunatamente, ùn ci hè micca sempre u tempu di visità u salonu di bellezza, per quessa chì, manicures manicures, ci vole à fà in u so propiu. Inoltre, perchè ùn hè micca cusì difficiule. A più chjaru hè di penserà quantu riguarda cumu vulete vede oghje è vi diceremu qualchissimu tipu di manicura adattà a vostra scelta scelta.

Preparazione preliminaru di unghie

Prima, cumu si applià l'unghje polisimu, anu bisognu di esse preparatu. Per questu, avete bisognu di fà una manicura classic. Pò esse secondu è edged. Manicura secca hè liberata "Europea". Cù sta manicuranza ùn hè micca bisognu di parellà e mani. A pelle annuiate cù l'aiutu di i prudutti spiciali, chì cuntenenu lattichi di latti è di frutta. Tali prudutti affruntate a so bughjone, è e cuticuli sò dispunibuli è pò esse facilitatu da facilità cun l'aiutu di un bastone di pezzu.

Dopu chì sguassate e cuticuli, dà l'unghie per a forma chì vole. Per fà questu, utilizate u furmulu di unghje: cartuni, diamanti o ceramica. Sceglite u fogliu, secondu a densità di i vostri unti. Hè megliu dà preferenza à i schedari ungheni universale, chì pò esse usatu no solu per dà l'formogenu, ma ancu per pulitreghjanu a unità. Da i schedarii di ughjocatu di u metalu hè megliu esse rifiuttu, cum'è ferite u unghjettu, chì pò purtà à a so stratificazione.

Sì avete preferitu fà una manicurata edging, raviate a pelle di e mani in u bagnu Preparate un bagnu cù l'aromi medicinali, u sali mari è l'olii essenziali Trasfurmate i manichi in questu bagnu di 10-15 minuti. Dopu steaming, cut the cuticle cun scissors scissors. Dopu à questu, lubricate ogni unghje cù un oliu ristorante è dopu à 15 minuti applica una crema fatta. Scrivite e unghie per u shape desitxutu.

Per fà e vostre unghie per avè, ùn avete micca bisognu di più di a meza ora. In ogni casu, per u so culori, ferma più tempu è pacienza hè necessariu. U disignu di u unghje hè un prucessu longu, chì deve esse imaginazione è precisione.

Poppy Field

Per un tali designu di ucechjarete bisognu: un mantellu di basa per unità, acrilichi, un vernice matte verde, un filtru d'ungiamentu polarochi è un pincelu finu per a pittura nantu à unti.

Prima, appricà a basa. Grazie à ella, a laca hè stonda nantu à e so unghie. Quandu a basa hè stata secca, fate ogni unghje cù un vernice verde è d'aspittà, finu à chì si secca. Dopu questu, pigliate una pintura di verde acrilica scura è scacciate e foglie oblong. Hè megliu dà una foglia arbitraria. Quandu i pinneddi sò dipinti, rinfriscati i raspenti di l'acqua è applicà a pintura roja nantu à a superficia entera, è a punta nantu à u pezzu hè giallu. Quandu si sguassate un caprettu, i culori chjoppulinu è vi feranu petali multi-culore. Invece di i rospi, tiramiate ogni fiora. Ma s'è tù stete in poppies, ùn abbiate di scrive u core di a fiore cù pintura negra. Quandu tutti i unghji sò pinti, aghjustate finu à chì a pintura hè secca. A l'ultima tappa, appricà un dispusizione per unghie.

Tale una manicura hè ideali per i vistimenti brillanti.

U Destinu di Serpenti

Godzme hè digià vicinu à a so fini, ma questu ùn hè micca un impunenti per scrive una serpente di niogtles. Per queste u so designu, piglià un vernice matte sfurciatu, laca bianca di a manicure francese è un gruppu di vernici brillanti nantu à una basa trasparenti (sò venduti in i prufessiori professjonali).

Kaki in u casu anticu, cogliu i unghji cù una basa di vernice. Allora pigliate nantu à ogni unghie chjucu, in quantu à a manicuranza francese, ma deve esse di più grossa. Quandu u vernice biancu s'assicì, piglià i bianchi è prupone una pincela fina in u bordu biancu in forma di strisce. Pruvate di sculaccialli per quessa chì a distanza entre elli hè a listessa. Pìanni argentu chjave è piglià una serpente. Pòglia a serpente in mezzu di u unghje, ma ricurdate, ùn deve micca toccu a stile blu. Lumbini di lilli custituiscenu i punti trà i libri di a serpente. In principiu, questu pudete è finisce u disignu di unghji. Ma se vulete, pudete aghjunghje sfumaturi più brillanti. Manicuresu rematata coperta cù un salvatore, perchè u vernice durò longu più possibili.

Fiore

Pigliate una laca matte bianca, un vernice argiloso con chispas, un vernice biancu brildo è uni pochi cigs. Coperta tutta a superficia di u filu cun una lacada bianca. Quandu si secca, piglià a laca rossa è cun ella, disca l'petali in u cantonu ghjustu rightu di u unghje. Avete bisogna a mità di u fiore. A lattica arna nantu à u fiori in u cuntour. Dduce ancu a stessa lacatura di scrolls multiplici - left and right. Un curriculu deve esse sottu u petali, l'autore - in parallella cù elli. Décorate cù l'aiutu di stitchie a punta di u unghje è rizze. À l'ultima tappa, appricà u filtru in dui strati.

Stu disegnu di unghji hè adattatu per quasi ogni cumminenza. Pò esse usatu per e celebrazione è per a vita di l'ughjettu di uttena.

Manicura per ugliu

Sì avete attaccatu da un spleene invernu, è avete abestu annantu à l'estiu, poi pigliate un sonnu à i vostri fugliassi. Questu avaraghju definite. Pigliate un vernici più variegatu. Mandatori sò culori neri è gialli, u restu hè a nostra discrezione.

Coperà ogni unghje polonice cù u culore pastellu, hè megliu sceltu frutti rosati. Quandu u vernice si s'assumiglia, raghjughjà alcunu chiaru brillantùnge di varianti sfarenti. Tutti i piti pò esse fattu un culore o multi-culore. Quandu i sicche ci sò secci, piglianu un vernice coghju è elabureghja cun un smiley face, hè a più grande. Pigliate un pezzu rinu, di dip in una lacna negra è tira l'ochji è a bocca. À una manicura ùn hè micca listessa assai, smiley, u megliu per scrive solu à i dete senza nome. In fine, copre a calendula cun un fasciatore.

Manicure "Sun"

Per fà una manicura, pigliate un mantellu basu per unti, biancu, vernici brillanti, vernici negri, argentu è acrilti d'oru, stivali è un pile per appughjà nantu à i unghji. Prima applicate una saccu di basa nantu à ogni unnessu è lasciate seccu. Dopu quì, aperta a marmelle cun un vernice naturale. Dopu chì hè seccu, ponite i pistoni diagonali nantu à i unghji cù un vernice giallu. Cum'è una donna è una lacata bianca. I prudutti d'oru è oru tiatene un pocu di surgenti, diretti à a basa di u unghje. Circulate i petali cù laca negra. À a fine, pate u strinzate nantu à i unghji à a vostra discrezione è copre cun un vernice protettive.

Manicure «Strips»

Una manicura hè stata in moda per parechje tempi. Per fàlli, piglià un raccogliu basu per unti è dui vernici - biancu è neru. Inizio cù l'applicazione di a basa sottu a laca. Dopu chì ssa secca, fate ogni uglu biancu. Hè megliu per una manicura per l'usu di colori matte, perchè ùn ùn abbandunate micca voce. Quandu u vernice biancu s'assicuta, discepta una foglia grande nantu à u dettu indici di ogni mano cun una pintura negra. A lacna negra hè ancu stampata è u locu à a basa di u pede, ripetendu u cuntour naturali. À l'altri unghji tiranu solu a basa, ùn avete bisognu di piglià un mesi. Dduce ancu i barbi negri di i dete testi - dui linii in i costi di trè linee finti in u mezzu. Unghie unti sò stati ammettiate cù trè strisci dispusizione in u mità. À l'ultima tappa, fate a manicure cun una tappa protettiva.