Avete bisognu di crede in miraculi?

Qualchidunu dicenu chì unu deve sempre a realità una realità è da esse aduprà menu dispiacciu. Altri crèdenu chì senza sinistra in i miraculi, u mondu diventa forru è intriscante. Ma questu hè veramente bellu? Hà digià statu pruvatu chì i pesimi vivenu più di l'optimisti. Ma significa questu chì vi sò più felice? E in generale, quantu vulia chì una persona hè vedà u ​​mondu in culori scuri è, à u stessu tempu, cuntinueghja a vulete campà? Forsi quarchi cosa hè più correctu per ricurdari u miraculu è crede in questu, per chì tuttu u circondu ghjunghjenu in i tonure iridescent è i longi e longi ghjorni diventanu è alegre?


Chì ghjè un miraculu?

In fatti, a creda in un miraculu ùn hè solu di certezza sempre chì ci sò e fichi, unicorni è i boni draghi. L'Adulti, a persone cresce in un miraculi pocu diffirenti. Puderanu, crede in a furtuna, in a cunfluenza di circustanze chì portanu l'ingaghjamentu murali o materiu, un cambiamentu soru in u caratteru è u cumpurtamentu di l'altri chì diventenu a basa per riniscenzioni. Hè un miraculu per esse acquistatu cumpretamente casual cù e persone chì un sùbitu diventanu una parte di a nostra vita è influene influenzatu. Parechji crede chì i miraculi ùn succede micca, ma assai avvenimenti ghjornu pò esse cunsideratu un miraculu. Quistione: cumu per riguardu à questu?

Certi, tardi per u travagliu è saltu nantu à u busu, chì deve passà dece anni fà, cù un sonne parlendu un miraculu. Mentre chì l'altri, ùn paganu micca l'attenzione à tuttu, o chjamanu tuttu ciò chì a cunfluenza di i circondi. Dopu tuttu, ci anu seminu semu di trafficu, cunfitturi di trafficu, i drivers chì sò solu bisogni à sguillà in u kiosge per i cigarettes. Allora qualessu di parlà pudemu parlà cusì? Di sicuru, i miraculi si succedi o ùn succede micca sicondu cumu quantu emu vistu, è si o avemu vistu à tutti. Qualchidunu crede in certi esseri maraviglii è magichi chì vive in u nostru mondu, simu micca simpatidere micca. Per una banda, una crede chì pò esse troppu infanzia, atomica è crazy, ma di l'altra banda hè più interessante di vende trà qualcosa spéciale è per spiegà tutte e situazione cù l'aiutu di parechji miraculi di più di vede in bocca è in modu di seriu in u mondu. Parlendu d'un miraculu, ùn avete bisognu di cunfundite e vostre meraviglie è di devenza mentale. Cridilu in qualcosa è veramente vede, e diverse cose. Invece, forsi, e persone chì no cunsiderà micca psicologicu in tuttu salute, veramente scurdate di quelli chì sò. Ma ùn ci hè manera di dì chì quantità questa supostu hè vera.

Un miraculu hè qualcosa speziale, qualchissia chì aspiravamu è ghjè accade. In u mondu reale adultu, i miraculi diventanu un pocu pragmaticu, ma ùn anu micca perde u so carattaristichi, perchè sò in i toni è i miraculi. In generale, hè difficiulmente à risponde nant'à a quistione, chì hè questu chjaru senza ambiguu, perchè ogni persona hà a so idea d'ellu. Per via, invece chì una persona crede o ùn cresce in miraculi, ognunu hà u so miraculu, solu qualchissia hè sicura di Chì ùn avarà mai successu. Ma però, ùn hè micca di nunda chì avemu tutte i fichi di fata in a nostra zitiddina è crede in mundiale magichi. Grazie à questu, u nostru subconsciousu ferma una speranza per un miraculu è parechji si ponenu vede in a vita di l'annu. Allora sia a question: vale a pena?

Avete bisognu di crede in un miraculu?

Chì ci duna di fede in i miraculi? Pessimisti dicenu chì da a fede tali solu una di degania. Hè necessariu spiranza è crede solu in sè stessu è e forze reale, postu chì parechji miraculi ùn succede micca, perchè da una fede tali una pena. Ma hè veru? Quandu una persona crede in un miraculu, dopu, succede, senti una felicità grande da u fattu chì un avvenimentu spéciale hè successatu à ellu. Ancu s'ellu hè insignificante, u piacè di u miraculu hè sempre grande. E quantu esicuzzioni, diventendu è guddiente, una persona rinfurzeghja a so salute, sia fìsica è mentale. Inoltre, cridendu in un miraculu, vedemu miraculi assai più spessu, chì significa chì ci sò assai più motivi di gioia.

Pessimisti sò cusì sicuru chì da i miraculi ci hè sola una decepzione, solu perchè ùn anu micca osservatu l'onici. Parechje cunziddi di sta creazione una consequenza di naivete è in inadecuate in u mondu reale. Ma à l'altra banda, chì duvemu a pace vera? L'idea chì tuttu passi d'accordu à certi ciculi è di qualsiasi devenza di questu cungu hè solu una cuncondenza di circustanze in quale ùn hè mai statu nudosu spéciale nantu à Internet, hè solu tristezzione è di deprimente. Dopu tuttu, si prisentanu i pessimisti, pudete capisce chì queste sia hà abbandunata in u nostru mondu. Tutti i ghjorni vintu cum'è robot, realizanu certi funzioni. Vulenu cambià una cosa, perchè ùn hè micca nuddu puntu in questu. Pessimisti spessu sporchi in l'avventura, perchè ùn hè impussibile di calculà tuttu. E siccomu voodachu, chì hè ancu una certa forma di miracle, ùn credi micca, quì ogni tali venture hè cunsideratu cum'è un fallimentu. Quandu i ghjente mancianu i so avventura, pessimisti dicenu chì questa hè solu una concurrenza di e circustanza è in u sicondu ùn hè micca successu di novu, dunque hè megliu micca piglià chances. Per crede in un miraculu hè di ottene ottimista. Ancu quandu tuttu hè da a manu malamenti, una persona chì sapi chì ci sò miraculi in u mondu, ùn manca più di e so mani. Per via, ùn cunfundite micca u veru miracle è mandarina. Se e persone ùn vulete micca fà nunda è sperene chì tuttu u so vulete di u celu falà da u celu in u sensu di vanguardia, questu ùn parlava micca di a fede in i miraculi, ma di bradale è di disprezza di travaglià nantu à elli. Quelli chì crèdenu in un miraculu simpricamente admiten que, anche a situazione chì hà da prisentatu, di chì pare mancu chì ùn ci hè nisunu modu per esempiu, anu ancu esse un cummerciu di bassupianu bassu è tuttu è bellu. Cosa hè surprisa, spessu succideva. Fà chì questu hè chì u pensamentu pusitivu sempri attrae bona à una persona. In cumunioni, se crede in miraculi, pudemu avè pensatu positivamenti.

Per quessa, se pensate micca da esse bè o avete bisognu di crede in miraculi, a risposta hè pussibule di esse pusitiva. A più chjaru ùn hè micca parleghja cù u vostru fantasimu mondu è ùn ne scurdate micca chì ancu in Fatina i prudutti di fata è i maghi vinìanu solu à quelli chì anu pruvatu indipindente di piglià qualcosa in a so vita. Grazie à a fede in un miraculu, hè assai più faciule per una persona per trattà cù i so prublemi, perchè ellu sapia chì dopu à u tempu più oscuro hè sempre una alba è qualcosa un imprevistu chì succede, qualcosa maraviglia, qualcosa chì cambia tuttu per u migliore. E quelli chì si cunvince micca di u significatu di i miraculi, in fattu, ùn vanu micca vedutu u latinu posittivu di a vita. Sì, sicuru, ogni una di a bomba hè difficiule di fallunzià. Ma si ùn avete micca cridutu in e cose boni, allura stu bonu ùn pò micca sentu micca cusì forte chì a vostra vita hè saturada è interessante. Dunque, trà a fede è di l'incredulità in i miraculi, hè prubabile megliu a sceglie u primu, perchè hè grazia à questu chì hà sempre avè a forza di trasfirì è micca rinunzià à nisuna cundizione.