Shiaparelli hà decisu à appuntamentu di un novu direttore creatore

Famosa moda di moda francese Schiaparelli hà decisatu da a candidazione per u postu di dirittore creatore. Sta pusizione serà occupata da u designer Bertrand Guillon, chì hè diploma di Ecole de la Chambre Syndicale de la Couture Parisienne. A so nomina fù rumore per un pezzu, ma solu avete i rumuri anu ricivutu a confirmazione ufficiale.

U ghjovanu designer ùn hè micca novu à u mondu di l'alta moda, hà digià travagliatu cù famosi marchi - per esempiu, cù Givenchy, Christian Lacroix è Valentino. Oghje u vaghjimu, in u lugliu, Bertrand Guyon pudarà esse a so prima coletta per u novu impiegatu à a settimana Haute Couture in Parigi. In a cunducta di u direttore creatru novu di creazione di a marca - u podju in linea pret-a-porter è a cullizzioni couture di Schiaparelli.

A strada, a casa di moda Schiaparelli hè assai esigenti à i so designatori, per ùn dì à "capricci". Per esempiu, u dirittore creative di precedente - ancu un couturier famosu Marco Zanini - s'impegna per questa pusizione per un annu, anche u fattu chì a gestione di l'impresa hà iniziatuu assai l'aspirazione di ellu.