Natale Caticu 2015: quandu u Natale Cattolicu si celebrà, a data

A data di u Natale Catòcu ùn hè sempre cambiata - 25 dicembre. Ogni annu, parrocchiale di a Cattòlica Rumana è parechje altre chjese celebranu l'alla festa per tutti i cristiani - u anniversariu di Ghjesù Cristu. I citadini di i paesi cattolici un mesi prima chì Natale hè chjucatu di festività massima è festivi festivi di l'affari, ma l'alimenti hè celebrata in un cercu ristrettu famigliali. Assicurate parechji primi è distanti s'unisceranu, a tavulera sguardi nantu à i prudutti troppu, in a sala di vita ci hè un arbre di Natale è tutti ponu rigali a l'altri. È in Natale, qualcosa magia hè sempre succissante - questu hè questu vacanze hè tantu amatu di i zitelli.

Natale Catòlicu in u 2015

A vacanze di questa cattuta u ghjovi. In i paesi non catòlici, questu serà un ghjornu di travagliu normale, in Cattoliche - u ghjornu off. Comu sempre, u vacanze sarà precedutu da quattru domini d'Avventu (u 30 di nuvembri, 6,13 è u 20 dicembre) - questu hè u tempu di preparazione per u Natale. 24 di dicembre (a vigenza di Natale) - ghjornu di viaghju, in quale avete bisognu di ritruvà à l'alimentariu d'animali. Cù u più stretchimentu vi venerà annantu à a vigenza di Natale, u più di luxu, i pratici di a tavaria festiva venenu appare.

Pratiche per u Natale Catòlicu - una ricetta cù una foto

U pranzu di Natale hè urdinatu u 25 di dicembre. Un pezzu tradiziunale - l'oca salvatica hè sempre servuta nantu à a tavula. E assai altri platti diliziosi, u più bonu, perchè si crede chì quandu più grande hè a tavula hè quellu ghjornu, u più prusperu sanu l'annu sanu sanu.
L'odiu di Natale hè imbruttata da prunes, patate, rossu, scherzu. Classics hè una pumetta perchè cun pane. L'appiccicate sò sour, poi li darà a so carne un aromatizatu aromatizatu è gustoso. Eccu un suggerimentu simplice per l'oca di u Natale cù meli:
  1. Eliminate da u cannunaghju di carcassi da i piume, pudendu a so aghja di costura cusì cusì. Carcase lavagna è secca.
  2. Suggerimentu bruntatu di salitu è ​​di grillati di l'agliu per di l'addevu è da fora.
  3. I manzoni chjappu in tazzi enormi, sguassate u core.
  4. Fate a carcassa cù manzili.
  5. Oleo hè strappatu in l'alimentariu, pudete in dui strati. Uttenite per 2-3 ore, perchè l'uccellu hè spugliatu da l'aromu di spices è frutti.
  6. Pudemu l'oca in foil nantu à una paninora di panna o una padedda fritta è si mette in un forno forte. U tempu di furnita hè cusì: per ogni 1 kg di carne - 45 minuti.
  7. Quandu u tempu hè prestu, pruteggià a rachetata di furmagliu, tagliate u foglie da quì sopra è dissiru e so viti quantu pussibule. Aghjunghjia a carne finu à chì a crosta hè furmata, sceglie cù u zucchju chì hè stata insulata - questu duru più di 20 minuti.

Natale Catòlicu - felicità

Ughjettiva cù felicità poeichi, perchè in queste festa duvete fendu signu cun una doccia di carte. Pudete scrive assai per sè stessu. Ùn àbbia paura chì a rima hè stata, è a dimensione hè sbagliata. In tuttu, a vostra "obra maistra" vi ferma piacevule:
I lumi d'oru di i lanterni sò sbrizziati in oru nuvèvule. Oghje in u tribunale hè u Natale Catòlicu. L'arburelu di Natale è l'oliu di vaniglia, Oliu in manzili è mandarine, Regali per tutti è per tutti È a campana per i zitelli hè una risata.