Cumu tornu a vanda forma dopu avertitu?

Questu articulu cuntene uni cunsiglii cumu di u ritornu a forma vechja dopu à dà nascita, cumu mantene a taccioni è a vostra propria salute, cumu si tratta di a diprissioni postpartum, ristoru l'alegria, l'attività.

U primu, per assicurà chì a vostra salute ùn hè micca affettatu, è a tacchizzà ùn hè micca ridutta, avete bisognu di dorme. Una donna d'affari bedriddu durà almenu 8 ore à ghjornu. Se u vostru picciottu ùn dorme sughente pè a notte, dà un tempu per dorme durmila u ghjornu. Pudete dorme à una sola volta cù u zitellu, allughjendu u stroller nantu à u balconu. Ùn fate micca a responsabilità di tutti i funziunalità di ei daretu. A prima volta dopu à u nàvolu a vostra famiglia deve assistenza è aiutà.

Sì dorme abbastanza per a notte, perchè ùn abbandunate camminendu. Venite à l'aria - hè assai utile per voi è u zitellu. U Movimentu aghjunghjera forza è energia, improvisa l'umore.

Fighjate cun noi. Durante a gravidanza è dopu à un partitu, a donna deve sempre osservà a salute persunale. Piglia lavamente, almenu una volta di ghjornu, cum'è dopu a sudari, a sudari aumenta. Dopu à i prucessi di l'acqua, pudete pudeti parcheghja u corpu cù una siccugione, questu hà da guadagnà a circulazione di sangue, chì volenu chì si senti più allegru. L'usu di cosmetti è di deodorant ùn hè micca pruibitu, perchè a donna ùn deve sempre sempre una donna, quella hè dispiabile è bella.

Quandu pudete piglià un bagnu, hè megliu per piglià cù prudutti d'arbe medicinali, chì ùn solu ùn anu un'annunziu benèficu nantu à u sistema nervu, ma ancu u tonu à a pelle di u corpu. Banchi assai utili cù decucuzioni di l'aranciu marinu, fiori di camomile, cisne di cavallo, agulani, foglie d'abeoli, ortigas, colti, frutte.

Eliminates l'excentante sudore è l'odore sfavore di u bagnu cù a decocção da a secca mezclita secca: a foglie di u bedriddu, a patata di San Giovanni, raspberry, peppermint, cranberries, petali di rosa - tuttu questu duvite esse presitu in proporzioni ugguali. Per rinunzà a pelle, energizà è a migliurà u so culore, puderete piglià un bagnu cù u decocuulu seguitu: linden flowers (1 parte), foglie ferrante (2 parte), foglie (3 parte), u lupu (1 parte), fiori di camomile 3 parte), turnu (1 parte), culu di cavallo (1 parte). Se a to furia hè oliosa, propensa à pimples frekwenti, l'acne è l'irritazioni, pudete piglià un spedinu dopu à settimana cù una decocção tali: pianta (1 parte), calendula fiora (2 parte), St John's Wort (1 parte), timore (1 parte) , fiori di camomile (1 parte), uperu (1 parte). di vultà a pelle di u pettu è, sopratuttu, l'estatu hè firmu è tatu, hè vera uttellu di piglià un bagnu cù una decocultura di felce.

Dopu un pene hè utile ferà scrubs varietà è maschere di corpu per rinvià a forma vechja.

Certu, una attenzione especial dopu à partitu deve esse dati à cura di e mani. Anu ancu esse in forma, è per quessa, fate gentile è dulce, perchè a pelle di i vostri migghiate hè sempri cusciuta è sensible. Hè a manu tenite per lavà cù savudu è acqua calda. I so unghji si deve esse chjude ughjule è aghjustatu, pulisce a zuppurta cù un sbagliu sottu e to furtezzi. Puderete aplicarle ugljena. Sì a pelle nantu à e mani hè secca è brutta cù lavaghji frequenti, dopu à uni pochi di ghjorni fà e banqui di l'oliu per i mani, in un oliu vegetale caldu, guttone da un pocu di zuccheri di vitamina A, un pocu zanca di zucca di limone, aghjunghje una pocu di sal marina è glicerina. Pigliate e mani in u bagnu durante 20 minuti, poi li stuccate cù acqua cale è dispensa à a crema grasosa. Hè utile per lavu in manu cù a buccia di limone.

E caghjà ci vole à fà aghjurnà ogni ghjornu, ma anu aghjustatu ancu in a direzzione da u fondu. Hè bisognu di ghjinochje entre i ghjorni cun i pentre risanati. Sì l'inzucchendu hè severu, pudete avè avè aiutu di cunsiglieri d'un duttore. Nunda ùn hè micca esercitu di i peri di fatigue, cum'è un bagnu di tardi cù u caldo di diverse erbe. Prima di vultà à u lettu, maschjà i vostri pedi per liberà a tensione. Ùn simu micca menu una volta un mesi fate un pedicure. Cusì i vostri zuttati riturnonu rapidamenti à a so forma originale è seranu sani è belli.

Malgradu u fattu chì dopu à a nascita di una donna quasi tuttu u tempu passatu in casa, questu ùn significa micca chì pudete ignorà a pelle di a faccia è u collu. Riturnà a forma vechja di queste parti di u corpu hè ancu necessariu, è vultà una bella figura. Pudete guariscenze di a fàccia micca solu in salone di bellezza, ma in casa: facennu diversi mascaras alimentarii, purificati a pelle cun frutte, cù creme hidratante. Tuttu chistu vi permettenu à mantene ghjovanu è belli ancu in casa.

Inoltre, dopu à nascita, ci hè una ricustituzione hormone di u corpu di a donna, pudendu cambià u tipu di pelle. Mancanza di u sonnu, alluttendu, a tensión nervosa - tuttu ciò chì affettanu negativament a peddi di a faccia è u collu, pò purtà à venerà premature, perda di elasticità è elasticità. À a to pelle hè stata sempre bella è bellu cumpagnu, abbastanza per dà à 10 minuti in a mane dopu à a sera. Pigliate per questu trè reguli di a tela sana: purificazione, toninga, nutritura è hydratazione. Pudete a cura di a pelle ùn solu cun un modu caru di a produzzione industriale, ma ancu cù i masks casa. I cura di a cura di a cura di a manca sò ancu più efficau di quelli chì anu compru in a tenda. Per esempiu, una maschera di crema agria aplicada à a pelle fresca per 15 minuti pò esse rializà miraculi - dà a pelle una apiegazione sana è radiancee naturali. E se a crema agria di una mascara per purtà una fruttu d'oliu o frutti freschi, l'effettu fussi più forte. Di sicuru, i mascarelli di caratteri sò megliu realizatu in un ambiente tranquillo è tranquillu, hè megliu di galla cù una mascara in faccia, rilassante. Ma s'ellu ùn hè micca un pocu tempu per prucessione di tali prucessu, fate l'attuali trà i casi - quandu a culacciate o a pulitura, l'effettu ferma.

In quantu à u ghjornu di u maquillu, hè di voi per esse da aduprà o micca. Sì avete incunente incù u maquillaje, applica un ligame, cuncipitu chjave, cù l'ombri in pastel. In quantu à u perfume, hè megliu micca di soprappiti, hè megliu di rinunzià l'aromi durdi per l'epica di l'ameglie, u sustitùdinu cù diodori cun un gustu delicatu.

Sì bella!