Cumu si cumpurtava cun scizofrenia malatu?

Qualchese malatie hè una tragedia per una persona è a so famiglia è l'amichi. Ci sò troppi preghjudizii in a nostra sucità, per quessa, certi volte ùn capiscenu micca cumu fà cumpurtamentu cù u sughjettu, sopratuttu si sta malatie hè di una natura mentale. Per esempiu, cumu si cumportanu cù una persona schizofrènica, per aiutallu è ùn sviluppà un cumplicità d'inferiorità in ellu? Qualchidunu crede chì esse cù un paci schiziuphrenu hè stupidu è periculoso. Ci hè una certa verità in questu, ma ùn pudete micca abbandunà una persona solu perchè hè malatu. E persone cun schizzufrenia ùn anu micca culpèvule per u fattu chì anu patutu una malatie. Perchè, invece di esse teme, avete bisognu di sapè cumu si cumportanu cù un paese di scocofrenia.

Per capisce cumu si cumportanu cun un pacifidu cù schizophrenia, hè necessariu di capiscenu a natura di sta malatia. Allora, puderanu manighjà u praticà cù a pacienza è aiutà rinvivisce. Allora, prima di tuttu, e malatiene mentali ùn sò micca spite in u nostru munnu. Un percentu di a pupulazione di u mondu suffreanu di l'esquizofrenia, è se ricorda quantu milleurte milani vivenu quì, allura a figura ùn hè micca tutta a piccula. Ùn mai avè trattatu un pazientu comu si fussi u so karma o a so offensa. Tali malatii selezziunate e so vittimi in modu caòticu, ignurendu i so meriti o difetti.

A causa di a malatia hè cambiatu in u equilibriu di i sustanzi chimichi di u core. Inoltre, sta maladie sviluppa in quelli chì anu una predilettenza herditiana, spessu sottumessu à stress o hè addicted to drugs. A malatia hè assai heterogeneia. A maiò parte di spessu, si manifisteghja in un attaccu subitu, chì fermanu a vita di una persona cù schizophrenia. Sfortunatamente, finu à a data, i medichi ùn anu micca stabilitu cumu per curà completamente l'esquizofrenia. Ma, felice, ci sò assai drogherici, grazi a l'accolta regular chì, una persona pò guidà un modu di modu di manera nurmale. Queste meditazioni debilitanu a malatia mentale, sò assai efficace è sò digeribule. Ma, se una persona ùn vole micca deve esse osservatu da un medico, questu pò conduce à u fattu chì a malatia vi parechje in una forma crònica è da quandu avete da pensà à l'uspitalisazioni.

Per quessa, i pezzi vicinu avissini avertitu di l'schizzufrenia malatu è aiutallu. Sicondu cumu si una persona hà sviluppatu i schizophrenie, hè necessariu di cumportu bè. Certi città ùn anu inculcatu chì sò malati è pruvate di cuntrolallu. Ma, in ocasi a manifestazione di a malatia si pò esse da bisognu à fà u dirittu è micca aversà in folla cù a persona, per ùn aggravate a so cundizione.

Allura, cumu fà esse attu chì una persona hà allucinazione audaciale o visuali? Prima, bisognu di sapè cumu si dici l'aluucinazioni stà.
A spessu, e persone emuden di parlà cun elli, è ùn hè micca micca simuli, cum'è: "Dette nant'à què fazzu u mo mobile? ". Una persona cuntene una conversazione reali, cum'è s'ellu parra o sustene cù quellu chì ùn vedemu micca. Ùn puderebbe ririri senza raggiuni o un trattu spuntà, cumu si ellu à sente à qualchissia chì, in fattu, ùn hè micca stante. Inoltre, durante un attaccu, una persona hè distraitu da attenzione, ùn pò micca cuncintràlieghja nantu à a cumpitenza è cumprà cumu fà cumparisce bè, ancu se in un statu nurmale, questa tarea hè assai faciule per ellu. A persona pò esse forti assai di musica, per avè l'aiutu per fughjassi qualcosa chì annuglia. In questu casu, si deve esse cumportatu bè calmu è nisun casu à ellu à ùn riride. Ricurdà chì durante un attaccu, l'eszemifrenicu pari chì tuttu ciò chì succideva cun ellu hè real. Cusì, hè megliu dumandà ciò chì ellu vede è sente, per via di l'inghjulia. Pruvate di sapè cumu pudete aiutà, dite chì hè vicinu è ùn ùn mancu appena amminazzà nunda. Ma, ùn avete mai dumandassi à a persona in detail di ciò chì vede. Cusì, anu più cunvince di a realità di ciò chì succede. Pruvate micca di teme di u cumpurtamentu di una persona estimata. Nun mai cunvinta chì li pari à ellu è hè stupidu. In questu cunnizzioni, pruvucarà un feritu seriu assai à u paci è, invece di aiutà, fate a cundizione ancu esale.

I schizophriani spessu juru un sensu. Ùn hè micca difficiuli di ricanuscimentu. Tali persone si cumincianu à tutti è suspettate tuttu, sò assai misteriosi, fannu accentu à e cose ordinali è i traviu à un misteru especial.

A gente pò pensate chì vulete offend, betray, sustituite, anche poisonu. Emiggenu di vultà in modu di pruteggià di a famiglia è di l'amichi, è esse seguru chì l'anu bisognu. Ùn ci hè bisognu d'offentera è in còllera. Ricurdativi chì una persona ùn si pò micca perchè ùn ùn ti amassi, ma perchè ùn hè malatu è ùn capisce micca ciò chì face. Avete aiutu à aiutà, è ùn avete micca in còllera. Inoltre, una persona pò cumincià à spirimendu dipresione. Quarchi cosa, pari comu fatigue, apatia, distanza da ogni cosa. Ma, ancu, a dipressione pò esse accumpagnata da un stanu imprevisumente bonu, chì pò ancu esse ingannate in parechje situazione, un gastu in un sensu di soldi. E persone cù l'esquizofrenia sò parechje manni. Puderanu cunvince di qualcosa è impusamente impose l'ossessione per tutti. Se a ghjente ùn l'entende, o l'escizià i pienzanu cusì, ponu ancu avè suicidatu. Hè necessariu per esse prestu per questu quì è esse capaci di impedisce. Se vi vede chì una persona si senti micca necessariu, sente ochji, o cuntrariu, forti, com'è s'ellu hà inventatu qualcosa, accumincia per finisce tutti i so affari è dicenu l'addiu, u probabilmente, hè prestu per suicidiu. Per ùn ùn passà a più terribili, hè necessariu di trattà allegazioni suicidi assai bisognu, ancu s'elli mi pare avete chì una persona ùn hà micca bisognu. Pruvà per quaghjera fora d 'ellu chì cresce articuli, armi. Inoltre, hè bisognu di pruvà à esse cumu cusì cumu si pretende suicidarisi in modu di sviluppà un pianu d'accionu. Sì vi vede chì ùn pò micca esse aiutate è sò pronate per suicidiu, chjamate u psiquiatre di seguitu.

Sì prutegge l'untu di l'estressu, l'alcoolate è i droghe, aiutanu à guidà un stile di vita interessante è sana, a pussibilità di recidiva hà significativamente disminuisce è a pesta ùn spiegà tantu spessu una persona vicinu à voi.