Signori di u populu nantu à i vechji

U car hè una fonte di u risicu perchè, è ùn importa micca quantu si pruvate à persuade e persone chì si stanu sottu à a rota, hè ancu culpita in u nostru sotconcise è genere diverse reazzione di a nostra psique, u principalu di quale hè teme. U timore in i so diversi forma è manifestazione naturalmente dà alloghju à i formi diffirenti è i metudi di cummattiri. Uni di elli vinìanu da noi di l'Edizione da Pedra, altri - anu nascitu da l'ultime rializazioni di a scienza muderna.

Unu di i manere di suppressà u timore è impedisce cunsiquenzi chè avè avè u preghjudiziu è a supersticione chì hè vinutu da noi da a magia antica. Sò in fattu un tentativu di influenzà u futuru magicu cù qualsiasi rituali o rituali (ritornu da a strada in casa - cercate in u spaziu, vedi a strada di cruciare di un ghjattu nìttu - cusì trè volte più nantu à u to spallezzu oghje, è sta lista hè infinita).

Hè impussibile di truvà qualchissia chì ùn cunnosci micca u sensu di teme. Ma cù l'excessive complissioni à i porsi, secondu elli, u cumpurtamentu di una persona cambia, diventa superstitious, è per quessa - ùn hè micca cunfidendu. L'enciclopedia filosofica definisce u preghjudiziu cum'è una parolla chì precede l'intellectu, questu muteru senza scrittura, senza riflessione. U re referendum riferisce à i cumpunenti irrazziunanti di l'indipendente è a cuscenza publicita - superstiche ch'elle sò assuciati à a religione. Prudice hè una attitudine socialità sfavore à u fenomenu, micca basatu in una spettazza prufundita, emutazione è stereotita, ma hè dinò assai stabile è pocu adattate à cambià sottu a influenza di l'informazioni raziunale.

Quale hè superstition?

A superstione hè un preghjudiziu chì cunsiste in u fattu chì un individu si adopra comu a realtà forze esse chjucu chì anu capace di portending events e quarchi anzi ancu afectatu. A superstione cumpresi un supposimu, spessu inconsciente, chì queste islu pò esse rispostu cun prutezione o intrì in un cumprisu cun elle.

A superstione hè manifestazione in certi formi pseudo-rituali: talismani, tatuaggi, gestiti magichi, etc. Un locu spettaculu sarà pigliatu: hè attribuita à l'abilità di predizione u futuru è ancu pò influenzallu. I spiccizii psicologichi di l'stabilità di i superstiche pò esse cunnessi da u fattu chì i casi di a so cunferma si sò stati, è i fatti di a so ubbidenza evidenze sò sfasciati.

Ethnographi nota chì tutte e tribù primitivi anu signalatu populari - assai inùtule a primu visione i riti maisoni, chì sò difficiuli di truvà una spiegazione raghjone. Per esempiu, a tutta a vita di u Chukchi hè chjesa di innumirevuli pruibbbe, regia è spinciazione, l'assurdu chì hè maravigghiusu: a prute hè di calà in l'invernu cun l'arburu, a scorcia di più di cinc'anni per vive in una terra straniera, a pruibitu per fuglià u focu in un barca, a scumparsa di u focu stranicu, etc. Ci sò ancu e so pruibbi - cum'è pocu cumpresu in quantu di logica. I Papuans di New Guinea, di u nascita à morte, sò duminatu da u sustegnu di disgrazia, chì deve esse triche di ruzumintu ritualisticu chì deve prutege l'indigeni.

Chì ghjè u sensu in queste è ancu altri numeri rigulamenti numerichi è pruibbii chì determinanu a vita di i naziunalità chì sò in i primi iniziali di u sviluppu? Dopu tuttu, se sti atti rituali ùn anu micca utili à tutti, a ghjente l'abbandunarà. In a vita verita, à u cuntrariu, i rituali sò persistenti è persista per decennii, è ancu per seculi! Ma a paradossu hè chì i travaglii magichi! Hè veramente aiutatu un omu! Ci hè sempre una sola quistione - cumu si passava. Rituali è riti màggichi ùn anu micca influenzia a gente circundante in tuttu, è sopratuttu micca in natura, ma principamente in a cuscenza di a persone chì faci u ritimu, cunfusione inspiuranti, calmesse è un sensu di u so putere. E cum'è a qualità catalogata, induve, aiutau a rializazione successa di queste o quellu affari, a ghjente era prupostu di attribuisce u successu di i so impegni à a magia.

Supersezzione è crede in i sinistra sò un cumpagnariu invariabili di rapprisintanti di una professione diretta diretta cù u risicu è periculosi. Ci sò assai in i marineri è i piloti, minatori è stunt men. Ùn aghjunte micca è i carruvaghji chì anu riisciutu di fà una lista di parechji preghjudizi, non à riguardu à qualcosa di u mari o di l'aviation, ma fenevule u so fèrtilu - i segni di carusi.

Iè, i carru - questu hè un spaziu ghjovanu ghjovanu di a vita umana, ma quì pudete puru cullà parechji volumi nantu à u tema: signalli di folk di carchi (cum'è accettati in dicenziungi, affissante a primaria in u primu locu).

I signali populari più sparghje di l'automobile - hè una pruibitu intesu, ma eseguitu realizatu à l'annunzià di a vostra regula sicura prima di abbandunà - per ùn mancà.

L'acquistu di un novu caru - un capazi eccu adoptarà. Se sti macchisi ùn hè micca u vostru primu, è l'annunziu era cunquistatu cunfunditu à parechji chilometri, hè altamente raccumannatu di trasferiri da l'anticu à a nova cosa chì hà prutigatu - l'imaghjina o solu una munita "cuntenta". È questu quì u cavallu di ferru ùn sirve micca pegunatu di l'anticu.

Un locu spiciale per i signali nantu à i veiculi hè datu à i carru "sfurtunatu". Hè statu fermu stabilitu, è u rumore di u pòpulu hà pruvatu chì Ci sò autucitati rigulari di regula in accidenti, arrubate o finamente. Spessu cambien propietari, trasfiriu i so karma à i più amichi di carbuil. Cusì, i signali populari ùn anu micca avvezziutu cumprà un caru, se ùn hè micca listatu in u pirateru, hè in bonu statu, è hè vendutu menu sottuponutu di u prezzu veru - ci hè un periculu d'addivintari vittime di l'indimentazione autone. E cun questu hè attaccatu un altru signu - cumprà un novu caru, prima hà bisognu di viaghjà cun curazione extrema, finu à chì ancu un pocu acciditu à l'iniziu di a "vita vita" di u vittura pò esse diventate in prublemi per a so biografia futura, travagliu.

E vice versa - i veiculi di i ricchi è successi venduti da i so patroni sò in alta dumanda, i so novi pruprietori òspite contate cù u fattu chì u so anticu propietariu sò ancu regnati nantu à elli.

Ci hè un seccu assai specialu di l'assicuranza auto - cumu si eviste micca fine da a polizia di trafficu. Ma quì, cumu esse l'esprituri, u putere è a magia è i presagni, è ancu appellu à e forze superiore ùn anu impotente ... Chjelli è u persunale ùn succumbenu micca à persuasione, cungiutti è ancu maggetti!