Eserciti per i muscularii di pettu durante a gravidanza

Durante a gravidanza, a donna cambia sempre a so forma di pettu. Questu hè duvuta à a preparazione per ameglie. Molti prudutti sò e so peccati dopu a nascita perderà a so elasticità antica. Molti mariani dopu à dà a nascita ancu ricusate di alimentà u zitellu. Ma questu hè una raffemia, perchè ùn hà da manghjà u pene di a famiglia o micca, a forma di u pene hà sempre cambià. U fattu hè chì a forma di u pettu facianu a cundizione di i musculi chì sustenni u casu. A pettu in u piriudu di u gravidenza è dopu à u natuvicu stava in gran forma, bisognu di mantene i musculi di u pettu in un tonu. Cunsiderate certi uttimenti per i musculi di u pettu durante u gravidenza, perchè u corsiero forte forte di u musculu ùn permettenu micca u sguatu di u pettu.

Eserciti per rinfurzà i musculi di u pettu durante u gravidenza

A donna pregnant per eserciti scritti hè bonu per avè un specje speciale per stabilità. Prima di principià l 'esercizii, hè bisognu à calender: camminare in u locu, rottighjà a pelvis è e spalle, perchè i ghjinochje.

E caghjà si deve pusatu nantu à a larghezza di i spalle, i coddi dilicati si deve pusatu à u liveddu di u pettu à i lati. Prima di mette e vostre mani, cù i vostri ditti. Pulsà e to manu ghjova contru à l'altri è pianu pianu pianu, senza tense relaxanti, susciteghja a manu à a vostra riti, po ghiannu lentamente finu à u to stomacu. Fate stu saggiu cincu volte. Da a pusizioni iniziale, ungeva pianu cù piumi compressi da l'uvedore à u lettu, mentre chì ùn pruvate micca di moviri i vostri spalle.

Un altru exercimentu da a pusizione di pusessu hè realizatu. Pigliate e mani in fronte è fate i vostri coddi à u nivellu di pettu, chì porta i vostri avant-junti. Fasce i vostri brazzi finu a lentamente, da davanti, cù una amplitude di 20 centimetri. À u listessu tempu, pruvate micca di moviri i vostri spalle è u corpu, è guardate i vostri còmeri vicinu à sè stessu. Doppu avennu lentamente è sfruttu e soffra, pusendu à i coddi à i costi. Per un pezzu di sicondi, fate u pusiziu, da turnà e mani in a so pusizione prelata.

Altre esercizii per e donne incinta per rinfurzà i musculi di u pettu

Hè necessariu aghjunghje nantu à i vostri ghjinochji è magre nantu à e vostre mani. Fate i vostri ghjinochji è e mani in a larghezza di i vostri maletti. Avanzate i spaddi, trasfurmendu u centru di gravità. Dopu piantau i vostri brazzi, mentre chì mantene a torsa diretta. Repetite l'exercitu 10 volta.

Posaviate è crucciate e so peri. À un longu di gravidanza serà un pocu difficiule. Dopu à risposte, è cullà i omopuli. In manu, pigliate u ballu (petite) è aghjunghje ellu davanti à voi. Fate una exhalazione, squeeze u ballu quantu pussibule. Quandu esmuzione, rilassate i vostri spalle. Fate trè approve 10 corsi. In u primu enfasi, mantene a bola à u livellu abbundante, nantu à u siconimu appoghju - à u nivellu di pettu, nantu à a terza - sopra a testa.

Stand diretta è mani à i costi. Dopu à liberà è daveru veloci u rogi in i coddi è "spurtanu l'antenatu. In u so, crià e mani. Questi movimenti furtificheghja i musculari pettuali.

Esercitu per relaxà i musculi di u pettu è rinfurzà i musculi di u collu. Questu eserciziu hè bè per e pregnant donna prima di esercizii, duva e so pesche. Stand direttamente, avantaghju. In questu casu, a retrochettu deve esse diretta. In questu postu, cumincianu a lamintà e to mani di u vignetu.

Fate nantu à e spalle è fate i vostri ghjinochje. Putevi i pede nantu à a larghezza di i vostri maletti. Pìglia e bumbelle petite in i vostri mani e rilievi nantu à u pettu. Dilute a manu tagliatu lentamente à i costi, da turnate. Repetite questa attività 15-20.

Sughjettu di pesche in i vostri mani, susciteghji, è poi diminuite l'spalle. Quandu u levitu u spalle, mantene i pescanti parallella à u pianu, mentri i coddi sò duvuti spese. Avete bisognu à fà stu sforzu per 2 settitivi di 10 repitizioni.

Pòviu nantu à una sedia o bola, rizzate a vostra volta. In manu, pigliate i pesche è arme alternativamente à i bracciami à i coddi. Avemu bisognu di assicurà chì e mani sò vicinu à u torsu. Complete 2 sets of 15 repitizioni.

Hè contraindicatu per esercitu tutte l'exercitu durante a gravidanza: se ci hè una minaccia di finitura di a gravidenza, cù gestosi è a toxicosis, se troppa placenta previa. Inoltre cù un sanguinante, cun miserienu, marvagini, incù temperatura, frati. Partendu da u settimu mesi di gravidenza, l'eserciti ùn deve esse esse realizatu intensively.

Sì una donna pregnant si regule regularmente eserciti, cum'è u pezzu durante a gravidanza è dopu avè una forma suttili.