Sì u maritu vole esse ... Stà pigliate o sia?

Anu aghjustatu per un bellu pezzu è anu acquistatu posterità, parle chì u tuttu in u vostru universu hè sottumessu à u modu di solitu: i planeti spinning around the sun, l'astresenu brillanu cù ancu lume è l'cometi volanu senza toccu senza qualchì cosa cù u focu di u focu.

Sugumamente, cumu l'acqua di zuccaru nantu à a manu nunda: "Ùn vogliu micca vede cun voi, sò fatta di tuttu ..." U maritu vole sera. Di manera logica, parechji tipi di rispunsibilità di a donna:

  1. Pancu: chì fazzu solu?
  2. L'Anger: aghju datu i me besti anni.
  3. Azione da l'uppostu: Allora, vai induve vulete, ùn m'interessa.

Di sicuru, a dumanda principale: "Perchè?". Perchè ellu surtite? Perchè stu succede? Perchè ùn aghju micca listu (o senti) à a mo mamma è si maritassi à tutti? Perchè ellu ùn abbia d'amparà, ma di colpu ùn hà micca piace à mè? U caosu di dumande, culumbuli micca spjegati è, più impurtanti, a fera unnaturalness di ciò chì succede abbandunate u mutivu principalu per u disconcorde di e rilazione di a famiglia senza clarice. Questa causa, sicuru, in ogni famiglia è i so proprii ùn manca immediatamente, ma accumuleghja annantu à i lettri, sicondu i parolle o a so assenza, i atti o omissioni.

Se u maritu ùn stalla micca à l'altru (altru solu ùn hè micca prisente), se ùn falla micca solu per quessa chì avete un altru (perchè ùn troppu presente), e posibilitate di salvà u vostru mundo per esse più.

Omi, cum'è un sessu forte, da a so definizione, invariabilamenti must show firmness and judgment in tuttu, valore sobriamente a situazione è micca chianciendu, vedianu una fatta, una cuculla chjara facciuta fora da a pacca di a cucina, ma silenciu è metudumente slamming u parasite cù un grigiu. In l'annu avemu avutu l'usu di aspittendu e decisioni equilibrali è equilibrati di i nostri mariti, hè cusì faciule è piacevule à sullivà di a nostra rispunsabilità è, per trè ore dubtendu chì vestiti per fà (nò micca quì chì) induve a decisione di l'omu (à l'ultima minuta a cambià a ropa). L'elezzioni di un appartamentu, caru, bancu per u cuntributu di u capitale ùn hè più di più.

È sapete chì un scordu ordinariu è un criaturi di zitellu hè capacitu di piglià un omu fora di u equilibriu à cinque à deci minuti è riscundava a so capacità per valore sosi per a situazione. Per a maiò parte di l'omi, u desideriu di abbandunà a famiglia hè inspirata da a so propria moglie. A so scena emutiva hè assai più feminina, perchè simu capace di fasgjo, chiancennu, stomping with feet, cusì cusì rende un amicu è tuttu hè tuttu. Un omu debe in ellu mantene e so sperienze, è ùn deliberatamente micca prupucarà situazione emoale in a forma di una rupture of long-established relative productive.

Avete intesu: "Ùn vogliu micca vede cun voi". Dopu à l'uragani di i sentimenti, volte (aghjunghjemu o fughjenu) suttastate, sia solu. Hè bisognu di capiscinu di primu di tuttu ciò ch'ella pudete vende in casa, è ùn esce cusì, spiegà à i zitelli ogni ghjornu chì a Papa è quandu vene, ùn ferite micca e so camicie è lavbe i so mutandine, ùn l'avete micca in a stanza vicinu chjinata in u lettu, micca senti da a notte a bocca di un computer.

U vostru desideriu, purificatu di greie è greghje, multiplicatu da affettu, è forsi anch'elli alluminati l'amori vi diceranu cumu per parlà è capisce u vostru maritu, è avete bisognu di parlà senza amene, e lacrimi è cursi. Dopu tuttu, cusì stavanu intesu, perchè parechji ghjorni di nascita è di notte di l'annu, ma pocu di ciò chì! Fighjate à i vostri filmi di casa, ritratti, ricurdate quantu beni sentu bè cù i zitelli, dopu avè nascinu. A vita sana, cù i so reguli petite, monotunia ogni ghjornu, abbandunna un tuccu in a percepzione di l'altri, cusì "limpia" - vai in nudelli, vai together.

È ricurdate, ùn ci hè nimu in a terra cum'è voi, sì unicu è unicu, permettenu di sapè cusì.